1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

DirectX 12 na Xbox One pozwoli na wyświetlenie na ekranie większej liczby przedmiotów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 10, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Tak przynajmniej wprowadzane przez nową wersję DirectX zmiany opisuje jeden z twórców The Park.
    Funcom przełamał ostatnio swoje zwyczaje i wydał krótki horror osadzony w uniwersum The Secret World - The Park. Gra w przeciwieństwie do innych produkcji wydanych studia przez ostatnie lata była kierowana do pojedynczego odbiorcy. Dyrektor kreatywny tego projektu, Joel Bylos, podzielił się swoimi przemyśleniami na temat DirectX 12. W rozmowie z serwisem GamingBolt wyjawił bowiem swoją wizję tego, jak DX12 będzie działał na konsolach, a jak na PC.

    - A więc, DirectX 12 na PC oraz Xbox One to dwie zupełnie inne przedsięwzięcia. Wąskim gardłem Xboksa One jest GPU (układ graficzny), a DirectX 12 nie jest magicznym panaceum, które nagle je naprawi. Pamiętajcie, że przecież Xbox One był od początku zaprojektowany, by korzystać z DirectX 11 na sprzętowym poziomie. Moim zdaniem największą korzyścią z zastosowania DirectX 12 na Xbox One będzie zoptymalizowana liczba wyświetlanych obiektów. To nie przełoży się na wrażenia wizualne czy prędkość działania, ale pozwoli upchnąć na ekranie więcej przedmiotów - tłumaczy Joel Bylos.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. VortaL

    VortaL Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 4, 2015
    Posty:
    189
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nowy Dwór Mazowiecki
    jeszcze więcej mocy. :)
     
  4. Fabiosek1

    Fabiosek1 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 16, 2013
    Posty:
    531
    Polubienia:
    59
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Strzelin
    Pożyjemy, zobaczymy.
     
    BuRRRza lubi to.
  5. Ewengard

    Ewengard Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2015
    Posty:
    199
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ja już w nic nie wierzę ;-)
     
  6. borysziom

    borysziom Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2009
    Posty:
    199
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Najpierw mialo byc uwolnione 20 % mocy gpu wiecej. I gry w fhd. Teraz wiecej obiektow. Na koniec wyjdzie ze nie bedzie zadnej roznicy.

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
     
    marek1212 lubi to.
  7. baddream

    baddream Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2010
    Posty:
    113
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    I tego, że nic się nie zmieni, bym się trzymał ;)
     
  8. nacinek

    nacinek Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 12, 2015
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Piła
    Witam
    Jeśli ktoś nie widział polecam obejrzeć:


    Pozdrawiam !
     
  9. MarioOL

    MarioOL Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2011
    Posty:
    283
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Olsztyn
    Myślę że powinno się zmienić na plus. Przesiadka osobom z kartami Amd na win 10 dała sporego kopa w niektórych grach.

    wysłane z P8 Lite
     
  10. Ewengard

    Ewengard Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2015
    Posty:
    199
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    a ponoć jeszcze nie ma gier obsługujących DX12?
     
  11. exitcosmo

    exitcosmo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2015
    Posty:
    211
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Liczę na 30 samochodów w jednym wyścigu w Forza Horizon 3 ;)
     
  12. MarioOL

    MarioOL Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2011
    Posty:
    283
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Olsztyn
    Nie ma ale ( są benchmarki) system win 10 dał kopa ,a skoro w konsoli też jest teraz win10 okrojony, to może ten sam efekt będzie dotyczył konsol ?

    wysłane z P8 Lite
     
  13. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Ale po co ta spina...
    Po pierwsze w benchmarki się nie gra, one w dużej mierze podają tylko bardzo orientacyjną wartość (benchamrk to jedno, a gra to już inna historia).
    Po drugie gier obsługujących DX12 na tą chwilę nie ma i trudno debatować jaki będzie przyrost i czy w ogóle będzie, a tym bardziej trudno mówić czy na ONE cokolwiek więcej będzie, równie dobrze można udać się do wróżki i poprosić o podanie trafień w Lotto...
    Trzeba poczekać i tyle, aczkolwiek ostatnio też był news że w ONE został odblokowany dodatkowy rdzeń procesora co miało przełożyć się na wzrost wydajności i jakoś nic z tego nie wyszło.
    Zresztą przecież czytając większość wpisów na forum osób które posiadają ONE - to większości z nich nie zależy na grafice, każdy jedynie podnieca się fabułą, grywalnością, a tu nagle każdy "napalony jak szczerbaty na suchary" na temat newsa o DX12 i wzroście wydajności - to w końcu jak ważna dla Was jest grafika w grach czy nie bo nie bardzo wiem w które wpisy wierzyć :)
     
  14. killazbb

    killazbb Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 13, 2012
    Posty:
    194
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Mówią tak w tematach o grafice xone ps4 i pc :D W innych już grafika jest pożądana :)


    Co do dx12 nie palcie się tak. Nie wiadomo czy umieją jakieś gry na to napisać. Do tej pory wszystkie gry co miały być na dx 12 przełożyły premiery.
     
  15. MarioOL

    MarioOL Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2011
    Posty:
    283
    Polubienia:
    67
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Olsztyn
    CHodzi o to że na PC sama przesiadka na Windows 10 dała sporego kopa dla niektórych gier i dla posiadaczy kart AMD , np znajomy co ma R9 290x FPs skoczył nie mało bo o ponad 20 FPS, tylko na przesiadce z win7 na 10. Ja posiadam Grafikę Nvidi (kepler) i FPS też skoczył nie tak znacząco jak na AMD ale widocznie. Widoczne najbardziej w grze Project Cars w którego najwięcej śmigam na PC.
     
  16. exitcosmo

    exitcosmo Xbox One Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Październik 16, 2015
    Posty:
    211
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Rybnik
    Chyba pomyliłeś tematy bo nikt tu o grafice nie wspomina , a przede wszystkim to Ty wyskoczyłeś z nikąd chcąc wprowadzić zamieszanie. Temat dotyczy wzroście obiektów w grach , czyli np. w takiej Forzie Horizon będzie więcej ludzików na mieście , więcej samochodów w wyścigu i więcej kwiatków przy drodze.
     
  17. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A więcej ludzików, więcej kwiatków, więcej samochodów i więcej, więcej, więcej detali w otoczeniu.... - to twoim zdaniem nie lepsza grafika ?
    Owszem pojęcie "lepszej grafiki" to pojęcie szeroki na które wpływa wiele aspektów min.: rozdzielczość, jakość textur, cieni, antyaliasing oraz ilość detali w otoczeniu itp. (to co podałeś) więc to także polepszenie grafiki, no chyba że się mylę ;)
     
    tookiest lubi to.
  18. Ewengard

    Ewengard Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2015
    Posty:
    199
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Można wszystkiego się doczepić,wszak cała gra polega na wyświetlaniu grafik(i). Więc samo szybsze wczytywanie owej grafiki .... grafiki... grafiki...
     
Wczytywanie...

Poleć forum