1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dysk a przeróbka lt 3.0

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez sqnhed, Sierpień 13, 2013.

1. sqnhed

sqnhed Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,

jestem zielony w temacie xboxa. Co prawda trochę zgłębiłem temat, bo przymierzam się do zakupu konsoli slim z przeróbką lt 3.0, ale jest jedna rzecz, która nie jest dla mnie do końca jasna, a nie potrafiłem znaleźć tutaj jednoznacznej odpowiedzi.

Chcę mieć przeróbkę lt 3.0, żeby móc grać online. Wiem, że gry pod tę przeróbkę trzeba nagrywać na płyty, wiem jaką kupić nagrywarkę, że trzeba jakąś przejściówkę do laptopa itd. Ale w takim razie czy dysk do takiej konsoli jest w ogóle potrzebny? Przypuszczam, że chodzi o trzymanie save'ów, ale tu pojawia się wątpliwość odnośnie pojemności dysku. Bo widzę na allegro oferty xboxa slim z lt 3.0 i dyskiem np. 250 GB. Stąd kilka pytań:

1. Czy tak duży dysk jest w jakikolwiek sposób użyteczny przy przeróbce lt 3.0? Jeśli tak to po co?
    2. Czy jeśli kupię slima 4gb, to w zupełności mi on wystarczy, czy jednak będę w jakiś sposób ograniczony brakiem większej pojemności?
    3. Czy wbudowany dysk 4gb jest wystarczający do trzymania save'ów, jeśli będę grał w kilkanaście/kilkadziesiąt gier?
    4. Czy może jednak coś poknociłem i granie z dysku przy przeróbce lt 3.0 jest uskuteczniane?