1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Dlaczego GTA Online jest tak zwariowane?" Zapowiedź od GameSpot

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez futureshock, Sierpień 15, 2013.

  1. futureshock

    futureshock Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 12, 2009
    Posty:
    159
    Polubienia:
    118
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Dlaczego GTA Online jest tak zwariowane?

    Rockstar wdraża ambitny plan do Grand Theft Auto V dążąc do równowagi między otwarty światem, a starannie wykonanymi modelami struktur

    Oglądam właśnie jak czterech członków Rockstar North dokonuje napadu w GTA Online. Nie jest to byle jaka robota. To skomplikowana operacja, która wymaga, by każdy gracz skupił się na innym elemencie misji, by zinfiltrować zamknięty magazyn, obrabować go, a potem uciec ciężarówką wypełnioną drogim towarem.

    Idzie im nieźle. Dwóm z nich udało się przedostać na ciężarówkę, która jedzie autostradą z magazynu w ponurej dzielnicy Los Santos na farmę w Blaine County. Gdy zeskakują z ciężarówki, pozostała dwójka, która jechała za nią dogania ich sportowym autem i zatrzymuje się. Wszyscy uśmiechają się wiedząc, że napad udał się w stru procentach. Gdy wszystko wydaje się iść w dobrym kierunku, gracz, który prowadzi samochód mówi "Wybacz, mam tylko dwa miejsca. Dla ciebie mam to." gazuje odwracając wóz i odjeżdża w chmurze kurzu i śmiechu.

    Tak właśnie, panie i panowie, wygląda GTA Online w pigułce. GTA Online to próba połączenia ogromnego świata multiplayerowych misji z nieprzewidzianymi reakcjami na doświadczenia z tym właśnie światem. To delikatne balansowanie, lecz Rockstarowi na razie idzie to nieźle.

    [​IMG]

    [​IMG]
    Na początek trochę suchych faktów. Grand Theft Auto Online nie jest oddzielną grą. Jest już zawarte w każdej kopii GTA V. Można znaleźć powiązania w narracji między trybem kampanii, a online, w tym kilka postaci. W rzeczywistości można przełączać się między singlem, a multi wybierając czwarte pole w wyborze bohatera.

    GTA Online samo w sobie jest ogromną bestią. Budowanie kryminalnego imperium jest częścią gry wymaga dynamicznego poruszania się po świecie, a progresja i zarobki są oddzielone od tych w trybie kampanii. Dlatego też Rockstar umożliwi tryb Online dopiero pierwszego października, by gracze mogli najpierw zaznajomić się z singleplayerem. Rockstar już planuje wydanie patchów usprawniających rozgrywkę.

    Cała zabawa możliwa jest w świecie, w którym nie ma granic, a taka sytuacja nie miała wcześniej miejsca w trybach multiplayer od Rockstara. Zmieniając tryb na Online jesteś wrzucony w rozgrywkę z szesnastoma graczami. Nie ma potrzeby dołączania do innych przez lobby.

    Nie wiesz do kogo dołączysz i tutaj zaczyna się prawdziwa zabawa. Rockstar zaprojektował system tworzenia meczy, w którym można brać pod uwagę przyjaciół i członków gangu. Można nawet ustawić, że pobliscy nieznajomi wypełnią wolne luki, gdy będzie taka potrzeba. Nie wygląda to tak jak w Destiny czy w The Division, jednak gra zagwarantuje nam możliwości szybkiego przemieszczania się między graczami w momencie, gdy misja ma się rozpocząć, a gracze, którzy ją ukończyli mogą kontynuować zwiedzanie świata jako członek tej samej grupy.

