1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dobra wiadomość dla posiadaczy xk3y

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez kokakoala, Listopad 18, 2011.

  1. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Zespół xk3y poradził sobie już z nowym dae.bin: x360key Forums ť View topic - dae.bin defeated in 36hours by xkey team
    Nie róbcie "flame war przeróbkowego", to tylko informacja a nie wytykanie wyższości ODE nad CFW. c4 też na pewno sobie poradzi, to tylko kwestia czasu. Pamiętajcie, wszyscy jedziemy na jednym wózku.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Damianos_17

    Damianos_17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 1, 2010
    Posty:
    195
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Nisko
    Dobrze, że zrobiła się taka burza mózgów i ludzie mocno myślą jak to g**no ominąć.

    PS. Nie działa mi żadna gra z XGD 3

    @down

    Gdzie Ty chcesz dobry chłopczyku to przenieść ?:cool::eek:
     
  4. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Gdzieś na tym forum był trik na wymuszenie działania gry. Coś z czyszczeniem cache dysku i wgraniem Title Update z pena. Ponoć na nowym dashu beta już to nie działa ale jeśli masz 604 lub niżej to poszukaj. Tymczasowo wystarczy a flagę i tak już masz.
     
  5. Damianos_17

    Damianos_17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 1, 2010
    Posty:
    195
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Nisko
    Wiem, że mam flagę. Dlatego już zaczynam się rozglądać za nową konsolą tylko do Fify 12 na xbl. Da ktoś wiarę, że rąbię 2 lata na XBL tylko w Fifę ? Żadna inna gra.

    Nie wiem czy te title pasują do polskich wersji ?
     
  6. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
  7. xb0x

    xb0x Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    No chłopaki od xk3y sobie poradzili... Jest tam jedno bardzo ważne stwierdzenie, że potrzebne do tego są dodatkowe pliki "disk profiling data". Moim zdaniem to koniec z graniem na Live via CFW albo nawet offline via CFW. Disk profiling data nie da się umieścić ani na backupie ani wewnątrz firmware... czyli tak naprawdę tylko emulatory napędów typu xk3y będą w stanie reagować poprawnie na wszystkie zmiany w zabezpieczeniach (dynamiczne generowanie poprawnych odpowiedzi AP2.5/2.6).

    Żeby grać online na CFW trzeba będzie paczować obrazy ISO za każdym razem kiedy M$ zmieni tablice. A że M$ może to teraz robić "po cichu" tablice mogą być aktualizowane raz na tydzień albo częściej : ) Podejrzewam, że to nawet nie będą właściwe tablice tylko dane do wygenerowania lokalnych tablic, właściwych tylko dla jednej jedynej konsoli (generowanie na podstawie numeru seryjnego). Aha, no i z tym paczowaniem też nie będzie łatwo, bo żeby paczować obraz potrzebny będzie nasz personalny plik dae.bin : ) Czyli przed paczowaniem trzeba będzie robić nand dump i wyciągać nasze świeżo wygenerowane dae.bin... Generalnie piracenie w dalszym ciągu będzie możliwe... ale poziom upierdliwości osiągnie maksimum.

    Żeby wsio działo będzie potrzeby albo emulator DVD, który będzie udawał w 100% oryginalną płytę, albo w bólach spaczowany obraz ISO... Tylko że ten obraz iso (i wszystkie inne) może stać się przedawniony jak M$ wyśle nowe dane do generowania dae.bin : ) (pisali o tym, że nowe dae.bin może być użyte do identyfikacji konsoli czyli nie można go ani kopiować pomiędzy konsolami, ani paczować obrazów na podstawie cudzego dae.bin). Jeżeli M$ będzie generował nowe tablice raz na tydzień to pozamiatane... pozostaje tylko xk3y lub jakiś inny emulator DVD. Nawet jeżeli ktoś się spaczuje i pozostanie off-line, to niczego nie zmienia, bo M$ może pakować dane do generowania dae wraz z wydaniem każdej nowej gry... Czyli np. mamy 5 gier wszystkie spaczoane naszym dae.bin i sobie gramy. Wychodzi 6 gra i po włożeniu do konsoli buum, po cichu mamy już nowy dae.bin w nand... : ) nasze pięć spaczowanych wcześniej gier i nowa szósta nie działa : ) Trzeba wyciągać dae.bin z nand i paczować wszystkie 6 obrazów...

    Myślę że mając tak zorganizowany system M$ nie będzie banował za "AP2.5 chellange field"... bo nie ma takiej potrzeby. Kombinator będzie miał dwa wyjścia albo kupić xk3y albo dać sobie spokój z piraceniem i grać na oryginałach. Oba te wyjścia spowodują, że nasze odpowiedzi na zapytania AP2.5/2.6 zawsze będą poprawne... CFW w napędzie przechodzi do historii - moim zdaniem oczywiście... : ) (to co napisałem powyżej to tylko moje przypuszczenia, ale coś czuję że trafne).

    Dodam że jest jeszcze trzecie wyjście, trzeba zaopatrzyć się w hardware do wyciągania nand z konsoli a z niego dae.bin. Przy każdej zmianie tablic - dump nand, wyciąganie naszego dae.bin, paczowanie naszych obrazów (wszystkich!). Spaczowane naszym dae.bin obrazy będą działał tylko na naszej konsoli... oczywiście do czasu aż M$ wpakuje nam nowe dae.bin... i wsio od nowa... : ) (to pod warunkiem, że powstaną do tego odpowiednie programy, na razie nie ma nawet abgx do xdg3)
     
  8. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Jeszcze wczoraj, nawet na owym forum xkey-a, większość ryczała że "to już koniec". Mam zbyt wiele lat i platform growych za sobą, żeby myśleć tak pochopnie. Nie wiemy nawet jak tworzone są indywidualne pliki dae, może to te same dane pomieszane z informacjami z naszych konsol. Kto to wie, zostawmy specjalistom takie rzeczy. Jestem pewien, że c4eva już wie co zrobi. Pytanie czy to będzie "user friendly"
     
  9. yp2

    yp2 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 1, 2009
    Posty:
    58
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    @up
    W tym co piszesz może być dużo prawdy. Na koniec życia X360 M$ nieźle dowala piratom :) Cóż ja nie płacze. I tak dużo przyoszczędziłem na gierkach :).
     
  10. xb0x

    xb0x Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    @kokakoala: moim zdaniem to nie będzie "user friendly" bo do teraz dae.bin było JEDNAKOWE dla wszystkich. Łatwo można było wygenerować odpowiedzi AP2.5 i umieścić na backupie... CFW umie te odpowiedzi odczytać i sprawa załatwiona.

    Ale sytuacja zmienia się całkowicie jeżeli każdy ma w konsoli INNE dae.bin... bo każdy musi mieć teraz INNE odpowiedzi wygenerowane i umieszczone na backupie. To już nie jest kwestia CFW, bo z nim wsio ok, czyta backupy i odtwarza odpowiedzi na zapytania AP2.5 z backupu. Teraz to jest kwestia tych nieszczęsnych odpowiedzi AP2.5 na backupie - każdy musi mieć inne(!).

    I nawet jeżeli tych dae.bin nie jest tyle samo co konsol a np. 50 czy 100 "sztuk", to "user friendly" idzie się rypać, bo żeby paczować obrazy potrzeba właściwego dae.bin... które oczywiście każdy ma.... ale w nand konsoli.
     
  11. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    Jeśli ktoś ma konsolę nigdy nie podpinaną do neta, Dash 13599, to ma się czego bać :)?
     
  12. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
  13. xb0x

    xb0x Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A czego się bać : ) Graj póki możesz wcześniej czy później wyjdzie gra, która będzie wymagała nowego dasha : ) ...jeżeli zezwolisz na aktualizację nowy dash wgra się do konsoli i wygeneruje twoje własne prywatne dae.bin... i tyle, koniec kombinatorki : )

    Oczywiście możesz zostać przy tym co masz i już nigdy nie wypalać nowych gier : ) to też jest wyjście.

    offline niczego tutaj nie załatwia, pewne sprawy mogą się tylko lekko opóźnić : )
     
  14. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Tak, wzrostu cen paliwa i podatków :) Narazie nie, ale w końcu pojawi się gra wymagająca nowego dasha i razem z nim nowego AP. Ale do tego momentu pewnie wszystko się poukłada i dojdą nowe płotki do przeskoczenia. Narazie nie podłączaj neta a będzie git.
     
