1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dużo informacji o COD BO 2

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Oski918, Maj 2, 2012.

  1. Oski918

    Oski918 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2011
    Posty:
    108
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Świnoujście
    No to teraz wersja PL:

    [​IMG]

    Opadły już pierwsze emocje po wczorajszej zapowiedzi Call of Duty: Black Ops II i pokazaniu pierwszego zwiastuna. Dzisiaj możemy przyjrzeć się na spokojnie najciekawszym aspektom gry, którą ponownie tworzy studio Treyarch. Wbrew pozorom, twórcy szykują parę zaskakujących dodatków, jak np. drobne elementy taktyczne oraz wybory podczas misji. Poznaliśmy też pierwsze informacje na temat fabuły, trybu multiplayer, grafiki oraz walki z zombie.

    Kampania solowa

    Gra Call of Duty: Black Ops II będzie zawierała widowiskową kampanię solową, rozgrywającą się przede wszystkim w roku 2025. W przyszłości nie dzieje się najlepiej, bo zachodnim państwom kończą się surowce wymagane do produkcji zaawansowanej elektroniki, a kontrolę nad największymi złożami sprawują Chiny. Na arenie pojawi się też pewien złoczyńca – Raul Menendez - który doprowadzi do wojny między USA i Chińską Republiką Ludową.
    Co ciekawe, gra zostanie podzielona na sceny w przyszłości i przebitki z lat 80-tych - poznamy w nich początki wspomnianego Menendeza i odwiedzimy Afganistan. Narratorem opowieści będzie Frank Woods, który jakimś cudem przeżył konfrontację z Kravchenko w pierwszym Black Ops. Głównymi bohaterami „dwójki” zostaną jednak Alex Mason (w scenach z lat 80-tych) oraz jego syn David (w scenach w 2025 roku).Tak nietypowe podejście ma na celu zbudowanie wiarygodnych postaci. Twórcy chcą, abyśmy zrozumieli, dlaczego Raul Menendez stał się tyranem i postanowił zatrząsnąć światem w posadach.

    [​IMG]

    Wybory i elementy taktyczne

    Umiejscowienie akcji w dwóch okresach pozwoli twórcom pokazać naprawdę zróżnicowane sceny i zajrzeć w przyszłość. Dzięki temu w grze pojawią się technologie, które wojskowi technicy dopiero nieśmiało testują – wiele z nich można zobaczyć w pierwszym zwiastunie (np. myśliwiec F-38, futurystyczne helikoptery, komputer wbudowany w mundur, czy zaawansowane celowniki). W grze polatamy lub pokierujemy paroma pojazdami tego typu. Ważne jest to, że za tymi ciekawostkami idą nowinki w zakresie rozgrywki.
    W Black Ops II pojawią się wybory, które wpłyną na dalszy przebieg zadania. W misji polegającej na ochronie prezydenta, określimy to, czy chcemy użyć snajperki, aby osłonić grupę lub może zejść na dół po linie i wziąć udział w bezpośredniej walce. Ponadto pojawi się system Strike Force Operations, który wprowadzi pewną swobodę w doborze zleceń. W pewnych momentach kampanii będziemy mogli wybrać jeden z paru scenariuszy i ukształtować w ten sposób przebieg całej historii. Wybierając jedną misję, stracimy możliwość wykonania innych. W misjach Strike Force Operations wybierzemy, kim chcemy grać, polatamy dronami i będziemy mogli kontrolować przebieg akcji w specjalnym ujęciu z góry. Bitwy tego typu będzie też można przegrać – negatywny rezultat nie oznacza końca gry, ale pogorszenie się naszej sytuacji na arenie międzynarodowej.