    Wiele misji zalicza się do zdarzeń otoczeniowych (można je aktywować wchodząc na nie lub przechodząc obok nich). Powiedzmy, że wpadasz na jakiegoś gracza i decydujesz się wyzwać go na wyścig. Otwierasz mapę, wyznaczasz trasę (to wielka zaleta, że można samemu wyznaczać trasy wyścigów) i już możecie się ścigać. Jednak uważaj, bo możesz minąć gracza, który ma sześć gwiazdek. Wtedy już jest po wyścigu. Nie ma to jak czołówka z radiowozem.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dzięki takim ciekawym rozwiązaniom Rockstar ma nadzieję, że wprowadzi do świata więcej życia i nieprzewidzianych zdarzeń zwiększając potencjał gry nawet o różne zachowania graczy. Może ty wraz z przyjaciółmi będziecie chcieli obrabować sklep i założycie maski. Łatwy zarobek, co nie? Osoba, która otrzyma pieniądze ze sklepowej kasy może podzielić łup na części. Jeżeli twój kolega nie chce ci dać twojej części, możesz go gonić po ulicy i okraść go albo zatrudnić zabójcę, który go zabije i przyniesie ci pieniądze. Gra nawet pokaże tobie, gdzie znajdują się twoi wrogowie i wyświetli komunikat, gdy będą online. Wtedy możesz dokonać zemsty.

    Wolność w Grand Theft Auto Online pozwala nam na zetknięcie się z wieloma takimi możliwościami jak wpadnięcie na innego gracza (wskazówka: Deponuj pieniądze w banku jak najczęściej. Gdy ktoś ciebie zabije to może zabrać twój portfel). Jednak to tylko szczyt góry lodowej. Podobnie jak w kampanii GTA V, GTA Online oferuje progresję misji, która podsunie tobie z początku łatwe, a potem trudne napady, które spowodują, że staniesz się kryminalnym mistrzem.

    Te misje są unikalne dla multiplayera i zostały zaprojektowane do trybu kooperacji (co-op). Jedną z misji, którą pokazał nam Rockstar była operacja wymagająca dużego zespołu ludzi, której celem było wślizgnięcie się na lotnisko, wyeliminowanie strażników i odlecenie wojskowym samolotem. Jeżeli uważacie, że to mało, gracze musieli jeszcze przelecieć przez całą mapę i wylądować na zdezelowanym lotnisku w nieznanym im miejscu.

    Ta misja może mieć kilka zakończeń, na których Rockstar położył największy nacisk. Za główny cel masz uprowadzenie samolotu, do tego kilka wskazówek jak się zachować, ale co potem to już od graczy zależy.
    Czy dostaniesz się na lotnisko łódką, helikopterem, a może skacząc ze spadochronem? Uzbroisz się po zęby i niczym zespół Rambo wjedziesz na płytę lotniska niszcząc wszystko, co napotkasz? Może w ogóle nie dasz broni swoim towarzyszom? W każdym razie musicie działać zespołowo, by wykonać zadanie. W innym przypadku będzie lipa i zwinie was policja.

    Rockstar zapewnia nas, że głównym wyzwaniem napadów będą bardziej kradzieże niż organizowanie naszej grupy przyjaciół. Wszystko czego potrzebujesz to dotarcie do punktu misji na mapie i zaproszenie kilku żądnych pieniędzy i adrenaliny znajomych. Zostaną przeteleportowani do punktu zbornego i misja zacznie się nawet, gdy do tej pory byli w trybie singleplayer. Nim rozpocznie się misja możemy wybrać poziom trudności i porę dnia.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Napady są główną cechą gry, lecz możemy skupić się na mniejszych, dookolnych misjach. Do tego zalicza się wjazd na chatę jakiegoś gangu, kradzież opancerzonych wozów, które mogą akurat przewozić coś cennego na autostradzie lub po prostu gra w golfa ze znajomymi (od tłumacza: nie bij nikogo kijem golfowym, to też boli).

    Widząc tą grę w akcji byłem zdumiony jak bezproblemowe było przejście z trybu swobodnego przemieszczania się do organizowania zespołu potrzebnego, by podjąć misję. Głównym założeniem Rockstara była płynność rozgrywki, która stanowi jedną, zintegrowaną całość. Co więcej, misje wydawały się dawać graczom dużą swobodę w ruchu. Każda robota wydaje się oddzielnym sandboxem w sandboxie, w którym gracze mogą improwizować na różne sposoby, by wykonać misję.

    Wszystkie misje, nawet skradanie się po lotnisku w celu odnalezenia wielkiego sterowca, mają w sobie coś więcej. U podnóża wszystkiego stoi ekonomia, która pozwala na inwestowanie pieniędzy. I to na kilka sposobów. Standardowa opcja zakłada kupowanie broni, pojazdów i posiadłości. Jednak GTA Online poszło o krok do przodu.

