1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Duży wyciek z The Division. Nowe informacje o grze i książka stylów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 19, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28136
    Polubienia:
    3219
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Każda rzecz w każdej grze jest bardzo szczegółowo zaplanowana. Nie inaczej jest w Tom Clancy's The Division. Swego czasu wyciekła książka stylów, która jest zbiorem informacji dla deweloperów pracujących nad interfejsem graficznym użytkownika. Takie informacje bardzo rzadko wyciekają, gdyż dzięki nim można bardzo szczegółowo wejrzeć w to, jak tytuł będzie wyglądał... oraz dowiedzieć się wielu nowych rzeczy na temat samego świata wewnątrz gry.

    Naprawdę jestem ciekawy, ile głów poleciało przez ten wyciek. Na pierwszy rzut oka nie wygląda może imponująco, ale to jest coś, co jest równoznacznie z wyciekiem fragmentu kodu źródłowego. Niezależnie od tego skorzystajmy z tego, co dostało się w nasze ręce.

    Książka stylów pozwala nam wejrzeć w to, jak będzie wyglądała rozgrywka, interfejs graficzny użytkownika oraz na czym skupia się deweloper w trakcie produkcji.

    Na pierwszy ogień idzie sam interfejs, który będzie zbudowany w stylu diagetycznym. Oznacza to, że będzie w dużej mierze częścią tego, co zobaczymy na ekranie i najlepiej, jakby istniał także w rzeczywistości gry. Wszelkie umieszczone w hełmach przezroczyste HUD-y, które służą w grach FPS za wyświetlacze są tego najlepszym przykładem. W samym świecie Tom Clancy's The Division będzie odpowiadało za to urządzenie zwane wyświetlaczem Iris.

    W dalszej części książka stylów przechodzi już do nieco głębszych szczegółów technicznych. Między innymi dowiemy się jak Iris będzie w świecie gry wyświetlała informacje na temat otaczających nas przedmiotów. A raczej jak będzie robił to MYSTECH OS za jej pośrednictwem. Z książki dowiadujemy się, że nie jest to najlepszy kawałek oprogramowania. Jest trochę jak ostatnie gry. Sklejony na szybko i wypuszczony jako odpowiedź na wydarzenia, które miały miejsce na Manhattanie.

    Dalej przechodzimy już do samych stylów graficznych i sugerowanych czcionek, co z punktu widzenia gracza może nie być tak ciekawe. Zachęcamy jednak do przejrzenia całej książeczki, bo takie okazje rzadko się zdarzają.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Sae

    Sae Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 22, 2014
    Posty:
    224
    Polubienia:
    70
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    No i produkcja podzieliła losy nowego wiedźmina, którego arty/fabuła była dostępna (wyciek początkiem roku). Czyżby jakiś pracownik nie dostał podwyżki? Takie coś odbiera wydawcy w pewien sposób element zaskoczenia, który może się przydać podczas promowania produktu.
     
Wczytywanie...

Poleć forum