1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

DirectX 12 wykorzysta lepiej CPU Xbox One, zapewni wyższe osiągi konsoli

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 21, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Game Developers Conference przyniosło pierwsze informacje na temat DirectX 12. Microsoft faktycznie zapowiada zwiększenie wydajności swojej nowej konsoli.

    W ostatnim dniu trwania GDC 2014 Microsoft ujawniło pierwsze informacje na temat DirectX 12. Deweloperzy zapowiedzieli, że gry na Xbox One będą, dzięki implementacji DirectX 12, działać z większą płynnością, niż dawniej. Direct3D rozłoży lepiej obciążenie wszystkich rdzeni procesora, co zapewni trochę wyższe osiągi hardware'u.

    Nowe biblioteki DirectX mają zapewnić niezwykłą łatwość przenoszenia gier z PC na konsole (lub na odwrót). Zapowiedziano również, że znacznie prostsze będzie tworzenie gier na sprzęt mobilny. Eric Demers, główny inżynier DX12 powiedział, że jest "podekscytowany perspektywą przenoszenia tytułów z PC i Xboksa na sprzęt mobilny".

    W ramach demonstracji Turn 10 Studios zaprezentowało demo techniczne Forza Motorsport 5 na PC. Redaktorzy IGN twierdzą jednak, że trudno było dostrzec ulepszoną grafikę w porównaniu z tym co oferuje wersja gry na Xbox One. Warto w tym miejscu dodać, że MS nie ma zamiaru wydawać pełnej wersji Forzy 5 na PC.

    Zapowiedziano również, że Epic Games pracuje nad implementacją bibliotek DX12 w Unreal Engine 4. Pierwsze gry wykorzystujące DX12 pojawią się na rynku pod koniec 2015 roku.

    Jeśli chodzi o PC, to nie wiadomo jeszcze czy DX12 będzie kompatybilne z Windows 7. Microsoft nie chciało udzielić odpowiedzi na pytania dziennikarzy na ten temat.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. skyDragon

    skyDragon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 30, 2013
    Posty:
    212
    Polubienia:
    76
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kęty
    Powinni jeszcze dodać że spowoduje spalenie się konsoli.
     
  4. boby2pc

    boby2pc Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 18, 2009
    Posty:
    1469
    Polubienia:
    120
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa
    czyli nowe gry będą robione tak że PCta nie trzeba będzie już rozbudowywać
     
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    I to niby postęp jest? Że nawet był drop FPS'ów do 46?
     
  6. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Bardzo jestem ciekaw jak to w praniu będzie się przedstawiało...
    Jednak jeśli to wszystko prawda co mówi MS to nie mogę doczekać się już tego DX12 :smug:
    Wtedy kto wie czy i ONE nie dostanie małego kopa - ale to się niebawem okaże.
    Jedynie co mnie martwi że MS nie chciał odpowiedzieć czy będzie on kompatybilny z Win7 :confusion: - bo kupowanie następnego systemu nie bardzo mi się widzi....
     
  7. paxmack

    paxmack Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2011
    Posty:
    477
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Wroclove
    Windows 8 jest jeszcze mało popularny. Mam nadzieję, że nie zrobią takiego chamstwa i dx12 będzie kompatybilny z win 7
     
  8. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Według testów różnica jest duża, w forzie to też niezle wygląda. Ciekawe czemu akurat dx 12 testowany na forzie i by mogli to dla pc wydać już. Ale jedyna wada nie zadużo klatek na sekunde to szło. Zapewne będzie już wbudowane w Windows 8.2
     
  9. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    A ja mam nadzieję że Win7 będzie kompatybilny z DX12, jeśli nie to z pewnością na mnie nie zarobią nawet grosza - bo przejdę wtedy na ciemną stronę mocy gdyż nie stać mnie na kupowanie systemu co 2mc (dopiero co zmieniłem Win XP na Win7 by móc odpalać nowe gierki)..... :distrust:
    I jak dla mnie wtedy może to być nawet Win8.188 lub Win 9 lub więcej - leje na taką politykę, bo Win7 kupiłem tylko dla tego że jest bardzo stabilny i złotówki chamom nie dam jak nie wprowadzą kompatybilności DX12 z Win7 !
     
    1 osoba to lubi.
  10. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Nawet jeśli nie dadzą dx8 na win7 to i tak nie przesiądę się na win8 bo ten system to jakaś kpina
     
Wczytywanie...

Poleć forum