    Weźmy za przykład pojazdy. Teraz samochody należące do właściciela (ciebie) nie znikną, gdy od nich odejdziesz. Możesz ubezpieczyć swoją flotę pojazdów, by być pewnym, że pieniądze przeznaczone na ich tuning nie pójdą w błoto. Jeszcze ciekawiej zrobi się, gdy zostanie zaimplementowana giełda. Zamiast ochrony samochodów będziesz mógł zaangażować się beztroską manipulacje rynku inwestując pieniądze u producenta samochodów, by potem rozwalać na ulicach samochody tam produkowane. Nagle zobaczysz, że firma wystawi nową serię aut. Fajnie jest być udziałowcem, hm?

    Nawet takie inwestycje jak zakup posiadłości zostały zmienione i rozszerzone w GTA Online. Powiedzmy, że siedzisz sobie w swoim super apartamencie ciesząc się widokiem z okna. Widzisz z daleka poruszające się czerwone i niebieskie światła i postanawiasz sprawdzić, co to jest. Włączasz telewizor, wskazujesz na kanał z newsami i widzisz, że twój przyjaciel ucieka policji. Wszystko to w czasie rzeczywistym, gdyż helikopter telewizji śledzi twojego ziomka. Mając to na uwadze apartament może posłużyć jako schronienie dla niego lub innych kumpli, którzy dokonali rabunku. Możesz też planować napad w swoim domu. Cholera no, możesz nawet wziąć prysznic i zmyć z siebie krew napastników, którzy stanęli ci na drodze w poprzedniej misji. To aż śmieszne jak daleko posunął się Rockstar w tym aspekcie

    [​IMG]
    [align=justify]Jednak róg obfitości w progresji gracza nie kończy się jeszcze. Podczas każdej misji będziesz miał do czynienia z punktami reputacji. Im większa reputacja tym więcej postaci poznasz i spotkasz. Im więcej ich spotkasz, tym więcej misji możesz dla nich wykonać. Jeżeli uciekasz jednemu z nich, możesz zadzwonić po kumpla, by ukrył twój migający punkt na mapie. Jeżeli szukasz roboty, możesz posłać znajomków, by przynieśli tobie listę samochodów do uprowadzenia. Jeżeli jesteś serio zdesperowany, możesz wynająć firmę ochroniarską, by zrobiła porządek z niechcianym gościem.

    Co ciekawe to wszystko możesz robić w trybie swobodnego poruszania się, rywalizując w deathmatchu, ścigając się lub podczas czegokolwiek innego. Rockstar chce, by te systemy były tak uniwersalne jak tylko się da.

    Rockstar ma nadzieję, by zwiększyć żywotność trybów multiplayera dając możliwość dodawania przez graczy własnego contentu (zawartości) do gry. Gracze będą mogli tworzyć własne formaty meczów i dzieli się z nimi z innymi. System na ten moment jest dopiero budowany. Będzie możliwy po aktywacji GTA Online, lecz nie wiadomo dokładnie kiedy. Trwają prace nad parametrami i zasadami, by można było swobodnie używać kreatora. Jeżeli dotrzymają słowa, ten kreator i edytor misji będą zarówno prostymi jak i potężnymi narzędziami.

    To ambitny plan, ale dla nich to codzienność. GTA Online to produkt Rockstara, który jest zarówno spełnieniem marzeń graczy jak i początkiem zupełnie nowego, nieprzewidzianego świata z nowym system progresji. Jednak może bardziej ekscytującym faktem jest to, że GTA Online stanie się nową platformą testową dla panów z Rockstar. Chcą, by ta gra ewoluowała i z czasem zmieniła się dzięki nowym dodatkom, opcjom i zestawom narzędzi. Nieważne w co się zmieni. Ważne jest, jest wyjdzie pierwszego października.

