1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dylemat świeżaka.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Shin, Listopad 6, 2010.

1. Shin

Shin Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam :)

Planuje kupno konsoli Xbox 360 Slim 250GB, ale jestem kompletnie zielony w tym temacie, więc chciałbym zadać Wam kilka pytań. Wątki podwieszone wszystkie przeczytałem.

1. Chciałbym kupić jeden z tych zestawów

Nowy Xbox 360 250 GB Fable III Bundle

Nowy Xbox 360 250 GB + Forza 3 + Alan Wake + Halo Wars!

Który najlepiej kupić? Czy to Fable jest po polsku?

2. Mam monitor AccuSync LCD93V, jaki kabel będzie najlepszy żeby połączyć go z Xboxem?

Proszę o pomoc!

Pozdrawiam!

2. Lotnik421 Xbox One

3. matrix_neo94

matrix_neo94 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Bierz 2 zestaw taka okazja może się już nie powtórzyć, co do kabla to zwykły kabel xbox do monitora komputerowego, pozdro ;)

4. oscar19856

oscar19856 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Białystok
    Proste że zestaw 2 :D fable 3 na allegro nówka ok 140zł zaś alan wake ok 100zł + forza 3 ok 60 zł + halo wars ok 50 zł tu masz jedną grę a tu 3 :) a co do kabla to do takiego monitora nawet kable są po 10 zł :)

5. Shin

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1