  15. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    @xb0x
    Czyli trzeba zrobić tak jak kiedyś z tym AP25 pierwszymi. Właśnie o taką wypowiedź mi chodziło. Dzięki.
     
  16. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Za każdym razem gdy pojawiają się nowe zabezpieczenia, wszyscy krzyczą że się nie da. Wszystko się da. Na jakiejś podstawie dae.bin jest nam teraz przydzielane. Trzeba odkryć tą podstawę i wszystko będzie jasne. Teraz scena sprawdza na pewno kto w jakim zakątku świata, na jakiej konsoli itp. jaki dostał model dae. Dojdą do tego i stworzą program do generowania dae lub prekonfigurowany naszymi danymi abgx, który automatycznie spat****e obraz. To co piszę, to jedne z całej masy możliwych konceptów. W ostateczności zrzut NAND i po sprawie. A kto chce łatwo i wygodnie to podpowiem, że sklepy nie usunęły z oferty gier na xboxa.
    P.S. Nie imputując nikomu, ale nie wiem jak można grać np w pirata Skyrim. Ja tego nie rozumiem :) Miałem ixtreme, mam xk3y ale Skyrim kupiłem i zachęcam wszystkich, żeby czasem wspierali producentów. Bo czytając forum często widać, że niektórzy oryginalnej gry na oczy nie widzieli.
     
  17. xb0x

    xb0x Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odkryć? A słyszałeś termin "kryptografia asymetryczna"? jeżeli nie, to poczytaj o tym.

    To tak samo jak byś chciał "odkryć" klucz kryptograficzny użyty do podpisu cyfrowego w jakimś banku... ...powodzenia.

    Jasne, że jak ktoś chce łatwo i wygodnie to zostały sklepy... popieram w 100%.

    Aha, i ja nie krzyczę "że się nie da".. jak najbardziej się da... tylko że poziom upierdliwości tego "da się" będzie baaardzo wysoki.
     
  18. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie do ciebie piłem, przepraszam, mogłem nadać temu jasny kontekst. Masz rację w tym co piszesz. W CFW upierdliwość urośnie, może nawet faktycznie będzie to koniec CFW.
    Edytowałem bo zaczynam ostry offtopic robić.
     
  19. xb0x

    xb0x Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 29, 2008
    Posty:
    50
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Już tak na zakończenie, kryptografii używasz na co dzień cały czas. W swoim smartfonie, w sieci wifi, w przeglądarkach www, w tv cyfrowej itp. itd. A konsola jak najbardziej nafaszerowana jest szyfrowaniem (chociażby brak możliwości odpalenia niepodpisanego cyfrowo kodu, AP2.5 itp. itd.)

    W kryptografię nie trzeba inwestować : ) cała jej potęga polega na jawnym algorytmie a "ukrytym" kluczu - poczytaj o tym. Każdy programista za darmo może wykorzystywać kryptografię w swoich programach... to nie jest żadna supertajna technologia : )
     
  20. Frezer

    Frezer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 9, 2011
    Posty:
    188
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    tak juz lece wywalic 200zł i pokazać wydawcy że jestem zadowolony że raczył wydac gre na terenie polski nie po polsku, nie bede sie frajerzył
     
  21. marcin093

    marcin093 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Malbork
    oj płaczecie płaczecie a za miesiac lub za dwa i tak bedzie wszystko zrobione,tak jak bylo wczesniej gdy walczono z PS3 ,mysle ze ludzie moga rzucic sie na MS i zacząc próbowac robic cos w tym kierunku(przerobienia) kwestia czasu....,z piratami nie wygraja.
     
Wczytywanie...

Poleć forum