1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dishonored - zabij lub oszczędź swoich wrogów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Kwiecień 25, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Dishonored nie będzie miał jednego słusznego zakończenia a wiele zależnych od wyborów jakie podejmiemy podczas rozgrywki, między innymi od tego ilu i których naszych wrogów oszczędzimy lub pozbawimy życia.

    Dishonored jest jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku, całkowicie nowa marka, ciekawa koncepcja rozgrywki i znakomici ludzie stojący za tym projektem - te trzy rzeczy pozwalają nam wierzyć w to, że gra ta będzie czymś naprawdę niesamowitym. Raphael Colantonio, główny twórca Arx Fatalis oraz Harvey Smith, człowiek z pod którego ręki wyszła jedna z najlepszych gier wszechczasów - Deus Ex, udzielili wideo wywiadu w którym powiedzieli kilka słów na temat swojego nowego dzieła.



    Jak wiemy bohaterem w ktróego się wcielamy jest niejaki Corvo, zabójca posiadający nadnaturalne zdolności. Niestety nasz heros został wrobiony w morderstwo cesarzowej i musi oczyścić swoje imię. Może to osiągnąć zabijając swoich wrogów lub ich oszczędzając co z kolei może przynieść korzyści w późniejszych etapach rozgrywki. Jest to prawdziwy styl Deus Ex'a, możemy ukończyć poziom niezauważeni lub po prostu wymordować wszystkich w lokacji. Główny nacisk kładziony jest na ciche rozwiązywanie problemów, "Dishonored to przede wszystkim skradanka", która jednak daje szerokie możliwości podejścia do rozgrywki co umożliwia grę w stylu zwykłych FPSów.


    Jak wcześniej wspomniałem, Corvo został wrobiony w zabójstwo cesarzowej i jego głównym celem jest zemsta na intrygantach i oczyszczenie swojego imienia. Decyzje podejmowane podczas rozgrywki będą mieć nie mały wpływ na zakończenie naszej przygody. Zabijanie niewinnych ludzi lub zbyt dużej ilości wrogów, którzy mogliby okazać się, przy odrobinie wyrafinowania, cennymi sprzymierzeńcami może odwrócić się przeciwko nam. Jest to bardzo interesująca koncepcja, ciekawe tylko jak będzie się sprawować w rzeczywistości.



    W grze nie może zabraknąć bazy/kryjówki do której będziemy mogli wracać po wykonaniu zadań. Zachowanie i morale postaci niezależnych przebywających w naszym "domku" będzie również zależało od decyzji podjętych w trakcie wykonanych misji. Nie zobaczymy ani "dobrego" ani "złego" zakończenia, jak w większości innych gier. Studio Arkane nie jest zainteresowane finałem w którym nasz bohater ratuje wszystkich lub ich zabija. Zarówno Harvey oraz Raf wspomnieli o wielu wariacjach zakończeń wynikających z decyzji podjętych podczas całej kampanii a nie opartych na prostych wyborach pod jej koniec.

    Zamieszczone między akapitami materiały wideo to wspomniany zapis wywiadu, tych którzy znają język angielski zachęcamy do zapoznania się z nimi w całości, warto.

     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NonbankSpace

    NonbankSpace Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 13, 2010
    Posty:
    484
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Nowa Sól
    Zapowiada się ciekawe :p
     
Wczytywanie...

Poleć forum