    [​IMG]

    Multiplayer i zombie

    Treyarch przygotuje także rozbudowany multiplayer, o którym jednak na razie niewiele wiemy. Oczywiście należy spodziewać się powtórki z rozrywki i systemu zbudowanego na bazie rozwiązań z Modern Warfare 3 oraz Black Ops. Twórcy potwierdzili, że ten tryb rozegra się w 2025 roku i będzie ściśle powiązany z mediami społecznościowymi oraz sceną esportową. Deweloper pokazał dwie mapy: Aftermath (zniszczone Los Angeles) oraz Yemen (opuszczona wioska). W Call of Duty: Black Ops II nie mogło zabraknąć zombie – po raz kolejny będą one dodatkiem do kampanii i multiplayera (tryb zadebiutował w World at War). Szczegóły tej lubianej formy zabawy poznamy w kolejnych miesiącach. Treyarch przekonuje jednak, że będzie ona rozbudowana, bo sama praca nad Black Ops II przypomina tak naprawdę tworzenie trzech odrębnych gier: rozgrywki solowej, wieloosobowej i właśnie kooperacji.

    [​IMG]

    Ciekawostki

    Nad Black Ops II pracuje ponad 300 deweloperów ze studiów Treyarch i innych zespołów. Producent stara się wycisnąć nową energię ze swojego silnika graficznego i jednocześnie upewnić się, że gra będzie działała w 60 klatkach animacji na sekundę. W pecetowej wersji Black Ops II producent zamierza wykorzystać możliwości DirectX 11. Na konsolach także zobaczymy ulepszone efekty – oświetlenie HDR, czy nowe teksturowanie „reveal mapping”. Studio tworzące Black Ops II nie chciało komentować paru kwestii istotnych dla posiadaczy pecetów. Nie wiemy więc, czy w grze pojawi się wsparcie dla serwerów dedykowanych oraz rozgrywki w sieci lokalnej. Twórcy zapewniają jednak, że będą słuchali uwag społeczności esportowej.

    [​IMG]

    Call of Duty: Black Ops II zostanie wydany 13 listopada tego roku na pecetach i konsolach.

    Źródełko: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=67830
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. remospl

    remospl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 10, 2012
    Posty:
    160
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Witonia
    To ja odkładam kase na pre-order :))
     
  4. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    No to teraz wersja PL:

    [​IMG]

    Opadły już pierwsze emocje po wczorajszej zapowiedzi Call of Duty: Black Ops II i pokazaniu pierwszego zwiastuna. Dzisiaj możemy przyjrzeć się na spokojnie najciekawszym aspektom gry, którą ponownie tworzy studio Treyarch. Wbrew pozorom, twórcy szykują parę zaskakujących dodatków, jak np. drobne elementy taktyczne oraz wybory podczas misji. Poznaliśmy też pierwsze informacje na temat fabuły, trybu multiplayer, grafiki oraz walki z zombie.

    Kampania solowa

    Gra Call of Duty: Black Ops II będzie zawierała widowiskową kampanię solową, rozgrywającą się przede wszystkim w roku 2025. W przyszłości nie dzieje się najlepiej, bo zachodnim państwom kończą się surowce wymagane do produkcji zaawansowanej elektroniki, a kontrolę nad największymi złożami sprawują Chiny. Na arenie pojawi się też pewien złoczyńca – Raul Menendez - który doprowadzi do wojny między USA i Chińską Republiką Ludową.
    Co ciekawe, gra zostanie podzielona na sceny w przyszłości i przebitki z lat 80-tych - poznamy w nich początki wspomnianego Menendeza i odwiedzimy Afganistan. Narratorem opowieści będzie Frank Woods, który jakimś cudem przeżył konfrontację z Kravchenko w pierwszym Black Ops. Głównymi bohaterami „dwójki” zostaną jednak Alex Mason (w scenach z lat 80-tych) oraz jego syn David (w scenach w 2025 roku).Tak nietypowe podejście ma na celu zbudowanie wiarygodnych postaci. Twórcy chcą, abyśmy zrozumieli, dlaczego Raul Menendez stał się tyranem i postanowił zatrząsnąć światem w posadach.

    [​IMG]

    Wybory i elementy taktyczne

    Umiejscowienie akcji w dwóch okresach pozwoli twórcom pokazać naprawdę zróżnicowane sceny i zajrzeć w przyszłość. Dzięki temu w grze pojawią się technologie, które wojskowi technicy dopiero nieśmiało testują – wiele z nich można zobaczyć w pierwszym zwiastunie (np. myśliwiec F-38, futurystyczne helikoptery, komputer wbudowany w mundur, czy zaawansowane celowniki). W grze polatamy lub pokierujemy paroma pojazdami tego typu. Ważne jest to, że za tymi ciekawostkami idą nowinki w zakresie rozgrywki.
    W Black Ops II pojawią się wybory, które wpłyną na dalszy przebieg zadania. W misji polegającej na ochronie prezydenta, określimy to, czy chcemy użyć snajperki, aby osłonić grupę lub może zejść na dół po linie i wziąć udział w bezpośredniej walce. Ponadto pojawi się system Strike Force Operations, który wprowadzi pewną swobodę w doborze zleceń. W pewnych momentach kampanii będziemy mogli wybrać jeden z paru scenariuszy i ukształtować w ten sposób przebieg całej historii. Wybierając jedną misję, stracimy możliwość wykonania innych. W misjach Strike Force Operations wybierzemy, kim chcemy grać, polatamy dronami i będziemy mogli kontrolować przebieg akcji w specjalnym ujęciu z góry. Bitwy tego typu będzie też można przegrać – negatywny rezultat nie oznacza końca gry, ale pogorszenie się naszej sytuacji na arenie międzynarodowej.

    [​IMG]

    Multiplayer i zombie

    Treyarch przygotuje także rozbudowany multiplayer, o którym jednak na razie niewiele wiemy. Oczywiście należy spodziewać się powtórki z rozrywki i systemu zbudowanego na bazie rozwiązań z Modern Warfare 3 oraz Black Ops. Twórcy potwierdzili, że ten tryb rozegra się w 2025 roku i będzie ściśle powiązany z mediami społecznościowymi oraz sceną esportową. Deweloper pokazał dwie mapy: Aftermath (zniszczone Los Angeles) oraz Yemen (opuszczona wioska). W Call of Duty: Black Ops II nie mogło zabraknąć zombie – po raz kolejny będą one dodatkiem do kampanii i multiplayera (tryb zadebiutował w World at War). Szczegóły tej lubianej formy zabawy poznamy w kolejnych miesiącach. Treyarch przekonuje jednak, że będzie ona rozbudowana, bo sama praca nad Black Ops II przypomina tak naprawdę tworzenie trzech odrębnych gier: rozgrywki solowej, wieloosobowej i właśnie kooperacji.

    [​IMG]

    Ciekawostki

    Nad Black Ops II pracuje ponad 300 deweloperów ze studiów Treyarch i innych zespołów. Producent stara się wycisnąć nową energię ze swojego silnika graficznego i jednocześnie upewnić się, że gra będzie działała w 60 klatkach animacji na sekundę. W pecetowej wersji Black Ops II producent zamierza wykorzystać możliwości DirectX 11. Na konsolach także zobaczymy ulepszone efekty – oświetlenie HDR, czy nowe teksturowanie „reveal mapping”. Studio tworzące Black Ops II nie chciało komentować paru kwestii istotnych dla posiadaczy pecetów. Nie wiemy więc, czy w grze pojawi się wsparcie dla serwerów dedykowanych oraz rozgrywki w sieci lokalnej. Twórcy zapewniają jednak, że będą słuchali uwag społeczności esportowej.

    [​IMG]

    Call of Duty: Black Ops II zostanie wydany 13 listopada tego roku na pecetach i konsolach.

    Źródełko: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=67830
     
    2 użytkowników lubi ten post.
  5. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Nawet ciekawie, ale pre-ordera bym nie ryzykował.
     
  6. Szabat

    Szabat Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 21, 2011
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Stargard
    A jak dla mnie cienko. Futurystyczne takie wszystko. A loakcje z bo, typu Laos czy Hanoi, to był klimat. Teraz mamy nowoczesną strzelankę. Nie podoba mi się.
     
  7. Oski918

    Oski918 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2011
    Posty:
    108
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Świnoujście
    Zobaczymy co wyjdzie :) Mi też MW3 się podobało, ale oczywiście Hejterom się nie podobał, mimo iż większość z nich albo nie grała w ogóle, albo grają ale nie chcą się przyznać.
     
  8. Marszal95

    Marszal95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2011
    Posty:
    239
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Częstochowa
    Ja nie lubię tego typu gier gdzie akcja toczy sie przyszłości i zamiast magazynków z nabojami i kul są jakieś baterie czy magazynki z energią i strzela się do siebie laserami, jedynie podoba mi się seria ME. Nie wiem czy to fajnie wyjdzie i mam takie wrażenie że COD zgapił trochę od TC Future Soldier ewentualnie odwrotnie.
     
  9. D4Ru73K

    D4Ru73K Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    803
    Polubienia:
    99
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    W nowe tekstury jestem w stanie uwierzyć, wszak geometria obiektów jest prostsza niż pudełko zapałek. W 300 osób pracujących nad tytułem już tylko jeleń z certyfikatem od psychiatry uwierzy. Musieli w to w liczyć każdego Chińczyka, który będzie tłoczył płytę i pracowników firm kurierskich, którzy będą wysyłać paczki do sklepów. Jak pracuje 30 osób nad BO2 to jest wszystko...
     
  10. scorpion22

    scorpion22 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2011
    Posty:
    442
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Jednak może nie być aż tak źle... Chociaż podanie przykładu wyborów(snajperka albo osłanianie w otwartej wymianie ognia) sprawiło że prawie spadłem z krzesła ;D Może dostaniemy 16 zakończeń ? Na każdym bohater z inną bronią w zależności od wcześniej podjętych decyzji...
     
  11. remospl

    remospl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 10, 2012
    Posty:
    160
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Witonia
    no cóż dowiemy się pewnie 13 listopada lub gdy wypuszczą demo :)
     
  12. jung08

    jung08 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2009
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Pszczyna
    Co do silnika to my konsolowcy nie mozemy sie juz niczego wiecej spodziewać chyba ze rozwaza patent z BF3 z dogrywaniem tekstur na plytce, w co wątpie :) więc licze na grywalność nowego black opsa :) boję sie troche włąsnie tych czasow w ktorych bedzie sie toczyc nasza rozgrywka
    myśle ze takiego rozwiazania nie wrzcua z tymi bateriami jednak fakt faktem jest niepokojąca ta ilosc elektroniki patrzac na trailer te wszsytkie drony mogą być denerwujące mowiąc juz o MULTIPLAYER tak samo jak w mw3 te zabawki juz były irytujace :D i mam nadzieje ze w multi jakos logicznie rozmieszcza Perki :)
     
  13. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    hmmm a mnie zastanawia nazwa, po co nazywac gre black ops 2 skoro dzieje sie ona w przyszlosci a black ops dzialo sie w przeszlosci, troche to durne dla mnie
     
  14. Szabat

    Szabat Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 21, 2011
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Stargard
    #up bo to black ops 2. Kontynuacja. A bo toczyło się w przeszłości, ale jako wspomnienia. Może to będą jakieś wizje ;p
     
  15. Oski918

    Oski918 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2011
    Posty:
    108
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Świnoujście
    To jest nie daleka przyszłość zrozumcie to w końcu! Obejrzyj zwiastun, jak znasz angielski to zrozumiesz o co chodzi, a jak nie to poszukaj przetłumaczonego.
     
  16. jung08

    jung08 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2009
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Pszczyna
    OSKI918 na xboxie juz jest nawet z napisami wystarczy odpalic konsole :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum