1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dragon Age: Inquisition otwartość świata, jednak nie otrzymamy sandboxa pełną

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 23, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Choć nowa część Dragon Age zaprezentuje nam nieco inaczej, bardziej sandboxowo zaprojektowany świat, nie powinniśmy oczekiwać drugiego Skyrima. Jak się okazuje, w pełni otwarte środowisko wcale dobrze nie wpłynęłoby na grę, jaką jest Inquisition.

    W krótkiej rozmowie z GameInformerem, Mike Laidlaw, dyrektor kreatywny Bioware, wyjaśnił nieco na czym polegać będzie specyfika otwartego świata najnowszej części Dragon Age. Według Laidlawa, ogromna, szeroko dostępna przestrzeń, nie jest tym czego fani tej serii tak naprawdę oczekują, a sama gra nie wypadła by w tym duecie najlepiej. W wywiadzie padło także stwierdzenie, że seria ta musi znaleźć swój idealny środek, nie zapominając jednakże o aspektach, za jakie została pokochana przez milionową rzeszę fanów.

    Jak twierdzi Mike, możliwość zagłębienia się w świat gier Elder Scrolls na 80 - 90 godzin, to coś wspaniałego, jednak team produkujący Inquisition, ma nieco inne cele przed sobą. Kolejna odsłona Smoczej Ery, ma przede wszystkim przedstawić nam spójną i jednolitą historię, gdzie skupimy się na wyborach moralnych i odpowiednim poprowadzeniu fabuły, a nie penetrowaniu kolejnych lochów i ruin.

    Moim zdaniem dość staroszkolny model podróżowania po świecie, jaki został nam zaprezentowany za sprawą pierwszej części Dragon Age, świetnie sprawdzał się podczas rozgrywki, przypominając nam Bioware w czasach świetności. Któż z nas, kto zagrywał się w obydwie części serii Baldurs Gate powie o nich złe słowo, pomimo tylu lat na karku?


    A Dragon Age: Inquisition ukaże się na rynku, w okolicy jesieni 2014 na PlayStation 3, PlayStation 4 oraz Xboksie 360, Xboksie One.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    RPG bez otwartego świata to katorga dla mnie. The Elder Scrolls bije pod tym względem wszelakie RPGi na głowę, nie lubię być w takich grach ograniczany.
     
Wczytywanie...

Poleć forum