    Główne informacje
    • Rockstar zaczął myśleć o stworzeniu GTA Online w trakcie kreślenia scenariusza dla Grand Theft Auto 3.
    • Demo gry dostarczone prasie było przeznaczone na konsolę PlayStation 3.
    • PlayStation 3 nie jest główną platformą GTA V, produkcja gry odbywa się równocześnie na różne platformy (domysł tłumacza: Wersja na PC nie będzie portem z konsoli!). Jak mówią ludzie z R* różnice je dzielące nie są duże, lecz ich rozróżnienie nie będzie łatwe.
    • GTA Online wygląda prawie jak GTA V, jednak detale samochodów mogą się różnić w obu przypadkach.
    • Rockstar już myśli o wprowadzeniu dodatków takich jak nowe misje, setek ciuchów, apartamentów i innych.
    • Nie będzie żadnych limitów w GTA Online. R* będzie dodawać coraz to nowe dodatki chcąc, by gracze byli zadowoleni.
    • GTA V będzie wypuszczone na konsole obecnej generacji, lecz później istnieje możliwość wydania gry na Xbox One i PlayStation 4.


    Detale GTA Online
    • Będzie można grać w 16 osób, a pozostałe setki tysięcy graczy będą żyły w świecie gry.
    • Silnik gry pochodzi z GTA V. Kradzieże, wyścigi, wojny gangów, deathmatche, napady co-op, uprawianie sportów, obrabowywanie uzbrojonych ciężarówek, import i eksport samochodów i wiele, wiele więcej.
    • GTA Online to tryb online GTA V.
    • Usta bohaterów ruszają się, gdy coś mówią.
    • Przed napadem na bank gracze mogą wybrać jakie maski chcą nosić. Potem mogą zostać zdjęte i wyrzucone, by zgubić policję.
    • Policja ma radary, które mogą namierzyć graczy. *

    • Ktokolwiek wykonuje jakąś robotę ten zdobywa pieniądze, które potem może podzielić między innymi.
    • Samochody mogą być ubezpieczone i wymieniane.
    • Gracze zdobywają punkty reputacji, pieniądze i dobra materialne za wykonanie misji.
    • Gracze mogą tworzyć własne misje dzięki Kreatorowi.
    • Wybierz kreator i umieszczaj na mapie samochody, samoloty i co tylko chcesz. Potem możesz opublikować misję w Rockstar Social Club Cloud, by inni mogli ją pobrać.
    • Gracze mogą wziąć wybrane przez siebie misje.
    • Dodatkowo mogą tworzyć wyścigi i deathmatche.
    • GTA Online ruszy dwa tygodnie po premierze GTA V.
    • Rockstar zapowie nowe narzędzia i dodatki w swoim czasie.
    • GTA Online jest dostępne przez czwarty slot w wyborze bohatera.
    • Może być mała porcja downloadu, gdy GTA Online ruszy. Możliwe jest użycie kodu odblokowującego.
    • Można tworzyć własne avatary, a statystyki z trybu singleplayer nie będą wliczały się do GTA Online.
    • GTA Online dzieje się na chwilę przed kampanią w GTA V.
    • Dostępne są misje instruktażowe na samym starcie GTA Online.
    • Nie ma tutaj kampanii, lecz wydaje się jakby była.
    • Gracze będą nagradzani i odznaczani za misje indywidualne.
    • Rockstar ma wewnętrzny system oceniania, który dotyczy strzelania, prowadzenia aut, latania i skakania ze spadochronem.
    • Każdy tutaj znajdzie coś dla siebie.
    • Statystyki innych graczy będą dostępne w Social Club. Na razie nie ma planów wydania aplikacji mobilnej, lecz możesz użyć tabletu, by sprawdzić je.
    • Rockstar zaimplementował system, który pomoże w wykrywaniu cheatów.
    • Można aktywować tryb pasywny, w którym nikt nie może w nas trzelić, ale my również nie możemy strzelać.
    • Noszenie wielkiej ilości pieniędzy przy sobie może być ryzykowne. Oddaj je do banku.
    • Samochody do nas należące nie mogą zostać skradzione, gdyż możemy je zamknąć. Niestety można je uszkodzić lub wysadzić w powietrze.
    • Gracze mogą dostać "nagrodzeni" za złe zachowanie.
    • Inni gracze będą mogli widzieć czy dany gracz został w ten sposób nagrodzony.
    • Samochody można kraść lub kupować. Kradzionym można zmienić lakier i blachy. Jeżeli tego nie zrobimy bądźmy przekonani, że policja kiedyś nas odwiedzi.
    • Można zatrudnić człowieka do naprawy samochodów i ich dostarczania. Nie ukradnie ich. Można nawet zadzwonić, by przyjechał jednym z nich do ciebie.
    • Kamerę można ręcznie zmieniać jak w GTA 4.
    • Weazel News można oglądać w domach z członkami gangu, którzy mają "wanted level".
    • Można kupować domy/mieszkania.
    • Można grać na giełdzie.
    • Można tworzyć kartele, lecz Rockstar jeszcze myśli nad ich formą.
    • Istnieje program detektywistyczny w TV, lecz na razie nie wiadomo, co to dokładnie jest.
    • Jest dostęp do tablicy, na której można planować napady.
    • Misje w GTA Online będą prostsze od tych w singleplayerze.
    • Misje podwodne nie będą dużą częścią GTA Online, ale Rockstar z pewnością jakieś doda.
    • Można brać udział w aktywnościach, które wymagają dwóch graczy (np. tenis).
    • I nic im się nie stanie, mogą spokojnie sobie grać.
    • Używając telefonu można powiadomić znajomych o ukończeniu misji. Można również ich poprosić o wsparcie z powietrza Szczerbol
    • Nowe postaci oferujące nowe możliwości są wprowadzane do gry zgodnie z progresem gracza.
    • Możliwość łączenia ze sobą misji w playlisty.

