1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dlaczego Chicago jest idealnym miejscem dla Watch_Dogs?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 7, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28126
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Redakcja portalu Filmweb.pl wybrała się do Chicago na playtesty gry Watch_Dogs, a następnie chwyciła za mikrofon i dokładnie przepytała Jonathana Meiera, głównego producenta gry. Pytano o parę aspektów tej produkcji, które zaciekawią przede wszystkim tych, którzy zastanawiają się jak wygląda sama rozgrywka.

    Aby zobaczyć wywiad muszę Was poprosić o przejście na stronę Filmwebu, jednak warto, bowiem Jonathan Meier na sporo do powiedzenia i wcale nie używa w swoich wypowiedziach utartych schematów. Rozmowa wyszła naturalnie, a kolejne pytania pokrywały się z tym, co sami chcielibyśmy wiedzieć na temat najnowszej produkcji Ubisoftu.

    Z wywiadu dowiedzieliśmy się m.in tego, że Chicago, jako miasto z największą liczbą kamer w Stanach Zjednoczonych jest idealnym miejscem do zaprezentowania losów Aidena Pierce'a, który dzięki użytej w mieście technologii i swoim hakerskim zdolnościom potrafi zrobić praktycznie wszystko. Chicago w jego rękach jest jednym, wielkim placem zabaw, na którym to on ustala reguły.

    Meier nie chce ograniczać graczy do jednego rodzaju rozgrywki, więc oprócz chwycenia za karabin, będzie można spróbować przejść grę ograniczając strzelanie do minimum, polegając na swoich umiejętnościach i sprycie. Aiden nie jest prostą postacią, ma problemy natury emocjonalnej, rodzinę na karku i jednocześnie musi podejmować nierzadko trudne moralnie decyzje.

    Na spróbowanie gry w akcji przyjdzie nam jeszcze poczekać trzy tygodnie, a do tego czasu powinniśmy spodziewać się sporego wysypu informacji odnośnie tej produkcji.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum