1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.
  2. Zamknij zawiadomienie

DirectX 12 dla Xbox One nie zwiększy wydajności

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 10, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    30168
    Polubienia:
    3751
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Temat relatywnie słabej wydajności konsol nowej generacji wraca jak bumerang przy okazji premier najważniejszych gier, które ujawniają całą prawdę. Xbox One i PlayStation 4 miały być lekarstwem na pogłębiającą się przepaść pomiędzy komputerami PC a konsolami do gier - niestety wyszło jak zwykle i urządzenia nazywane sprzętem nowej generacji to przede wszystkim widoczna rewolucja dla posiadaczy starszych modeli, a nie dla ogółu graczy. Wiele osób pokłada spore nadzieje w nadchodzącym standardzie DirectX 12 mającym pomóc konsoli Xbox One wyposażonej w jednostkę AMD APU, jednak kolejne informacje płynące do nas prosto z Redmond nie są zbyt optymistyczne. Phil Spencer pełniący funkcję dyrektora działu Xboxa nie pozostawia złudzeń jeśli chodzi o wyraźny wzrost możliwości urządzenia Microsoftu po premierze DirectX 12:

    Konsole nowej generacji przed swoimi premierami wydawały się odpowiednimi urządzeniami na erę rozrywki w rozdzielczości 1080p z odpowiednią płynnością, ale pierwsze debiuty gier zmieniły nasze zdanie na ten temat. DirectX 12 dla Xboxa One poprawi jakość wyświetlanej grafiki, ale możliwości konsoli nie zostaną oczywiście radykalnie zwiększone i deweloperzy w dalszym ciągu będą musieli szukać wymówek dla swoich ograniczonych produkcji. ​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

    Ja z swojej strony polecam
  3. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1299
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A miało być tak "pięknie" po premierze DX12 według wcześniejszych zapewnień MS...
     
  4. darudek_ek

    darudek_ek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2013
    Posty:
    211
    Polubienia:
    155
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Płeć:
    Mężczyzna
    I pewnie będzie. Na X1 zaczną ciąć grafę z 900p w dół, bo co nowy DX to wymagania sprzętowy idą w górę haha.
     

Wczytywanie...

Poleć forum