1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dlaczego wszyscy mowia ze ...

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mefju140, Maj 26, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. mefju140

    mefju140 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2010
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Tak jak w temacie dlaczego wszyscy co nie przerobili mowia ze to jest zle ze szybciej sie psuje konsola ze banuja cie na xbox live itd .No to ze banuja to wiem ale to ze sie szybciej konsola psuje to nie kumam tego -.- Wczoraj ojciec wrocil z serwisu gdzie zna tam fachwocow mowil ze kiedys przerabiali teraz boja sie skabowki itd mowil tez zeby powiedziec mi ze przerobka to wogole najgorsza bo 8 miechow temu mu xbox siadl [no niech czuwa itd ale co z tego przeciez to chyba nie przez to ze sobie przerobil . A i mam pytanie czy przykladowo jak bede przez live gral w swoje oryginalne gierki [Gears of War'y Halo 3 i CoD 3 jak juz wyloguje sie z live i zagram w sciagnieta z neta gierke bedzie banik ??
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. adams5280

    adams5280 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2010
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    bana ostajesz za przerobionego xboxa, wiec jak grasz w gry pirackie na live to masz bana a jak jeszcze nie dostałes to mozesz dostac
     
  4. PLAYSTATION3fan

    PLAYSTATION3fan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    112
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Zamiast gimbusowych emotikonow mozesz uzywac znakow interpunkcyjnych, to nie boli (w przeciwienstwie do czytania twoich wypocin). Musisz byc bardzo leniwy, skoro nie chce ci sie szukac, bo odpowiedz na twoje pytanie jest na tym forum. Ale poznaj moje dobre serce i nie wysilaj sie, przeciez uzycie wyszukiwarki to az kilkanascie sekund twojego cennego, bardzo mlodego jak mniemam zycia: ban jest za flash.
     
  5. bembenos

    bembenos V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    707
    Polubienia:
    51
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Nawet jeżeli mam przerobiony FW napędu i gramy na oryginałach to dostaniemy bana!

    Poza tym szukaj: http://xboxforum.pl/dla-swiezakow-f79/ban-faq-31449.html
     
  6. S>W>A>T

    S>W>A>T Banned

    Dołączył:
    Maj 17, 2010
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    London/woodleigh gdn
    ciekawe ile jeszcze napiszę osób do gościa żeby poszukał :D
    Przecież to "dla nowych " dział to może ktoś odpowie mu z sensem a nie co wypowiedz to to samo "poszukaj" albo łaskawca z dobrym sercem ,

    Ban jak grasz na orginałach przy przeróbce też ciebie czeka

    Co do psucia , bardziej bał bym się konsekwencji prawnych przeróbki bo jest nie dozwolona i to że mamy sprzęt kupiliśmy go itp . nie daje nam władzy w ingerowanie w niego ;p , sądzę że gość tego się obawia a z psuciem konsoli to jedna wielka ściema , niby laser a i tak instaluje się gry na dysku ...
     
  7. mefju140

    mefju140 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2010
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    to troche lipa. myslalem ze ban jest za granie w piray a jak sie bedzie grac na oryginalach to nie ;]
     
  8. PLAYSTATION3fan

    PLAYSTATION3fan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    112
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Swiezak nie jest synomimem lenia, poza tym zobacz na drugi temat od gory w tym dziale. Synek jest albo leniwy, albo slepy, albo jedno i drugie, a takie cos trzeba tepic.
     
  9. S>W>A>T

    S>W>A>T Banned

    Dołączył:
    Maj 17, 2010
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    London/woodleigh gdn
    no wlazłem do 2 postów , a ty piszesz w każdym żeby poszukali ....
    Jest 54979 postów o czym nowym "nowi" mają pisać , o pogodzie?...

    ta tępić , według mnie tępić trzeba gościa co nasmalił 3 linijki bez sensownego textu


    wracając do tematu...

    Grałem na xboxlife i nic specjalnego nadal komp wymiata w grach przez neta mmo ;p
    konsola jest jedynie lepsza w Co-Op
     
  10. Sniko

    Sniko Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2010
    Posty:
    79
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Siedlce
    co do psucia, nigdy na tym forum nie przeczytałem, że od przerobienia konsoli może się ona szybciej zepsuć, więc chyba usłyszałeś to od kogoś innego nie z forum
     
  11. mefju140

    mefju140 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2010
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Aha.

    @PLAYSTATION3fan "synek" ciesz sie ze nie twoj -.-
    playstation3fan boli cie to ze mam 16 lat nie jestem pelnoletni ??

    P.S chyba nie przerabiam na wakacje mam super platna robotke to bedzie mozna troche gier fajnych kupic i loive na rok :]

    Narka pozdrawiam.A PLAYSTATION3fan ty sie ogarnij jak chcesz to swoich kumpli mozesz tepic
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum