1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dwa studia tworzyły Tomb Raider: Definitive Edition

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 24, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Ciągle nie poznaliśmy szczegółów dotyczących ilości klatek na sekundę, w których będzie działać Tomb Raider: Definitive Edition na konsoli Microsoftu. Sytuacja ta może się wydawać dość dziwna, ale dopiero dzisiaj poznaliśmy przyczynę tego zamieszania. Lara na nową generację miała aż dwóch adoratorów...

    Nie często jesteśmy świadkami, aby dwa studia zajmowały się jednym projektem. Jednak Definitive Edition w wersji PlayStation 4 przygotowywali przedstawiciele Nixxes Software, którzy w mniejszym bądź większym stopniu opracowywali Thief, Tomb Raider (wersja na past-geny), Hitman: Rozgrzeszenie, Deus Ex: Bunt Ludzkości, Kane & Lynch 2: Dog Days, Lara Croft and the Guardian of Light, Tomb Raider: Anniversary oraz między innymi Tomb Raider: Underworld. Programiści tej firmy mają spore doświadczenie w tworzeniu różnych konwersji. Natomiast produkcją na Xboksa One zajmowało się United Front Games - kanadyjskie studio dotychczas może pochwalić się ModNation Racers, Sleeping Dogs oraz LittleBigPlanet Karting.

    Oczywiście nie możemy jednoznacznie stwierdzić, że wersja na amerykański sprzęt nie otrzyma upragnionych 60 klatek na sekundę, ale na dzień dzisiejszy przedstawiciele Square Enix nie zabrali głosu w tej sprawie.

    Warto wspomnieć, że premiera Tomb Raider: Definitive Edition odbędzie się w przyszłym tygodniu. ​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Jak gra będzie mieć premierę to sie dowiemy w ilu klatkach działa wersja xone nie wiem po co tyle krzyku .
    Przez to ciągłe gadanie o Definitive Edition przyszła mi chęć na powtórne przejście TR na pc
     
  4. L4mia

    L4mia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 7, 2009
    Posty:
    673
    Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    KRK
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
  6. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    heheh x juz nie wyrabia :D hehe a to dopiero poczatek generacji :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum