1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dysk do xbox 360 slim 4gb

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Domisio, Grudzień 7, 2010.

1. Domisio

Domisio Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Niedawno kupiłem Xbox 360 Slim 4GB. Nie znam się z bardzo, jest to moja pierwsza konsola, ale domyślam się, że 4GB to bardzo mało, dlatego chciałbym kupić dysk 250GB. Czy ten dysk będzie nadawał się do mojej konsoli: NOWY DYSK TWARDY 250GB DO XBOXA 360 XBOX 250 SLIM (1350449463) - Aukcje internetowe Allegro

?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Lukkon

Lukkon Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Rybnik
    Bedzie dzialal na 100% sam u niego kupowalem.

4. Marydson

Marydson Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lubaczów
    tez mialem slimke 4gb i kupilem taki sam i dzialal bez problemu :) kupuj i nie zastanawiaj sie

5. Domisio

Domisio Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    jak włożyć dysk?

Zakupiłem już dysk, dzisiaj przyszedł. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak go włożyć do konsoli? Jak wspominałem mam xbox 360 Slim 4GB.

6. Yacek

Yacek Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Najlepiej obrazowo wyjaśnić:
    YouTube - Upgrade Xbox360 Slim 4gb with ANY xbox360 Harddrive