A jak zadzwonie to na pewno bedzie trzeba podac swoje dane, to mam pytanie czy lepiej podac swoje dane(jestem nieletni) czy lepiej kogos dorosłego podać?
Dobra zacząłem rejestracje na xbox.com i tam sprobuje zalatwic ten dysk na gwarancje tylko mam teraz pytanie, aby oddać na gwarancję trzeba "zarejestrować nowe urządzenie" to ja tam mam rejestrowac całego xboxa czy tylko dysk twardy?
a tak teraz jeszcze się wczytałem w tą procedurę serwisową i czytam:
"Konsolę należy zapakować w nieoryginalnym pudełku, bez dysku twardego, bez kabli i jakichkolwiek innych akcesoriów. Bez paragonu. Golutki X360."
Czyli chyba jednak jak się dysk popsuje to trzeba to zalatwic jakos inaczej ;]
Przeciez jak sie pad popsuje to wysylasz tylko jego a nie cala konsole, tu jest tak samo. Dzwonisz, mowisz ze dysk padl, przyjezdza kurier, zabiera paczke z samym dyskiem i narty. Zadna filozofia.
Ja to już teraz wiem tylko o to mi chodziło, że ten link nie był zbytnio przydatny ponieważ tam było co trzeba zrobić jak sie popsuje coś w konsoli, a tak to chyba sie domyslilem ze skoro padł dysk to raczej nie bede wysylal konsoli bez dysku
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.