1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dziennikarze opisują swoje wrażenia z wersji preview Metal Gear Solid V: The Phantom Pain!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 13, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Amerykańscy redaktorzy zostali zaproszeni do studia w Los Angeles, aby przetestować obecny build Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Potrzeba Wam więcej zachęty?

    The Phantom Pain będzie grą o ogromnym rozmachu. Poniższe wrażenia zostały zebrane w jedno miejsce na podstawie tweetów Petera Browna z Gamespotu:

    Aktualnie, znajduję się na pustyni w Afganistanie i szukam w jaskiniach sekretnej broni. [...] Afganistan w grze jest znacznie większy niż Ground Zeroes. Kiedy tylko znudzi mi się to całe pustkowie, odkrywam nową, odległą lokację, która wszystko wynagradza.

    Dotychczas dzięki Fulton uratowałem ludzi, zapasy i... masywnego niedźwiedzia. Niedźwiedź był bardzo wymagający! Potrzeba było dziesięciu strzałek usypiających. Poza sowieckimi żołnierzami, napotkałem także w trakcie misji enigmatycznych super żołnierzy. "Skulls" są bardzo szybcy i biomechaniczni z natury.

    Cykl dnia i nocy jest wyborny i trzeba się z nim liczyć przy obmyślaniu strategii. Fantomowe cygaro jest nietypowe! Misja ze znalezieniem broni przeprowadza cię przez masywne zabudowania wojskowe [...]. Ich skala jest porażająca.

    W tej misji, Epizod 6 ("Where do the bears sleep?"), ukończyłem już 4% gry po mniej więcej 7 godzinach grania.

    [​IMG]

    Brown przeprowadził potem sesję Q&A, a oto jej najciekawsze fragmenty:

    Q: Czy można uśpić strzałką/walczyć w zwarciu ze Skulls?

    A: Są tak potężni, że nie odważę się tego teraz spróbować.

    Q: Jak wygląda zróżnicowanie arsenału/odrzut? Czy karabiny są soczyste?

    A: Jest tutaj mnóstwo broni, wiele z nich jest charakterystycznych.

    Q: Jakie to uczucie grać w MGS-a z otwartym światem? Takie gry mają z reguły questy, miejsca do zbadania i rzeczy do znalezienia.

    A: Jak na razie jest tego pełno. Zarówno zaplanowanych, jak i organicznych.

    Q: Są jakieś ograniczenia co do mapy?

    A: Żadnych nie spotkałem, ale skupiałem się na misjach.

    Q: Możesz opowiedzieć nieco o tych biomechanicznych żołnierzach? Czy oni mówią albo wydają jakieś dźwięki?

    A: Nic nie powiedzieli. Są jednak pod wodzą kogoś znajomego. Nie mogę powiedzieć więcej.

    Q: Poznałeś jakichś nowych bohaterów?

    A: Tak.

    Q: Jak wypada sztuczna inteligencja?

    A: Tak właściwie, jest dobrze wyważone.

    [​IMG]

    Do tweetowej litanii dołączył się Joe McCallister z redakcji Examinera:

    Mogę poręczyć, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain jest grą obszerną, piękną i prawdziwie głęboką, prawie za bardzo, jednak... nie tak, żeby przytłaczała. Mogłem zostać rozszarpanym przez niedźwiedzia, rekrutować rozsądnych rozmiarów prywatną armię i uderzyć pięścią niemalże wszystko.

    Zrzuciłem też skrzynię na siebie i swojego konia, za co powinno być osobne trofeum.

    Aktualnie mam za zadanie zdjąć trzech dowódców jednostek podczas ich spotkania. Pytanie, jak cicho mogę to zrobić, zanim się dowiem, jaki mogę być głośny.

    Znacie na pewno te gry, które odkłada się na półkę, żeby zaraz do nich wrócić. Z pewnością takie jest The Phantom Pain.

    Momentami otoczenie i level design są fotorealistyczne, muzyka i dźwięk zawsze są dopięte na ostatni guzik.

    Wszyscy czekający na nową odsłonę Metal Gear Solid niech koniecznie zaznaczą w kalendarzach datę 9 czerwca. Wtedy to dziennikarzy przestanie obowiązywać embargo i zaleją nas wrażeniami z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
Wczytywanie...

Poleć forum