Dziwny Problem

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
A jak zadzwonie to na pewno bedzie trzeba podac swoje dane, to mam pytanie czy lepiej podac swoje dane(jestem nieletni) czy lepiej kogos dorosłego podać?
 

mosakPL

Użytkownik
Użytkownik
Obojętnie. Ale ja bym zarejestrował na kogoś dorosłego.
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Dobra zacząłem rejestracje na xbox.com i tam sprobuje zalatwic ten dysk na gwarancje tylko mam teraz pytanie, aby oddać na gwarancję trzeba "zarejestrować nowe urządzenie" to ja tam mam rejestrowac całego xboxa czy tylko dysk twardy? :D
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Jeśli sam dysk mam zarejestrować to od razu pojawia się pytanie, który z tych numerów to numer seryjny? ;)
 

krisr77

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
ten zaczynajacy sie na 052
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
No to jeszcze pojawia się pytanie, który to jest adres fizyczny ?
 

Gryzek

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Adres fizyczny, to adres słowa pamięci fizycznej, pojawiający się na magistrali adresowej procesora w momencie odwoływania się do pamięci operacyjnej lub przestrzeni wejścia-wyjścia. Procedura serwisowa M$: http://xboxforum.pl/konsoli-f23/procedura-serwisowa-microsoft-krok-po-kroku-gwarancja-7881.html
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Z tego co tam wyczytałem mam rozumieć, że mimo iż popsuł się tylko dysk to muszę wysłać całą konsolę :/??
 

Gryzek

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Tak. Jeżeli pewien nie jesteś ro skontaktuj się z COK(Centrum Obsługi Klienta).
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
To w takim razie, chyba na razie wstrzymam się z naprawą tak poczekam, az sie wakacje skonczą :D
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
a tak teraz jeszcze się wczytałem w tą procedurę serwisową i czytam:
"Konsolę należy zapakować w nieoryginalnym pudełku, bez dysku twardego, bez kabli i jakichkolwiek innych akcesoriów. Bez paragonu. Golutki X360."
Czyli chyba jednak jak się dysk popsuje to trzeba to zalatwic jakos inaczej ;]
 

Xenny

Użytkownik
Użytkownik
Na pewno wysyła się do MS. Oni mają przecież gwarancję door-to-door. Zadzwoń do nich, to dowiesz się wszystkiego.
 

michu282

Użytkownik
Użytkownik
Przeciez jak sie pad popsuje to wysylasz tylko jego a nie cala konsole, tu jest tak samo. Dzwonisz, mowisz ze dysk padl, przyjezdza kurier, zabiera paczke z samym dyskiem i narty. Zadna filozofia.
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Ja to już teraz wiem tylko o to mi chodziło, że ten link nie był zbytnio przydatny ponieważ tam było co trzeba zrobić jak sie popsuje coś w konsoli, a tak to chyba sie domyslilem ze skoro padł dysk to raczej nie bede wysylal konsoli bez dysku :D
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Ale jeszcze licze na radę kogoś kto się zna. Bo na stronie xboxa jest tez możliwość zgłoszenia usterki dokładnie to tutaj :
https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=pl-PL

Tylko pożniej trzeba wpisać adres fizyczny i nie mam pojecia co ja tam mam wpisać. Proszę o pomoc.
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Odświeżam :D :D
 

Ybami

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Adres fizyczny to poprostu Twoj adres !

Pozdrawiam.
 

mily27121993

Użytkownik
Użytkownik
Jakoś wątpie bo po co by się 2x adres podawało...
 

Do góry Bottom