1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

DirectX 12 dla Xbox One nie zwiększy wydajności

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 10, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28175
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Temat relatywnie słabej wydajności konsol nowej generacji wraca jak bumerang przy okazji premier najważniejszych gier, które ujawniają całą prawdę. Xbox One i PlayStation 4 miały być lekarstwem na pogłębiającą się przepaść pomiędzy komputerami PC a konsolami do gier - niestety wyszło jak zwykle i urządzenia nazywane sprzętem nowej generacji to przede wszystkim widoczna rewolucja dla posiadaczy starszych modeli, a nie dla ogółu graczy. Wiele osób pokłada spore nadzieje w nadchodzącym standardzie DirectX 12 mającym pomóc konsoli Xbox One wyposażonej w jednostkę AMD APU, jednak kolejne informacje płynące do nas prosto z Redmond nie są zbyt optymistyczne. Phil Spencer pełniący funkcję dyrektora działu Xboxa nie pozostawia złudzeń jeśli chodzi o wyraźny wzrost możliwości urządzenia Microsoftu po premierze DirectX 12:

    Konsole nowej generacji przed swoimi premierami wydawały się odpowiednimi urządzeniami na erę rozrywki w rozdzielczości 1080p z odpowiednią płynnością, ale pierwsze debiuty gier zmieniły nasze zdanie na ten temat. DirectX 12 dla Xboxa One poprawi jakość wyświetlanej grafiki, ale możliwości konsoli nie zostaną oczywiście radykalnie zwiększone i deweloperzy w dalszym ciągu będą musieli szukać wymówek dla swoich ograniczonych produkcji. ​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1287
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A miało być tak "pięknie" po premierze DX12 według wcześniejszych zapewnień MS...
     
  4. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    I pewnie będzie. Na X1 zaczną ciąć grafę z 900p w dół, bo co nowy DX to wymagania sprzętowy idą w górę haha.
     
Wczytywanie...

Poleć forum