1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dostęp do sieciowego trybu PVP w Metal Gear Solid V tylko za opłatą?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 24, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zbiera wspaniałe oceny w pierwszych recenzjach (wielu dziennikarzy wystawiło grze Konami notę 10/10). Okazuje się jednak, że w tej beczce miodu może znajdować się łyżeczka dziegciu...

    Pierwszą sprawą, z której trzeba sobie zdawać sprawę przy czytaniu recenzji Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to fakt, że redaktorzy nie mieli dostępu do sieciowej porcji gry. W związku z tym nie do końca wiadomo, jak Konami rozwiązało zapowiadane mikrotransakcje. Wg serwisu GameSpot może się niestety okazać, że cały mechanizm nie jest skonstruowany w sposób przyjazny dla graczy. W grze znajduje się tryb sieciowy Forward Operating Base, który można określić mianem rozgrywki Player vs Player. Okazuje się jednak, że by w ogóle odblokować możliwość zabawy w Forward Operating Base trzeba wyłożyć prawdziwe pieniądze.

    By rozpocząć rozgrywkę w trybie FOB trzeba najpierw wykupić przestrzeń dla morskiej bazy. Wg GameSpot, by to uczynić (czyli w ogóle wystartować z rozgrywką w tym module) musimy pozyskać walutę "MB Coins", którą kupuje się poprzez mikrotransakcje. Następnie gracze rozbudowują swoje systemy obronne i atakują bazy innych osób.

    Niestety Konami nie zamierza od razu wyjaśnić tej sprawy. Rzecznik prasowy firmy powiedział tylko, że "nie ma w tej chwili żadnych oficjalnych szczegółów na temat modelu transakcyjnego w trybie FOB".

    Można spekulować czy umieszczenie takiego systemu mikropłatności w grze stało się zarzewiem konfliktu zarządu Konami z Hideo Kojimą. Możliwe, że sławny deweloper po prostu nie zgadzał się na mało eleganckie wyciskanie kasy z naszych kart płatniczych.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Jezeli żeby grać w Multi trzeba dodatkowo by płacić to nikt nie powinien tej gry kupować . Nauczyli by się ze produkt opłacony powinien być w pełni dostępny inaczej w grach niebawem wprowadza wyścigi ale będziemy płacić za tory a w innych dostaniemy bron a zapłacimy za pestki do niej
     
  4. horacy4

    horacy4 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2011
    Posty:
    291
    Polubienia:
    31
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Teraz tak robią ze gre dzielą na kawałki i potem sobie każą za te dodatki płacić
     
  5. nakoz

    nakoz The Legend Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 18, 2008
    Posty:
    827
    Polubienia:
    66
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kraków - Irlandia
    To jest niezdrowe, już kilka miesięcy przed premierą gier sprzedają season passy i dodatki a w pudełku dostajemy pół-produkt.
     
Wczytywanie...

Poleć forum