1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dying Light praktycznie identyczne na PlayStation 4 i Xbox One. Zobacz materiał wideo z porównania!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 27, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Techland jest ambitnym deweloperem, co do tego nie ma dwóch zdań. Dying Light z kolei, będące kolejnym projektem studia, jest praktycznie identyczne na obydwu konsolach obecnej już generacji. Serwis GamingBolt przeprowadził dla nas dość szczegółową analizę.

    Wygląda na to, że trend zrównywania grafiki na obydwu maszynach wciąż trwa. Destiny, Grand Theft Auto V i Assassin’s Creed Unity to przykłady coraz to bardziej postępującej unifikacji technologicznej obydwu platform. Do tego grona dołączyło właśnie Dying Light.

    Deweloperzy coraz lepiej radzą sobie z wykorzystywaniem pamięci eSRAM, z której korzysta Xbox One. Efektem tego jest to, że Dying Light działa w rozdzielczości 1080p na obydwu konsolach i trzyma 30 klatek na sekundę w większości wypadków. Według serwisu GamingBolt bieganie w Dying Light jest bardzo płynne, lecz kiedy zostaniemy otoczeni przez hordę zombie, gra zaczyna gubić trochę klatek. Na płynność wpływa przede wszystkim zastosowanie efektu rozmycia i głębi pola, które zresztą dodają produkcji należnego jej napięcia.

    Wersje konsolowe Dying Light wykorzystują antyaliasing SMAA-T2x (Enhanced Subpixel Morphological Antialiasing), co generalnie się sprawdza. Czasami możemy jednak zaobserwować lekko porwane krawędzie, ale GamingBolt nie jest pewne, czy to błąd czy coś jest nie tak z ich wersjami gry lub samymi konsolami. Cieniowanie wygląda na obydwu urządzeniach podobnie. Dodatkowo zastosowane jest SSAO (screen-space ambient occlusion). Tekstury i modele postaci wyglądały niemalże identycznie na obydwu platformach.

    Serwis wskazuje również, że w trakcie ogrywania tytułu pojawił się problem z rwaniem obrazu (screen tearing). Aczkolwiek nie dzieje się to w trakcie biegania, co powoduje, że nie ma to dużego wpływu na rozgrywkę. Co jakiś czas pojawiały się problemy z teksturami, pojawiającymi się nagle losowymi obiektami lub zombie. Na PlayStation 4 efekt był rzadziej spotykany niż na Xbox One.

    GamingBolt chwali ogromny dystans rysowania terenu i efekty świetlne. Stanie na wysokim budynku i obserwowanie zainfekowanie przez zombie świata, zapiera dech w piersiach.



    Ostateczna analiza i werdykt jest jeszcze w przygotowaniu, ale wygląda na to, że przynajmniej tym razem wersja na Xbox One nie odstaje za bardzo od tej, którą możemy zobaczyć na PlayStation 4.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    tak jak pisalem juz wiele razy, sytuacja jest podobna do PS3 i X360, programisci musza sie nauczyc pisac na XO ktory jest trudniejszy, ma troche slabsze podzespoly ale nadrabia czym innym i jak ktos potrafi to wykorzystac to gry sa praktycznie identyczne na obu platformach
     
  4. tookiest

    tookiest Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2012
    Posty:
    359
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jak dla mnie to nawet na XO wygląda lepiej..
     
  5. redman89

    redman89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 8, 2010
    Posty:
    103
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    tak jak pisalem juz wiele razy, sytuacja jest podobna do PS3 i X360, programisci musza sie nauczyc pisac na XO ktory jest trudniejszy, ma troche slabsze podzespoly ale nadrabia czym innym i jak ktos potrafi to wykorzystac to gry sa praktycznie identyczne na obu platformach

    Przecież to ps3 było dużo trudniejsze w programowaniu na co skarżyli sie twórcy gier.
    Dobrze że wyglądają podobnie, bo skończą sie spory która maszyna lepsza. Jest już ponad godzinny gameplay i jedno jest pewne : gra wymiata.
     
  6. nemesis48s

    nemesis48s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 12, 2013
    Posty:
    430
    Polubienia:
    52
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    radom
    Bardzo dobry angielski dubbing aż mnie zatkało,będę miał dylemat którą wersje językową wybrać.Co do kwestii wizualnych to moim zdaniem obie wersje wyglądają prawie identycznie, a jeśli mowa o różnicach w innych grach to też moim zdaniem kilka krzaków więcej na PS4 czy wyższa rozdzielczość nie robią takiej wielkiej różnicy więc UŻYTKOWNICY XBOXA NIE CZUJCIE SIĘ GORSI .
     
Wczytywanie...

Poleć forum