1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dragon Ball: Ultimate Tenkachi - dyskusje, problemy.

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez Zetti, Listopad 26, 2011.

  1. Zetti

    Zetti Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Temat do oceny gry, problemów itp.
    Ja na wstępie powiem, że się rozczarowałem. RB2 to perełka przy tym. Te wskaźniki to jakaś masakra, a przebieg walki to sam X i wygrana :|
    Spróbuję się jeszcze do niej przekonać, więc się spytam, jak się wykonuje jakieś ataki typu ` Kamehameha ` ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Fede

    Fede Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2009
    Posty:
    170
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Prawym analogiem w górę lub w dół, ale do tego musisz mięć odpowiednią ilość energii. Masz pokazane w skill list jak się wykonuje daną technikę i ile energii wymaga.
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Moim zdaniem gra jest po prostu dziwna, miałem wielką nadzieję, że w końcu pojawi się jakiś dobry DB na X360. Niestety tak się nie stało. Gra wymaga wielkiego przyzwyczajenia się do niej. Jako fan DB (grałem we wszystkie na PS2, X360 - jakie wyszły) pierwsze wrażenie było co to ma być!

    Ogólnie po włączeniu gry mamy w ładnej jakości Opening nie jestem pewien czy nie jest to nawet Opening z DBZ Kai (do tego przejdę później). Po czym naszym oczom ukazuje się koszmarnie zrobione menu. Co w poprzednich odsłonach było jak dla mnie o wiele lepiej zrobione.

    Jako wielki fan uniwersum DB musiałbym ostro pojechać po Story Mode. Bo to co tam zrobili to już masakra totalna jest. Ni jak niektóre sytuacje mają się do tych z Anime. Jak już twórcy dali wstawki z DBZ Kai to już powinni się trzymać całości a nie inne ataki na zakończenie bądź ominięcie paru ważnych scen itp itd. Dla mnie to jest wielki minus. Albo się robi w pełni Story mode albo wcale.

    GRAFIKA:
    Grafika jest ładna. Lokalizacje gdzie toczymy walki też wyglądają ładnie ale mają ogromne ograniczenia. Jak ktoś grał w poprzednie DB (w szczególności te na PS2) to widział walki w powietrzu na lądzie pod wodą i ogólnie po całej planszy gdzie toczyła się walka. Tutaj w DB:UT tego nie doświadczymy. Plansze są niby otwarte ale mają ograniczenia.

    Ładnym smaczkiem wydaje się zniszczenie pozostałe po Kamehameha (np.) lecz po pewnym czasie ono znika. I po którymś razie jak widzimy to samo zniszczenia (np. po innej technice) to jest to już po prostu wkurzające.

    Modele postaci (nie zwróciłem zbytnio super uwagi na to) globalnie są dobrze zrobione jak do tej pory więc nie mam czego się przyczepić.

    AUDIO:
    Zlituj się nade mną bo nie zdzierżę.. Audio angielskie to totalna porażka. Kto doszedł chociażby do pierwszego spotkania z Androidami i usłyszy głos 19 to potnie się. Przy następnym włączeniu gry muszę sprawdzić czy idzie zmienić na audio JAP bo te angielskie boli po prostu w uszy.

    W grze do tej pory nie usłyszałem zbytnio charakterystycznego nazywania technik przez bohaterów jak np. KA-ME-HA-ME-HAAAAA. Tylko coś tam pod nosem sobie mruczy i atak Ki.. Co dla mnie jest wielkim minusem. Niektóre ataki Ki są zbyt szybkie nie ma tego ładowania itp itd.

    GAMEPLAY:
    Tak jak zostało powiedziane walka praktycznie toczy się przy użyciu X i Y.. Combosy są same tworzone.. Poziom Ki gracz nie potrafi ładować tylko ładuje się w miarę combosów jakie wykonujemy (ataków na przeciwniku). Gracz jedynie ładuje poziom "obrony" umożliwiającej obronę przed atakami Ki. Po pełnym naładowaniu tego wskaźnika otrzymujemy buster* do naszych ataków.
    W tym Dragon Ballu nie ma tak że wykonujemy dowolną liczbę ataków specjalnych Ki tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach serii, krótkie ładowanie i kamehameha...
    Co do Ultimate Ki Atack to można o tym przeważnie pomarzyć.. By osiągnąć w ogóle możliwość zaatakowania tą techniką trzeba doprowadzić do tego by któraś z postaci była w stanie krytycznym jak chodzi o zdrowie. A zazwyczaj tak jest że trzaskamy combosy i albo wykańczamy zbyt szybko przeciwnika albo po prostu nie zdążymy się samoistnie naładować poziom Ki do tego stopnia by umożliwił ten atak.

    Hero Mode:
    Ogólnie tylko na moment włączyłem.. I możliwość kreowania własnego bohatera są na prawdę cieniutkie! To już w The Sims były większe możliwości nawet w żałosnym TDU 2.. Co do rozgrywki się nie wypowiem ponieważ tylko na moment włączyłem to.

    Żałosnym jest dla mnie fakt obrażeń na postaci. Powinny być co najmniej 3 stopnie obrażeń. I - postać wygląda normalnie II - postać jest poturbowana ale ubranie troszkę podarte III - postać jest mocno poturbowana ubranie porozrywane. np. Zrobimy w grze Spirit Bomb i postać wygląda na lekko poturbowana. Gdzie powinna mieć chociaż kostium rozerwany itp itd. Tak jak to było np w walce Vegeta vs Goku. Gdzie po tej walce Goku miał porozrywany kostium. Chodzi o to by czuć moc ataku specjalnego Ki...

    PODSUMOWANIE:
    Gra wprowadza jakieś tam nowości. Ale całościowo jest bardzo słabą niestety produkcją. Która raczej zawiedzie fanów DB. Wątpię by przekonała wielką rzeszę graczy do siebie.. Ja osobiście skończę Story mode (bo jestem ciekaw co jeszcze spaprali..) i raczej gierka idzie w odstawkę na zawsze..


    Grę nie skończyłem więc ocena nie jest jeszcze ostateczna ale jak na razie takie -4/10.
     
  5. roxes

    roxes Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    430
    Polubienia:
    20
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Planeta Mako
    Hero Mode leży i kwiczy pod względem długości jak i pomysłu na fabule stroje i fryzury na mapie świata znajdujemy co z tego jak nie można ich użyć przy tworzeniu nowej postaci pewnie i tak nikomu by się nie chciało przechodzić tego samego drugi raz jako fan zawiodłem się ocena 3/10 dla tej opcji.
     
Wczytywanie...

Poleć forum