@Nitro
Niestety, ale raczej nie pójdzie. Spróbuj demko - zajmuje chyba 1,5 GB
Niestety, ale raczej nie pójdzie. Spróbuj demko - zajmuje chyba 1,5 GB
To w takim razie ze gra miala zmieniany silnik wiele razy wiele razy byla robiona od poczatku wiec nie mozna tu mowic o 15 latach produkcji jednego tego samego projektu(pierwszy look Duke-a powstal w 1996r na silniku Quake1,pozniej jednak zmiana na Quake 2 i podanie premiery na 1998r(trailer 1998) dalej zmiana kolejna silnika na Unreal 1 po kolejnych zmianach slynny trailer z 2001 po nim znowu zmiany itd Duke byl zaczynany wiele razy od poczatku).Unreal 2,5(Gearbox to chyba jeszcze na Unreala 3 jakos przekonwertowalo) to nie jest chyba silnik z przed 15 czy 12 lat zobacz sobie trailer z 1998r i koncowa gre jakos wydedukowalem ze nie jest to ten sam projekt.Juz wiecej nie bede pisal o tamtych latach bo 1996-2003 to sa totalne zmiany powstawal kawalek gry zaraz zmiana silnika zmiana koncepcji itp troche zrobili zaraz wszystko zmieniali.Ale wielki sukces traileru z 2001 r ktory zmiotl konkurencje wydawal sie szansa na wydanie gry jednak znowu mieli nowe pomysly
Przejde do obecnego looku gry:
Jakos to jest tak ze silnik itp techniczne sprawy pochodza z ok 2003(jest gameplay z 2003 tez mozna zobaczyc po levelach ogolnie po grze ze jest to zupelnie inna gra niz koncowy produkt jednak jest silnik), wtedy tez fizyka zostala wybrana pozniej mozna powiedziec I tu byla wielke szansa na wydanie gry duzo bylo juz zrobione nowoczensy silnik nowoczesna fizyka(jak na tamte czasy oczywiscie) jednak tworcy znowu mieli inny pomysl po tym(2003-2006) mozna powiedziec ze nic sie nie dzialo w sprawie Duke-a w 2006 r dowiadujemy sie opuszczeniu wielu pracownikow 3d Realms . Po tym(nadal 2006r) nastepuje kolejna zmiana koncepcji gry mozna z tego roku zobaczyc gameplay gdzie widzimy level w tym studiu gdzie jest program a co do samej rozgrywki np Duke rozwala szybe w finalowej koncepcji gry w ktora mozemy zagrac szyba sie tak samo rozwala(I w tym gameplay-u mozna zobaczyc troszeczke z obecnej gry troszeczke tak mysle moze z 2-3% calosciReszta gry levele itp mozna datowac na lata 2007-2008 gdzie nastapilo znaczne przyspieszenie prac nad gra naprawde sie robila i koniec roku 2008 mozna juz bylo mowic Duke w koncu bedzie(nawet data premiery byla) ale zaczely sie ogromne problemy z kasa 3DRealms studio zaczelo sie sadzic z Take2 zostalo zamkniete w 2009 i oglosilo ze projekt Duke upadl jednak Alan z 3DRealms sie nie poddal juz w Triptych Games ukonczyli gre tak single-player w ktory gramy byl juz definitywnie ukonczony w 2009r i gra powinna wtedy wyjsc.Jednak w tym takze roku Gearbox przejal prawa do Duke-a i chcac wycisnac jak najwieksza kase z legendy,zaczyna sie od 2010r robienie portow na konsole(przez co mozemy tylko 2 bronie nosic),ustawienie gry pod Steam-a.multiplayer(tak ten szajz wcisneli tam przez rok albo i krocej) itp jednak Gearbox wycisnelo z tej gry co sie dalo pod wzgledem technicznym.Co do wyciagniecia kasy jeszcze Gearbox chcialo nie wiem komu sie przypodobac ocenzurowali gre o czym pisalem wczesniej.2010 to tez pierwsza grywalna wersja na Paxie.Dalej rok 2011 tu zaczynaja sie problemy dla Gearboxa chlopaki zaczynaja sie nie wyrabiac Randy jednak wie ze obsuwanie premiery to jak strzal sobie w stope moze to zdenerwowac po raz kolejny fanow i usuna pre-ordery czy cos,zaczynaja sie ciecia wiele chapterow(ok 15 cala gra sklada sie z 23 i jest dosyc dluga a 15 chapterow to prawie drugie tyle),bajerow,broni,scenek itd mozna setki rzeczy wypisac dosyc glupio to wyglada sam Randy jaral sie wieloma rzeczami ktorych w finalowej wersji nie ma np:klonem Duke-a,w papierach jakie 3drealms po zamknieciu wydalo jest w Duke-u chapter w laboratorium klonowania,Area51,kosmos,wiecej chapterow na tamie wszystko to zniknelo.Jednak i tak sie nie wyrobili premiera zostala przesunieta o miesiac i gra w koncu wyszla w czerwcu wydana i jest to co jest.
