1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dlc

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez habababa, Grudzień 19, 2010.

  1. habababa

    habababa Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.Jeżeli nagram na pena profil i DLC to jak konsola sprawdzi autentyczność DLC (Profile ID Console ID itp.)Zrobiłem tak dodałem do mojego profilu xuid i daki sam dodałem do DLC potem do DLC dodałem DEVICE ID, PROFILE ID, CONSLOE ID i jak podłączyłem pena do xboxa (DLC + profil) to xbox pokazał dlc jako uszkodzone nie wiem czemu :(
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. t3rror

    t3rror Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    617
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Każdy kontener LIVE, PIRS czy GOD jest cyfrowo podpisany przez Microsoft oraz sprawdzany przez dashboard konsoli. Jakakolwiek modyfikacja pliku automatycznie anuluje podpis (w końcu po modyfikacji powstaje kontener który nie był podpisywany, prawda?).

    Jedyny sposób na uruchomienie takiego kontenera istnieje na DevKitach oraz na hakowanych konsolach (JTAG).
     
  4. habababa

    habababa Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dziękuję za odp.Ale mam pytania.Czy mogę zdziałać coś programem yaris swap i czy można taki podpis dodać (modyfikuje dlc a potem dodaje podpis z takiego samego dlc tylko nie modyfikowanego).
     
  5. t3rror

    t3rror Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    617
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Nie rozumiesz zasady działania cyfrowego podpisu.

    Podpisując jakikolwiek plik, liczy się z niego skrót oraz szyfruje się go tzw. kluczem prywatnym. Konsola za pomocą tzw. klucza publicznego odszyfruje wiadomość ze skrótem i porównuje do pliku.
    Jeżeli zmodyfikujesz plik (np. dodając do niego swój XUID) automatycznie zmieni się skrót jaki z niego powstanie. Aby konsola go uwierzytelniła musiałbyś wyliczyć skrót oraz zaszyfrować go prywatnym kluczem. I tu powstaje problem, klucz prywatny w tym wypadku jest znany tylko Microsoftowi, stanowi on całą zasadę bezpieczeństwa konsoli. Zdobycie go umożliwiłoby zrobienie z konsolą co byś tylko zapragnął.

    Nie, nie da się go złamać (przynajmniej nie w rozsądnym czasie) i nie, nie wycieknie.

    Odpowiadając na twoje pytanie: jeżeli nie masz DevKita lub JTAG-a Yaris Swap do niczego ci się nie przyda.
     
  6. habababa

    habababa Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dziękuję za odpowiedź ale nadal mam pytania :
    1 Co rozumiesz przez zwrot w "rozsądnym czasie"
    2 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem funkcję podpisu czy chodzi tu o obliczenie sumy kontrolnej a potem o jej zaszyfrowanie przez MS?
    2 Gdyby wydobyć klucz publiczny z konsoli będzie można odszyfrować sumę kontrolną i ustalić na jakiej jest zasadzie sporządzana ?
    3 Czy nie można tak zmodyfikować pliku (DLC) aby konsola nie sprawdzała podpisu.
     
  7. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Chłopie jeżeli nie masz Jtaga zrobionego to nic nie poradzisz, jeżeli chcesz Jtag musisz mieć dashboard konsoli nie wyższy niż 7371. Takie info powinno ci wystarczyć, nie masz jtag ? dlc ci nie będzie działało chyba że je kupisz...
     
  8. habababa

    habababa Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wiem że nie odpalę bez JTAG-a ale jak widzisz mam jeszcze pytania z jakich to powodów nie odpalę.Pytam tylko z ciekawości bo każdy umie powiedzieć "bez jtaga nie odpalisz, bo nie".
     
  9. t3rror

    t3rror Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    617
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    1. W ciągu następnego stulecia, zresztą nawet nie wiem czy aktualne komputery są w ogóle w stanie "ogarnąć" proces łamania takiego klucza (4096 bit?).
    2. Dokładnie.
    3. No dobra, wyliczysz hash dla modyfikowanego DLC, ale musisz jeszcze zaszyfrować go prywatnym kluczem MS.
    4. To nie DLC decyduje czy jest sprawdzany, musiałbyś zmodyfikować oprogramowanie konsoli.
     
  10. androziom

    androziom Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 27, 2010
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lubuskie
    No ale konsola nie sprawdza gier ( NA DVD ).Gdyby zmodyfikować tak dlc aby xbox myślał że to zwykła gra.(np mam grę Alan Wake, wkładam grę do napędu ale mam zainstalowaną ją na dysku i gdy gra zacznie się lądować szybko podmienić płytę na tą z DLC do tego rozkręcił bym napęd widziałem jak ktoś na YouTube tak robił i gzy wyświetli się napis "naciśnij start" to konsola sprawdza savey i DLC to właśnie na tym momencie wyskakuje błąd z dlc ale gdy było na płycie to xbox nie sprawdził by podpisu bo gra raczej nie sprawdzi).
     
  11. t3rror

    t3rror Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    617
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    @androziom:
    Oczywiście że sprawdza. Każda gra musi składać się z pliku default.xex, jest to plik wykonywalny (coś jak pliki *.exe na systemie MS Windows). Każdy kod przed wykonaniem na Xboksie jest sprawdzany przez Hypervisor (HV).

    Jeżeli zainstalujesz grę na dysku twardym, to podczas uruchamiania sprawdzana jest jedynie autentyczność nośnika DVD, nie jest z niego wczytywana jakakolwiek zawartość gry. Zresztą cały twój pomysł jest nierealny gry na X360 są przystosowane by na sztywno szukać DLC w katalogach
    Kod:
    Content\0000000000000000\TitleID\00000002\
    znajdujących się na pamięciach masowych.
     
  12. kj5

    kj5 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2009
    Posty:
    1435
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Jastrzębie Zdrój
    Reasumując - DLC jest szyfrowane kluczem którego złamanie zajełoby więcej niż ile istnieje Polska, nie wycieknie nigdzie, nie można tego obejść.
    Bez JTAG-a albo Dev Kita nie odpalisz DLC.
     

Poleć forum