1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dostałem przerobionego XBOXa360 - co dalej?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Patriczi, Październik 12, 2013.

1. Patriczi

Patriczi Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.

Wczoraj dostałem konsolę XBOX 360, lecz jestem w tym zupełnie zielony. Wiem tyle, że konsola jest przerobiona, wraz z nią dostałem GTA IV (pirat).

Z tego co przeczytałem na tyłach konsoli jest ona z 2006r, więc pierwszej nowości nie jest. Mniej więcej wiem jak nagrywać gry na XBOXa, ale czy mogę nagrywać każdą jaką chce? np taką fife14? Jak wygląda sprawa z tym REGION? Musi zawsze być free?

Będę bardzo wdzięczny za wytłumaczenie mi tych kwestii. ;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Adam_Adamski

Adam_Adamski Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Jak chcesz cisnąć kopie to musisz przerobić napęd a skoro dostałeś klocka to pewnie nie masz zielonego pojęcia jak xtreme tam jest zflashowany. GTA4 to okolice XT1.6+
    Wszystkie gry x360 mają region Free.

4. Net5kY

Net5kY Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Ja u siebie też nie wiedziałem jakiego mam dokładnie, dlatego wolałem wgrać oryginalny fw, zaaktualizować dasha do 16202 i znów wgrać lt 2.01 (samsung)

5. Patriczi

Patriczi Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1