1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

dysk - prosze o pomoc

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ja mortif, Marzec 28, 2010.

1. ja mortif

ja mortif Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Jestem totalnie zielony w temacie sprzetu do xboxa. Chcialem kupic mojemu synowi dysk do xboxa360 arcade. Jest podlaczony do xbox live i nie moze sciagac dem gier i innych rzeczy. Czy mozecie mi polecic jakis dysk ? Czy wystarczy jak zakupie na allegro np 120 gb oryginalny do xboxa. Co trzeba pozniej zrobic. Rozkrecic obudowe podpiac dysk i powinno dzialac. Czy musi byc do tego jakas obudowa dodatkowo jesli mamy wersje arcade ?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

2. Lotnik421 Xbox One

3. thomasho

thomasho Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  4. livingfear

livingfear Guest

Kup najlepiej oryginalny 20,60,120 GB
    Wtedy nic nie trzeba rozkręcać ani dokupywać,po prostu sie podpina i po problemie.

5. Rurek

Rurek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Najlepiej kup dysk oryginalny. Podpinasz i śmiga bezproblemowo. 60gb spokojnie wystarczy. Oczywiście jest pełna funkcjonalność na xbl. 1dna oryginalna gra zajmuje ok 8gb na dysku.

6. ja mortif

ja mortif Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1