1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

DigitalFoundry porównuje grafikę Forza Horizon 3 na PC i XOne

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 28, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Na temat grafiki w Forza Horizon 3 napisano już tyle, że rozumiemy jeśli jesteście już być może trochę znudzeni tym tematem. Mimo wszystko warto przyjrzeć się jeszcze jednej analizie oprawy wizualnej w tej wyjątkowej produkcji.

    Właściwie to już przed weekendem, kiedy pojawiło się porównanie graficzne wykonane przez Candyland wiedzieliśmy, jak wspaniałą robotę wykonało PlayGround Games, by zoptymalizować Forza Horizon 3 na XOne. Produkcja została przebadana już również przez największe branżowe autorytety w zakresie grafiki w grach. Warto zatem przyjrzeć się wnioskom również z analizy DigitalFoundry.

    DigitalFoundry twierdzi, że Forza Horizon 3 to najładniej prezentujące się wyścigi dostępne na Xbox One. Jest to też w dodatku jedna z najpiękniejszych gier ze wszystkich gatunków dostępnych na current-genie Microsoftu.

    Gra na PC może teoretycznie wyglądać lepiej od edycji na XOne przy posiadaniu high-endowego sprzętu, ale różnice przy włączeniu maksymalnych detali nie są tak duże, jak można by się spodziewać. Przy wpatrywaniu się w ekran z bliskiej odległości widoczne są pewne różnice w zasięgu "rysowania" roślinności (na PC drzewka i krzaki pojawiają się trochę dalej). Przy bliższej analizie okazuje się również, że cienie są trochę uboższe na XOne. Odrobinę uboższe jest także filtrowanie tekstur na XOne względem PC. Takich detali się jednak praktycznie w ogóle nie wychwycą podczas normalnej zabawy.

    Gorzką pigułą do przełknięcia w przypadku PC jest konieczność posiadania naprawdę mocnej konfiguracji sprzętu, by cieszyć się stabilnym frameratem na poziomie 30 fps przy najwyższych detalach graficznych.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Kendzi76

    Kendzi76 Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Luty 12, 2014
    Posty:
    560
    Polubienia:
    159
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Szkoda ze na pc tak słabo to chodzi chyba będę zmuszony sprzedać kierownicę :/
     
Wczytywanie...

Poleć forum