1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Doświadczony programista sieciowy krytykuje The Division: "kod trzeba przepisać od zera"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 28, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28057
    Polubienia:
    3211
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Ostre słowa jak na popularną grę multiplayerową. Wydaje się jednak, że można zaufać osobie z tak ogromnym doświadczeniem.

    Te mocne słowa wypowiedział Glenn Fiddler - programista, który pracował przy obu odsłonach Titanfall, Journey oraz God of War: Wstąpienie. Według niego fakt, że gracze mają możliwość wykorzystywania dziur w pamięci gry do oszukiwania (dodawania sobie życia, amunicji etc.) jest bardzo złym znakiem. Oznacza to bowiem, że The Division najprawdopodobniej wykorzystuje system oparty o "zaufanego klienta", a jeśli tak jest naprawdę, to nie da się tego naprawić bez kompletnego przepisania kodu gry od zera.

    W kompetytywnych grach FPS, jak mówi Fiddler, serwer nigdy nie ufa wszystkim informacjom otrzymywanym od klienta, ale, w skrócie, odtwarza u siebie tę samą rozgrywkę na podstawie informacji o wciśniętych przez graczy klawiszach. "Prawdziwa gra" rozgrywa się zatem na serwerze. W przypadku modelu zaufanego klienta, serwer przyjmuje wszystkie informacje prosto od gracza i choć sprawdza ich poprawność, ostatecznie ufa we wszystko, co zostanie mu przekazane.

    Wygląda na to, że możemy być skazani na oszustów w Tom Clancy's The Division, a to sprawi bardzo szybko, że gracze zrezygnują z zabawy, gdyż nie będą mogli uczciwie i miło spędzać czasu z grą.


     
Wczytywanie...

Poleć forum