1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

HOT! Digital Foundry analizuje poziom graficzny w Rise of the Tomb Raider

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 28, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28031
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ekipa Digital Foundry nie wzięła ostatnio pod lupę Kolekcji Nathana Drake'a. Redakcja przyjrzała się również grafice w Rise of the Tomb Raider. Zobaczcie co wyszło z tej analizy.

    Przejdźmy od razu do konkretów - demo gry działa w rozdzielczości natywnej 1080p. Niestety wygląda na to, że deweloperzy musieli użyć kilku sztuczek, by osiągnąć ten cel. Redakcja Digital Foundry podkreśla, że w kilku miejscach wersji demonstracyjnej można zauważyć mocno rozpikselowane obiekty, z krawędziami pokrytymi "ząbkami". Być może chodzi o błąd jakiegoś efektu post-processingu. Digital Foundry zauważyło też, że gra wykorzystuje dosyć prymitywne filtrowanie tekstur, co sprawia, że tekstury gruntu wyglądają na "rozmazane" przy normalnych kątach ich oglądania (szczególnie we wnętrzach budynków).

    Gra śmiga w 30 fpsach. Na uwagę zasługuje ciekawy efekt rozmycia ruchu (motion blur), który nie dotyczy tylko kamery, ale również poszczególnych obiektów. Ten efekt świetnie podkreśla animacje ruchów Lary i zapewnia subiektywnie większą płynność obrazu, niż można by się spodziewać przy 30 klatkach animacji na sekundę. Na wyjątkową pochwałę zasługują efekty odbicia światła oraz cieni. Metoda SSAO zapewnia efekt "na równi, lub lepszy niż HBAO" - z mniejszym obciążeniem sprzętu.

    Jeśli chodzi o framerate, to niestety w niektórych miejscach jego wartość spada na chwilę poniżej 30 fps, co skutkuje "rozdzieraniem" ekranu. Ten element z pewnością zostanie poprawiony przed premierą pełnej wersji Rise of the Tomb Raider.

    Redakcja kończy swój test porównaniem gry z Definitive Edition. Być może nie zobaczymy w nowej produkcji wielkiego skoku jakości wizualnej, ale elementy takie jak deformacja śniegu, poprawione TressFX czy wolumetryczne światło zadowolą nawet bardziej wymagających graczy.



     
Wczytywanie...

Poleć forum