1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Doświadczeni twórcy dołączają do CI Games

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 10, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Dwaj nowi członkowie będą pracować nad Enemy Front.


    Steve Hart może pochwalić się osiemnastoletnim doświadczeniem, a w swojej growej karierze pracował między innymi w Rebellion, tworząc Sniper Elite V2. Paul Robinson, drugi transfer CI Games, w branży jest od dwudziestu lat - część z nich spędził w takich ekipach jak NovaLogic, Pandemic czy Guerrilla Games.

    Może nie są to aż tak uznane nazwiska jak Stuart Black (choć to akurat może być plusem tej współpracy, biorąc pod uwagę fakt, jak zakończyła się przygoda Blacka z polskim studiem), ale jednego tym panom odmówić nie można - doświadczenia. Przy niejednej strzelaninie pracowali, więc miejmy nadzieję, że efekty tego zobaczymy w Enemy Front.

    Bo jak na razie gra nas nie oczarowała. CI Games wie, że coś poszło nie tak, dlatego też wielokrotnie przekładało datę premiery. Teraz zatrudnia doświadczonych fachowców, którzy pewnie mają poprawić to i owo. Tylko czy na szlify nie jest już za późno?​



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ostatnio gdzieś czytałem artykuł właśnie o Enemy Front, który mówił że rozgrywka dość sporo się zmieniła. Mianowicie artykuł mówił o tym, że misje można przechodzić na różne sposoby i korzystać z otoczenia, które możemy niszczyć. Gra zapowiada się ciekawie, zwłaszcza że będzie śmigać na dobrym silniku, ale kurde. Każda gra wydana od CI jest tylko "ponadprzeciętna". Pierwszy Ghost Warrior - no wszystko fajnie, tor lotu kuli, opadanie i inne bajery, ale bugi że trzeba było wskakiwać na 2cm progi po prostu zabijały tą grę. Nie wspominając że SI było lepszymi snajperami używając kałachów. Dwójka, no takie fajne zapowiedzi i te screeny im towarzyszące, CryEngine 3, efekty itp. ale też były bugi z SI podobne jak w pierwszej części, ale już nie tak bardzo odczuwalne. No i momenty optymalizacji... Crysis 3 śmigał mi na średnio wysokich niezależnie od momentu, Ghost 2 już miał opory na średnich... Więc do Enemy Fronta podchodzę z dużym dystansem.
     
Wczytywanie...

Poleć forum