Dylemat

Adi3Runner

Świeżak
Świeżak
Mam dylemat co do kupienia xbox360. Mam aktualknie [800zl] i nie wiem czy kupic arcard/dozbierac troche na pemium czy pozbierac dluzej na elite.Jesli bym kupil arcade czy kazdy dysk hdd do niego pasuje?? I czym sie roznia Premium od elite (tylko dyskiem i kolorem??) Poradzie mi jak najlepiej bo moge szybko dozbierac kase jezli sie oplaca poniewaz duzo osob mowi ze lpiej dokupic do arcade dysk ale nie wiem czy kazdy pasuje. I jeszcze jedno czy oplaca sie zrobic przerobke czy jednak lepiej jechac na orginalach bo slyszalem ze juz zadko kidy zdaza sie ze na xbox live lapia przerobki, i czy jesli mam przerobke a gram na orginalach na xbox live dostane bana??

@Edit
Headset?? Jestem zielony .



Z gory dzieki :shisha
 

oliwa309

Banned
Jak chcesz mieć super wypas, np. headset, itp. to kup Elite, tam też masz dysk 120 GB, sam mam, polecam!
 

Boberkowy

Użytkownik
Użytkownik
Każdy dysk pasuje do Arcade. Wg. mnie dokładanie dysku jest nie opłacalne bo się wychodzi mniej więcej na 0, więc gdzie tu logika ? Z headsetu chyba nie wielka część osób używa. Elite od Premiuma różni się tylko kolorem i pojemnością dysku. No i oczywiście ceną
 

maclogan

Banned
Użytkownik
Za 800zł powinieneś znależć bez większych problemów X360 premium z dyskiem 60GB i może dwoma grami , rocznik koniec 2008 albo 2009 r. Co do przeróbki to jeśli będziesz grał online to lepiej nie przerabiaj .
 

Davvido

Banned
Konsole różnią się tylko wyglądem i rzeczami w zestawie. Na Twoim miejscu wziąłbym Arcade (za 600 zł można kupić), do tego dysk 120 GB (razem z taśmą do podłączenia - koszt ok. 150 zł). Zostaje Ci 50 zł na kabel HDMI, przeróbkę lub cokolwiek innego. Czy warto przerabiać? Jeśli chcesz grać na Xbox LIVE - zdecydowanie NIE. Ban jest prawie pewny.
 

Adi3Runner

Świeżak
Świeżak
Maclogan nowy w sklepie za 800 zl gdzie??. [nie chem uzywki .]
 

Marcinpl25

Użytkownik
Użytkownik
Był w empiku premium niedrogo jak dobrze pamiętam.
 

maclogan

Banned
Użytkownik