W porzadnych recenzjach np z PCgamer ma Duke 80/100 wiec zle nie jest.
Na szczescie bardzo dobrze sie Duke sprzedaje np:1 miejsce na steamie czy 1 miejsce w UK,3 naszym kraju chyba.Co napawa optymizmem ze Gearbox wyda normalna kontynuacje ze nie bedzie trzeba czekac kolejnych 15 lat tylko ladnie zrobia gre
Wracajac do ok 15 wycietych chapterow(wyjdzie DLC z 15 chapterami w singlu moze to te)
Jeszcze wracajc do tych lat produkcji jednak mozna zobaczyc ze jedne z pomyslow na gre przetrwaly do dzis:
1998-Jezdzenie wozkiem w kopalni,jest tez jakis klub ale czy to jest Titty city nie mozna stwierdzic gra miala caly czas takie smaczki zawierac a Gearbox pocial i mamy na koncu tylko 1 taka misje w wspominanym Titty City
2001-Veags,EDF,Pinball,Ocktaking,general,to jak Duke lapie ciastko,wklepywanie kodu panel jak z Titty City 2011,pregnator
2003-nadal jest Veags,motership tylko walka w zupelnie innej scenerii ale motership sam w sobie jest
2006-Studio,shoutgan,ciagle vegas,atak Octa cos tam te mniejsze,RPG,atak swiniaka,jazda Mighty footem ale widok z 1 osoby,to tez chyba Gearbox zmienil ze z 3 osoby widizmy jazde,szyba,no i Ripper ale to musialo sie znalesc w kazdej wresji Duke-a jeden z hitow poprzedniej czesci
2007-to juz obecny look gry tylko mozna zobaczyc wyciete chaptery ktore tam sa bronie scenki teksty itp wyciete bajery
A z pomyslow ktore nie przetrwaly np: to praktycznie od poczatku 1996 do 2007r w kazdym trailerze gampleyu bylo ze ludzie zamienieja sie w takie jakies potwory z mackami a od 2007r to zniknelo.
To tak dla was zebyscie takich glupot nie wypisywali
To trzeba było napisać do "Przyjaciółki"Sory za post nie w temacie ale musiałem się gdzieś wyżalić
zainstalowałeś na dysku?Kupiłem gierkę i pomimo słabowitej grafiki bardzo mi się podoba, a czekałem na nią od początku
mam jednak problem z grą na konsolę Xbox 360, zakupiłem ją wczoraj, grałem do poziomu Vegas Run, wszystko było ok, jednak przy wejściu na poziom Vegas Run animacja zaczyna klatkować, gra się niemiłosiernie ścina, nie mam pojęcia czego to może być powodem, próbowałem przeczyścić płytkę, na internecie nie znalazłem pomocnych materiałów, pomóżcie proszę