1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dramatycznie, filmowo i podobnie do "dwójki". Reżyser Mafii III zdradza szczegóły rozgrywki

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 10, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Wszyscy jesteśmy ciekawi nowej odsłony gangsterskiej sagi, która niegdyś próbowała rywalizować z serią GTA. Poznaliśmy już parę szczegółów, a teraz nadszedł czas na wywiad z reżyserem tej części Mafii.

    Hayden Blackman - reżyser kreatywny ze studia Hangar 13 rozmawiał o nowej grze z Larrym "Majorem Nelsonem" Hrybem w programie Xbox Daily nagrywanym podczas Gamescomu. Deweloper wypytywany był o budowę otwartego świata w Mafii III, która ma być nieco podobna do poprzedniej odsłony serii. Hayden nazwał narrację "słupkami namiotowymi", które podtrzymują całe doświadczenie. Misje fabularne mają mieć miejsce w kluczowych momentach rozgrywki, a pomiędzy nimi będziemy mieli mnóstwo pobocznych rzeczy do wykonania. Możliwości będzie wiele - od walki z członkami konkurencyjnego gangu po budowanie "rodziny" lub branie udziału w wyścigach.

    Ataki fizyczne oraz finishery będą różniły się zależnie od broni, jaka w tym momencie trzyma w dłoniach protagonista. Głównym celem wprowadzenia tej mechaniki było uzyskanie większego dramatyzmu w momentach, w których opróżnimy magazynek i będziemy musieli ratować się walką wręcz.

    Obejrzyjcie poniższy wywiad i dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o nowej części Mafii.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Punisher

    Punisher Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 14, 2010
    Posty:
    428
    Polubienia:
    61
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Chełm, Poland
    Finishery były jedną z najgenialniejszych rzeczy w Godfatherze 2. Fajnie jakby z niego to zerżneli. Walka wręcz na pewno nie powinna być taka jak ta drewniana w dwójce
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5421
    Polubienia:
    1661
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Walka wręcz powinna być jak w Batmanie :D hehe.
     

Poleć forum