1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Druga część Dev Diary z Sébastian Loeb Rally Evo

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 1, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28177
    Polubienia:
    3228
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Milestone opublikowało druga część Dev Diary, w którym główny projektant gry Sébastian Loeb Rally Evo, Sergio Rocco częstuje nas kolejnymi smaczkami z nadchodzącej produkcji.

    Z wywiadu dowiemy się o wielu detalach graficznych, które będziemy mogli podziwiać w finalnej wersji gry. Produkcja będzie posiadać elegancki, minimalistyczny interfejs, który pozwoli naszym oczom „wniknąć w grę”. Rocco wspomina o technikach użytych w tworzeniu torów oraz o niezwykle precyzyjnym odtworzeniu otoczenia. Deweloper na przykładzie toru Pikes Peak opowiada także o zaawansowanej technice 3D zastosowanej przy odtwarzaniu przestrzeni. Sébastian Loeb Rally Evo (PS4) według obietnic będzie przełomem w świecie gier rajdowych.




     
Wczytywanie...

Poleć forum