1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dragon Age: Inkwizycja - edytorów twarzy bohaterów jak z Simsów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Wrzesień 30, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Marzycie o stworzeniu facjaty, która wreszcie przypominałaby Waszą twarz w role-playu? BioWare zadbało o ten element immersji w Dragon Age: Inkwizycja. Zobaczcie pierwszy pokaz możliwości edytora bohatera w nowym role-playu!

    Wygląda na to, że EA użyczyło BioWare swojej technologii z The Sims 4, bo kreator twarzy bohatera jest tym razem naprawdę zaawansowany. Niestety nadal nie otrzymujemy wyrafinowanych możliwości wpływania na kształt ciała postaci. Zapewne z prostej przyczyny - gdybyśmy stworzyli wyjątkowo umięśnionego junaka lub tłuściocha, okazywałoby się, że ciało bohatera "przenika" przez zbroję. Deweloperzy musieliby w takim przypadku przygotować kilka zestawów ekwipunku dla postaci o różnej budowie ciała, a to oczywiście wydłużałoby dosyć znacząco ich pracę.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum