Dziwny obraz, czy taki ma być ?

Prymus

Świeżak
Świeżak
Cześć, ostatnio kupiłem sobie Xbox 360 Elite z grami Halo 3, FIFA 10 oraz Forza 3. Pierwsze co zrobiłem to odpaliłem FIFE. Wszystko ładnie się włączyło i tutaj napotkał mnie mały zonk, a mianowicie jakieś dziwnie rozmazane literki itp. Podczas meczu grafika wydawać się mogła, że jest słaba, nie mogłem rozróżnić piłkarzy, nic nie widać na radarze oraz na tablicy z wynikami. Wszystko jakieś było takie blade. Na drugi dzień przestawiłem na 50 Pal i już jest trochę lepiej lecz to nie jest to samo co widziałem na filmikach na Youtube. Na rzeczach elektronicznych się nie znam lecz na telewizorze wyczytałem że posiada : HD, 2x HDMI, 1080 Pi. Doradźcie mi co mam zrobić bo ja jestem nowicjuszem w tych sprawach. Istnieje takie podobieństwo, że może jakoś źle kable podłączyłem. Podłączyłem je do AV 3 tam z boku TV. Pozdrawiam i proszę o jaką kolwiek pomoc.
 

zooooounk31

Banned
Wszystko ładnie się włączyło i tutaj napotkał mnie mały zonk.
No to sie spotkalismy, choc wbrew pierwszemu wrazeniu wcale nie jestem taki maly :D

a tak serio to sprawdz kabel ktory laczy tv i konsole. jest tam taki suwak, przestaw go i zobacz czy to pomoze
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Podłączyłeś do av otrzymałeś jakość SD. Podłącz konsole kablem hdmi wtedy zobaczysz jakość HD. Jeśli masz telewizor full HD czyli 1080P ustaw 1080P(nie myl z 1080i), jeśli HD ready 720P. Opcje znajdziesz we właściwościach
 

linonr1

Użytkownik
Użytkownik
100 % wina kabla laczacego konsole z tv. albo slabej jakosci albo przelacz na hd.
 

atmpitbull

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
Ja mam TV 32 calaki LG HD Ready i Elitka podłączona przez HDMI jak ustawie 720p to obraz jest średni jak ustawię rozdzielczość optymalna ustawia 1360x768 i wtedy obraz mam żyleta. U Ciebie pewnie wina kabla kup HDMI ja mam taki za 10zł i oryginalny Sony za 80zł i różnicy nie widzę między tymi kablami HDMI.
 

bodziek93

Użytkownik
Użytkownik