1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dynamiczne mapy - Call of Duty: Ghosts vs. Battlefield 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez K0TAKU, Sierpień 23, 2013.

  1. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    [​IMG]

    Lekko z przymrużeniem oka jeden z użytkowników YouTube porównuje system dynamicznych zmian na mapach w dwóch nadchodzących grach. Fani CoD-a nie będą zachwyceni...



    Nawet, jeżeli powyższy materiał jest nieco tendencyjny, to i tak nie sposób się nie uśmiechnąć oglądając go. Mnie wprowadził w niezły nastrój.

    Przypomnę, że w Battlefield 4 pojawi się nowy dla serii system ochrzczony mianem "Levelation" (poszukiwania ładnego odpowiednika w naszym języku w toku), który pozwoli na niemal całkowite przemodelowanie mapy w trakcie rozgrywki - rozpadające się budowle, czy nawet zalanie połowy mapy ma być na porządku dziennym.

    źródło : •• Dynamiczne mapy - Call of Duty: Ghosts vs. Battlefield 4
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    W obronie Ghosta dodam, że po odpalonym moabie (W CoD: Ghosts inaczej się nazywa, nie pamiętam jak...) mapa będzie się zmieniała diametralnie. Nowe korytarze, nowe przejścia, wszystko zgruzowane. Teraz to jakoś będzie wyglądać, a nie jak w MW3 po moabie oprócz tego, że przeciwny team ginął, to tylko filtr obrazu był dodany i to tak ohydny, że ehhh...
     
  4. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
    Fajnie zrobiony filmik hehe :D
    Gracze cisną beke z COD'a, ja w sumie też wolałbym zagrać w BF'a.
     
  5. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Mega filmik, podobny do tych z serii "Meanwhile in Modern Warfare 3" :) Polecam!
     
  6. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Prawda jest taka, że nowy CoD się chowa pod tym względem już przy Bad Company 2.
     
    1 osoba to lubi.
  7. szreder6

    szreder6 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2011
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Od siebie dodam tylko to, że w COD'a Ghost będzie mógł zagrać każdy z komputerem wartym 1500 no max 2k i to w ładnej grafice, natomiast w BF4 na grafice ultra będzie potrzebny komputer co najmniej z NASA i nie zdziwiłbym się jakby się jeszcze zacinało dzięki wspaniałej optymalizacji tejże gry.
     
  8. K0TAKU

    K0TAKU Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 10, 2011
    Posty:
    1094
    Polubienia:
    238
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Pod tym względem oczywiście że tak, nawet BF3 chowa się przy BC2 bo destrukcja w tej grze to po prostu poezja. Niemniej Call of Duty przez tyle lat radziło sobie świetnie bez destrukcji i nikomu z wiernych graczy strzelaniny spod szyldu Activision nie była ona do szczęścia potrzebna. Destrukcję w Ghost potraktuje jako miły dodatek, nic więcej ;)
     
  9. peh

    peh Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2013
    Posty:
    465
    Polubienia:
    96
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Komputer z NASA na pewno nie, co najmniej sprzęt "dzisiejszy" czyli te i5 4-6gb i 660ti i wszystko ma smigać na wysokich ustawieniach w fhd. Biorac pod uwagę ogrom map i graczy oraz rozmachu samej gry, to nie jest tragicznie, w obliczu tego nowy CoD nie wnosi nic, więc niczego specjalnego od kompa nie wymaga.
     
  10. DJ.Bart

    DJ.Bart Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    428
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew
    Każdy robi grę jak chce i każdy gra w co chce i takie porównania są zbędne.
     
  11. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Takie porównania są wręcz idealne, bo przynajmniej się człowiek posmieje.

    No i cos w tym wszystkim jest. Bo gdyby destrukcja była nic nie znaczącym dodatkiem, to z pewnością twórcy Ghosta, by się tym ficzerem nie chwalili i nie marnowali na to czasu.

    /Wysłane z telefonu/
     
Wczytywanie...

Poleć forum