1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dlaczego Unity nie będzie działał w 60 klatkach? Bo w 30 wygląda lepiej twierdzi UBI

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 9, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    W ostatnich dniach Ubisoft ma ciekawą manierę strzelania sobie w stopę. Jakby firmie jeszcze było mało, to dwójka deweloperów Assassin's Creed Unity stwierdziła, że ich nowa gra będzie działać w 30 klatkach na sekundę, bo jest to lepsza opcja.

    Nicolas Guerin powiedział serwisowi TechRadar, że decyzja za tym, by postawić na 30 klatek była świadoma.Dzięki niej akcja gry zyskała lepsze oblicze:

    Z kolei dyrektor kreatywny Ubisoft Montreal, Alex Amancio dodał:

    Takie tłumaczenia chyba nikogo nie przekonają. Znacie jakiegoś gracza, który po przeczytaniu tych słów stwierdziłby, że faktycznie 60 klatek nikomu nie jest potrzebne?

    Ubisoft zbiera od swoich odbiorców cięgi za powyższą sytuację i nie ma się chyba temu co dziwić.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Wytłoczcie same rendery zamiast gry, będzie filmowo, obejrzymy sobie wszystko przegryzając popcorn, osiągnięcie cel i uda się wam zrobić to co chcieliście.
     
    1 osoba to lubi.
  4. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    1259
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Większej bzdury dawno nie czytałem. Niech powiedzą że chcą uzyskać ładniejsza graficznie grę a że nowe konsole to kalkulatory to coś względem czegoś. Po co to tak kłamać ?
     
  5. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Ja bym powiedział, że jeszcze lepiej będzie wyglądać w 10-15 klatkach. Toż to czas gry nam się wydłuży - same plusy normalnie :D


    [​IMG]
     
  6. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1286
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
  7. ROBI772

    ROBI772 RGH Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2011
    Posty:
    2734
    Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Takie głupie tłumaczenie ... Nie mogą po prostu przyznać że te "next-geny" są za słabe żeby pociągnąć 60FPS.
     
  8. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Może tak dać wybór graczom tak jak to było w The Last Of Us na PS4 wtedy każdy mógł by sam zdecydować czy chce filmowe spowolnienia czy płynną rozgrywkę w 60kl/s
     
Wczytywanie...

Poleć forum