1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

DirectX12 na Xbox one

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez adziu18, Październik 17, 2014.

  1. adziu18

    adziu18 Xbox One Xbox One

    Dołączył:
    Październik 9, 2014
    Posty:
    33
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Microsoft zapowiedział konferencję, która będzie dotyczyła zupełnie nowego DirectX-a. Na początku wymieniano Windows jako jedyną platformę, z którą będzie zgodny, ale szybko dopisano do tego Xboxa One. Czy będzie dopisane coś jeszcze?


    Microsoft mówi tutaj o lepszej grafice (Duzo lepszej) i poprawieniu każdych niedoskonałości)

    Widać to nawet w nazewnictwie kolejnych wersji DirectX.
    Wersja jedenasta zadebiutowała wraz z Windows 7, a przy okazji premiery Windows 8 pojawił się… DirectX 11.1.
    Z kolei wraz z Windows 8.1 pojawił się DirectX 11.2.
    Tym razem jednak mamy mieć do dyspozycji zupełnie nowego DirectX-a i ma być to niemała rewolucja w tym API.
    Jaka? Oficjalnie, usta Microsoftu są zamknięte.
    Do mediów internetowych szybko jednak wyciekły pierwsze informacje.
    Otóż nowy DirectX ma dawać podobne możliwości, co opracowane przez AMD konkurencyjne API o nazwie Mantle.
    Przy czym implementacja ma się różnić w sposób znaczący od Mantle’a, ale efekty mają być podobne.

    [​IMG]


    Myślę, że DirectX został użyty w trochę innym kontekście. A mianowicie do okreslania ilości dostępnych opcji graficznych.

    Po prostu mówiąc, że PS4 obsługuje feature set z DX11, od razu wiadomo, że będą dostępne przykładowo Hull Shadery.

    Co wy o tym myślicie ?
     
Wczytywanie...

Poleć forum