1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dooma nie zmodujemy poza aplikacją SnapMap, która okazuje się nieco ograniczona

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 3, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Doom (2016) ma trafić na rynek na początku 2016 roku, a wraz z nim otrzymamy ciekawą aplikację stanowiącą połączenie edytora poziomów z platformą społecznościową zwaną SnapMap. Niestety według Hinesa, zapewni on jedynie bardzo ograniczoną swobodę tworzenia. Przede wszystkim nie będziemy w stanie tworzyć aren umiejscowionych na otwartej przestrzeni.

    SnapMap nie jest czymś, co pozwoli ci zrobić ogromną, przestronną jaskinię. Bardziej chodzi tu o to, co widziałeś na zwiastunie multiplayerowym - będzie ciaśniej. Nie będziesz musiał się martwić o to, czy uda ci się zbudować 30 piętrową lokację

    Problem w tym, że większość zdolnych moderów właśnie liczy na tego typu zmartwienia. Na pytanie o to, czy będziemy w stanie odbudować poziomy z Duke Nukem 3D, również padła odpowiedź przecząca. SnapMap nie będzie tak elastyczny, jak narzędzia towarzyszące poprzednim odsłonom serii.

    Aplikacja będzie dawać takie same możliwości wszystkim użytkownikom, niezależnie od platformy. Gracze będą mogli również dzielić się swoimi dziełami za pomocą serwisu Bethesda.net, a stworzone na pececie mapy odpalimy również na konsolach.

     
Wczytywanie...

Poleć forum