1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

DICE broni cięć w konsolowym Battlefield 3

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez K0TAKU, Lipiec 27, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Pracujące na Battlefield 3 studio DICE zdecydowało się na pewne okrojenie trybu multiplayer w konsolowych wersjach gry względem jej pecetowego odpowiednika. Z powodu niewystarczającej zdaniem dewelopera mocy konsoli, twórcy zmuszeni byli ograniczyć maksymalną liczbę graczy oraz zmniejszyć rozmiar map w rozgrywce sieciowej.

    [​IMG]

    Szef studia Patrick Bach, w rozmowie z niemieckim serwisem Gamezone, tłumacząc decyzje zespołu pracującego nad tytułem wyjaśnia:

    Bach potwierdza, że cięcia były trudnym kompromisem, ale trzeba było się na nie zdecydować. Według jego wiedzy, konsole mogłyby teoretycznie udźwignąć liczbę ponad 60 graczy, ale nieodłącznie musiałoby łączyć się to z mocnym skalowaniem grafiki w grze, ograniczeniem sytemu zniszczeń, obniżeniem rozdzielczości tekstur oraz ostatecznie bardzo poważnym zmniejszeniem całych multiplayerowych aren. Pytanie jakie postawiło sobie studio było więc proste: Gdzie ciąć by zabolało jak najmniej? Gdyby nie zdecydowano się na okrojenie maksymalnej liczby osób, według Bacha gracze mogliby mieć pretensje nie tylko do tego, że Battlefield 3 na konsoli nie wygląda tak dobrze jak na PC, ale też że nie dostarcza takiej samej porcji rozrywki. Zresztą, stając w obronie podjętych decyzji, stwierdził również, że nie wydaje mu się by różnica pomiędzy 24, a 64 graczami był tak istotna. Jak mówi:

    Na koniec szef DICE uspokajał też, że konsolowe mapy, określane terminem "kompaktowy", nie zostały zmniejszone w bardzo mocny sposób. Po części zostały one za to poddane retuszowi i dopasowane do mniejszej ilości graczy, tak by tempo rozgrywki nie było wolniejsze niż na komputerach PC oraz by konsole mogły poradzić sobie z ich obsługą.

    Wygląda na to więc, że w przyszłości coraz częściej użytkownicy konsol mogą, między innymi w przypadku trybu multiplayer w najnowszych shooterach, być ofiarą ograniczeń wynikających z wieku i niskiej wydajności tych platform sprzętowych.

    źródło : DICE broni cięć w konsolowym Battlefield 3 | Wiadomość 2011-07-26 19:35:08 | GRY-OnLine
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Chciałbym zobaczyć ponad 100 osób w multiplayerze, tak jak w np. MAG'u :D Ale byłaby rozwałka, jeszcze z tyloma pojazdami, z takimi wielkimi mapami - to byłoby genialne. Nie mniej, 24 osoby na konsolach to i tak sporo. Cieszmy się tym, co mamy.
     
  4. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    wszystko fajnie, mi to nie przeszkadza ze jest 24 graczy na konsolach ale żeby to wartało i grafika była świetna!
     
  5. RSA

    RSA Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2010
    Posty:
    326
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Tak okroja ze bedzie to BC2 po retuszu lub podrasowany Medal of Honor hehe :)
     
  6. sid2007

    sid2007 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 23, 2009
    Posty:
    1685
    Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    A nie wystarczyło powiedzieć , że zacofanie technologiczne konsol nie pozwala na dobrą jakość i dużą liczbę graczy? Poprostu , a nie wiersze z tłumaczeniem wygłaszać , każdy widzi jak jest.
     
  7. saffal

    saffal Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    101
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łódź
    Wolę 24 niż słabą grafikę. Jeśli ktoś grał w maga to wie jaka ta gra jet słaba.
     
  8. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    MAG na ps3 jest dobrym przykladem tego, ze wiecej nie znaczy lepiej. Driver tez ma byc okrojony na multi z 60 do 30fps :p
    Najwazniejsze zeby mapki nie byly zbyt male, a takze nie byly nudne jak Heavy Metal przez swoja skale.

    Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
     
  9. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Fakt - MAG jest grą słabą. Ale tylu graczy jednocześnie to jednak jest niezła sprawa. Ciekawi mnie, jak by to wyglądało w Battlefieldzie przy tak wielkich mapach.

    Hah, z drugiej strony wyobraźcie sobie 100 graczy jednocześnie na malutkich mapach CoD'a :D
     
  10. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    QwerTaj ogarnij się, w innych tematach piszesz 'Nie liczy się wielkość/ilość, a jakość" a teraz znów wyśmiewasz się z mniejszych mapek w Call of Duty. I kto tu niby prowokuje do kłótni? Szkoda słów...
     
  11. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    W której części wyśmiewam malutkie mapki CoDa? Call of Duty MA małe mapki, każdy o tym wie, to znak rozpoznawalny tej marki. Napisałem najpierw o 100 graczach na dużych mapkach BF'a, a potem o 100 graczach na małych mapkach CoDa, gdzie w tym prowokacja, czyste porównanie. Wasza desperacja sprowadza się do szukania dziury w całym.

    DOWN:
    Napisanie 'hah' to wyśmiewanie? Moim zdaniem 'hah' to śmiech, który towarzyszy wyobrażeniu sobie 100 graczy na mapach CoDa i tego chaosu, który by temu towarzyszył.
     
  12. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Ekhmm... Nie umiesz czytać ze zrozumieniem nawet własnych wypocin? Nieźle.
    Poza tym po co znów wtrąciłeś w temat o Battlefieldzie Call of Duty? o_O

    @temat
    Co do cięcia konsolowego to przecież nic wielkiego, nie potrzeba 60+ graczy żeby się dobrze bawić.
     
  13. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    O tym, że multiplayer i mapy będą okrojone na konsolach względem PC wiemy już od dawna.

    To kup sobie Battlefield'a 3 na PC, a nie na konsolę.
     
  14. dziend0bry

    dziend0bry Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2010
    Posty:
    880
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legnica
    Byleby się gra nie ścinała, mnie wiecej do szczescia nie wystarczy :D
     
  15. ratajek

    ratajek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2011
    Posty:
    389
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    W 24 tez sie spoko gra. Szkoda, tylko że nie będzie duzych mapek albo przynajmniej niech jedną zrobią większą, żeby snajperem można bylo fajnie grać na większe odległości.
     
  16. sielak2

    sielak2 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2008
    Posty:
    182
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Oby faktycznie było po 12 a nie teoretycznie 12. Zazwyczaj jest 9vs8 czy nawet mniej, z czego połowa nic nie robi bo gra snajperami lub lata UAV i robi się kameralna rozgrywka po 3 osoby.
     
  17. DJDIDO88

    DJDIDO88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2010
    Posty:
    1135
    Polubienia:
    77
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Jarosław
    przecież już dawno DICE opublikowało to info że będzie mniejsza liczba graczy i będą lekko zmniejszone mapy niż te które będą na PC.

    Co do tematu tak jak pisali poprzednicy, wolę lepszą oprawę graficzną kosztem liczby graczy na multi. A do mapek jak będą porównywalne wielkością jak Heavy Metal to jest duży plus.
    Preorder zamówiony i mam nadzieję że na xboxie grafa będzie ciut lepsza niż na konsolowej wersji Crysis 2, tak jak to powiedzieli pany z DICE.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum