1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dying Light z premierową łatką. Co poprawia?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 27, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Jak donoszą "internety", na Dying Light czeka premierowa łatka, zajmująca łącznie 1,75 GB. Na Reddicie pojawiła się lista zmian w wersji 1.01 i 1.02. Prezentujemy ją Wam w rozwinięciu.

    Co poprawiono?

    V: 1.01

    • Poprawiono losowe crashe gry
    • Poprawki w wydajności
    • Dodano wsparcie dla usług sieciowych Techlandu
    • Wiele poprawek w świecie gry i oświetleniu
    • Poprawiono oświetlenie i efekty graficzne w scenkach
    • Poprawiona synchronizacja ruchu ust i animacji twarzy
    • Poprawki w parkourze
    • Poprawki w walce wręcz
    • Poprawki w rozwoju gracza
    • Płynniejsza i bardziej wymagająca SI
    • Poprawki w wizualizacji graczy w grze sieciowej
    V: 1.02

    • Poprawiono zaproszenia do gry online
    • Poprawiono inwazję Łowców
    • Drobne poprawki w świecie gry
    • Zwiększono jakość przedmiotów w sklepach
    • Zwiększono szansę na znalezienie lepszych przedmiotów w skrzynkach
    • Zmniejszono liczbę atakujących nas stworów na pierwszym poziomie "zainteresowania" nocą
    • Poprawiono czas potrzebny na zauważenie gracza przez zarażonego
    • Poprawki w samouczku parkouru
    • Dodano podpowiedzi przy tworzeniu broni
    • Dodano opcję śledzenia zadań z menu pauzy
    • Poprawki w traconym doświadczeniu przy śmierci
    • Wyłączono kary za śmierć w trakcie misji
    • Poprawki w zasięgu zmysłu przetrwania
    • Poprawki w zadaniach
    Miejmy nadzieję, że wkrótce będziemy w stanie sprawdzić sami w redakcji jak prezentuje się gra.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. paTherion

    paTherion Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 10, 2009
    Posty:
    434
    Polubienia:
    311
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Belfast
    Na xone jest 2.6GB oraz 160MB do be the zombie.

    Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
     
Wczytywanie...

Poleć forum