    Tłumaczenie by Eucliwood
    via gta-five.pl
     
    7 użytkowników lubi ten post.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. pajak

    pajak Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2009
    Posty:
    183
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Nie wiem jak wy, ale ja na coś takiego czekałem kupę lat. Dzięki R* za spełnienie moich marzeń :D .
     
  4. Damianoo95

    Damianoo95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 3, 2010
    Posty:
    43
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Opole
    Nie wiem czy Panom z R* można tutaj cokolwiek zarzucić .... pozostaje nam dobrze zagospodarować czas we wrześniu i październiku na grę ;D
     
  5. masti1986

    masti1986 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 28, 2011
    Posty:
    186
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Southampton(Wielka Brytania)
    Nie wiem jak wam ale mi dużo nie trzeba, czekam i nie mogę się doczekać na Gta
     
  6. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Nie mam pojęcia jak ja wytrzymam do 17 września/1 października...
     
  7. Jarszo

    Jarszo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2008
    Posty:
    56
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Szczerze? To samo mówiłem ponad 69dni temu, kiedy parzyłem na licznik. Teraz jest to kwestia kilku sekund wręcz :)
    Specjalnie na tą okazję kupiłem telewizor. Ot takie tam, poszaleć można :p

    To jest rockstarpower! :d
     
  8. Sztandi

    Sztandi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2011
    Posty:
    67
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Najbardziej ciekaw jestem multi :D
     
  9. piszczala95

    piszczala95 Banned

    Dołączył:
    Listopad 3, 2012
    Posty:
    157
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    A ja mam pytanie, czy nie mając żadnych znajomych co graja na xboxie ciężko mi będzie grać w multi samemu lub z przy padkowymi ludzmi? Co o tym sądzicie?

    Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4
     
  10. delimos1

    delimos1 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2011
    Posty:
    167
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Ta gra będzie piękna ;D
     
  11. artuuro

    artuuro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 18, 2013
    Posty:
    117
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    na pewno nie, nie majac znajomych na xlive na pewno kogoś poznasz w gta :p
     
  12. Krycha1987

    Krycha1987 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2013
    Posty:
    385
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    A ja się obawiam że jak to odniesie sukces to następne GTA będzie postawione na rozgrywkę multi niż na samą fabułę sp. Zrobi się to co Z COD'em, kiedyś cod był świetną serią z wciągającymi dodatkami a od 4rki poszli w stronę MP i singiel jest tylko krótkim dodatkiem.

    Co do nieposiadania przyjaciół na live to też mam obawy, przyjaciół mam ale ilu z nich kupi GTA ? Już nie mówiąc o tym czy będą chcieli grać na serio w MP. Mam obawy dlatego że tacy losowi gracze są rożni, jeden chce grać a inny strzela w swoich.
     
  13. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    W takim razie proponuję kilka dni przed premierą GTA: Online zrobić gdzieś na XBF temat, gdzie wszyscy by mogli łączyć się w różne gangi 16-osobowe czy coś + Ewentualnie wtedy organizować różne turnieje :)
     
  14. Krycha1987

    Krycha1987 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2013
    Posty:
    385
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Po premierze można założyć takie tematy jak najbardziej, jak by co to jestem chętny do MP w wersji na PC bo konsolowej nie kupie za chiny. Ale to jeszcze z rok czasu ;/
     
  15. o M a c z 0 S

    o M a c z 0 S Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2013
    Posty:
    1492
    Polubienia:
    367
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Dolny Śląsk
  16. Krycha1987

    Krycha1987 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2013
    Posty:
    385
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Będzie, będzie jak każde poprzednie GTA i V będzie na PC ale po pewnym czasie. Przecież muszą zarobić na niecierpliwych którzy kupią konsole. Jak już dobrze napchają kieszenie to zapowiedzą GTA 5 na PC, proste i wtedy się kupi, w dodatku wersja na PC oprócz dużo ładniejszej grafiki i obsługi prawowitego kontrolera do strzelanek zwanego potocznie myszką będzie w normalnej cenie z dlc :)

    ps. Takie dupne serwisy jak gry-online to sę mogą zmyślać co chcą bo tym przyciągają ludzi i z tego żyją.
     
  17. piszczala95

    piszczala95 Banned

    Dołączył:
    Listopad 3, 2012
    Posty:
    157
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Dlaczego nie kupisz wersji konsolowej?

    Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4
     
  18. malyksg86

    malyksg86 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2011
    Posty:
    198
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zabrze
    Nie rozumiem skąd u ludzi taka pewność, że wyjdzie na pc. Ok jak dotąd każde GTA było obecne na blaszaku ale L.A. Noire już miało skopaną optymalizacje nie wspominając już, że najlepsza jak dotąd gra od R* czyli RDR było tylko na konsolach.
     
  19. piszczala95

    piszczala95 Banned

    Dołączył:
    Listopad 3, 2012
    Posty:
    157
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Wspominali o tym w gameplayu..

    Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4
     
  20. Krycha1987

    Krycha1987 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2013
    Posty:
    385
    Polubienia:
    21
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Na PC są MOD'y(które dają niekończącą się zabawę), lepsza grafika i nie muszę posiadać konsoli która kiedyś padnie nie wiadomo kiedy i tym samym strace możliwość grania, a skoczywszy na cenie bo z jakiej parafii mam płacić ponad 250zł jak na PC będzie za 130 ? A do tego M$yf każe sobie płacić za granie online a pada od Sony nie trawie.
    No i przede wszystkim strzelanie na padzie jest bezpłciowe, da się ale to jak by otwierać puszkę sardynek w rękawicach bokserskich. (no i ten durny autoaim którego się nie da wyłączyć, i potem strzelam 2 metry od postaci ale trafia ROLF)

    Nie jestem przeciwnikiem konsol a nawet je bardzo cenie w klasycznej postaci jak Ps2, PSP, NES(Pegazus), wkładam płytę/kardrige i gram ale dodawanie swojej cegiełki daje do zrozumienia wydawcy że ludzi są głupi i kolejne części też maja być pierw na konsole, co mnie boli.



    Które GTA nie wyszło na PC i nie było dodatkiem ? Z tego co widać wszystkie GTA wyszły na PC (a pierwsze części były pc'towymi a dopiero potem R$ zszedł na złą drogę i przez chromolone SONY zaczęli faworyzować konsole) to niby dlaczego nowe miało by nie wyjść ?

    Przykłady w postaci Ekskluzywów ? A cha spoko LOL RDR to Ex wiec niby dlaczego miał by wyjść na PC, to tak jak by wydali Forze czy MotorStorm

    LA. Noire nie powinna się pokazać na PC, ktoś miał świetny pomysł u nich i nie wiem o jakiej optymalizacji piszesz na moim 5-6 letnim PC śmigała na maksymalnych.
     
  21. matj

    matj Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2011
    Posty:
    166
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Chlopie COD byl zawsze gra na multi a singiel to byl dodatek, zawsze tak bylo i bedzie.

    Co do gta to nie mam pytan, juz sie doczekac nie moge, ahhh moj TV az cieszy jape .

    Wyslane za pomoca Galaxy S IV ( taptalk 2)
     
Wczytywanie...

Poleć forum