1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

E3 2011: Konferencja Microsoftu

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Krav53, Czerwiec 6, 2011.

  1. Krav53

    Krav53 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 19, 2010
    Posty:
    239
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Skarżysko
    Właśnie rozpoczyna się konferencja Microsoftu - pierwsza z czterech zaplanowanych na dziś. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji na żywo - news będzie uaktualniany co kilka minut.
    Oto najważniejsze informacje z konferencji Microsoftu. Standardowo - w punktach (uzupełnianych co kilka minut!).

    Konferencję Microsoftu rozpoczęła bomba - Modern Warfare 3! Co prawda - po czterdziestu sekundach prezentację przerwał błąd kontrolera, który trzeba 'połączyć od nowa', ale jednak - gameplay! Zaczęło się od poziomu pod wodą, nurkowie płynący wzdłuż rur, omijający miny i... łódź podwodną, która przepłynęła im nad głowami, a którą mają wysadzić podpinając ładunki wybuchowe. Oczywiście: udało się, a nurkowie wychodząc z wody chwycili za karabiny i zaczeli rozstrzeliwać tych, którzy przeżyli mając płonące, zniszczone miasto w tle. Dalej? Po rozstrzelaniu wszystkich na łodzi z hukiem śmigłowców dzielni żołnierze wskoczyli na skuter wodny i... cholera: wybuchy, naboje trafiające w wodę, przepływanie pod statkami, unikanie odłamków i płynne "parkowanie jako ładunek helikoptera" z panoramą płonącego, zniszczonego miasta raz jeszcze.
    Na scenie pojawiło się kilku reprezentantów Microsoftu, którzy sprzedali kilka formułek powitalnych mówiąc np. o tym, że będą "Kinectować ludzi" (gra słów Kinect - connect). Ich miejsce zajęli Daniel Neuberger i Darrell Gallagher z Crystal Dynamics i zapowiedzieli prezentację Tomb Raidera - kilkoma słowami, bo zamiast gadać odpalili grę.
    Swoją pierwszą przygodę Lara zaczyna związana na tropikalnej wyspie, wisząc głową w dół w nieprzyjemnych warunkach pogodowych, po czym uwalniając spada na ziemię i krzyczy bardzo, bardzo głośno. Ledwie przechodzi przez jaskinię, a na jednej z jej ścian wisi powieszony za ręce, martwy człowiek otoczony świeczkami. Chwila podróży wgłąb jaskini - pierwsza walka i... Quick Time Event. Trochę wody, pochodnia w dłoni i okazuje się, że Lara będzie mieć 'szósty zmysł przetrwania', który będzie pomagał jej znaleźć wyjście z trudniejszych miejscówek. Tym razem zaprowadził ją do jeszcze większej ilości wody, kamieni, tuneli i zmaltretował każąc jej biec w dół po stromym zboczu. Kolejna walka w QTE, kolejne upadki i... wreszcie: wyjście na powierzchnię! Rozbity samolot, rozbite statki - wiele statków z różnych epok. Koniec prezentacji.
    Na scenie EA, a raczej EA Sports, którzy zapowiedzieli prezentacje Madden NFL, Tiger Woods PGA Tour, FIFA 12 i jeden tytuł, który zostanie zapowiedziany później, oraz Simsy.
    BioWare na scenie - zapowiedzieli Mass Effect 3, a raczej jego nowy 'ficzer', czyli kontrolę głosową za pomocą Kinecta. Zaprezentowali to na podstawie gameplayu - gracz wypowiedział kwestię dialogową, która go interesowała, co zostało bezpośrednio przełożone na dialog w grze. Czyżby kolejny krok w stronę filmowości gier? Dalszy fragment prezentacji - okazuje się, że można wykorzystywać to także bezpośrednio w walce, nie tylko w czasie rozmów z NPC! W trakcie gry można będzie wydawać rozkazy i polecenia towarzyszom: "Idź tam! Do roboty!", i tym podobne, a kontrolowane przez AI postaci zareagowały na to bez najmniejszego zawahania.
    Następny w kolejce? Ghost Recon: Future Soldier! Spokojna operowa muzyka, zatrzymany czas i wielu wrogów 'będących w trakcie umierania' wiszących w powietrzu gdzieś na pustyni. Spadający piasek, poderżnięte gardło wroga i koniec trailera - czas na trochę opowieści na ten temat i małą prezentację gameplayu. Pierwszy 'ficzer' Kinecta w Future Soldier - wybieranie broni za pomocą gestów - przesuwanie ekwipunku w prawo, lewo i machanie rękami, by składać je według własnego widzimisię. Kombinacji ma być WIELE. Będzie można wybierać je także... głosowo! "Gas system - next - accept" zadziałało dodaniem dodatku do uprzednio złożonej broni. Komenta: "Optimize for close combat" dała specjalnie zbudowany pod to karabiny, a "Randomize" stworzyło karabin z wbudowanym shotgunem. Złożone w ten sposób bronie można testować na specjalnej strzelnicy. Koniec prezentacji.
    Przyszedł czas na kolejny punkt programu: XBL i trochę opowieści o tym, co Microsoft ma zamiar zrobić w przyszłości - przede wszystkim pozbawić nas kontolerów, oczywiście, oraz sprawić, że "technologia stanie się niewidzialna". Jak? Wybieraniem głosowym! Od teraz 'komenda' "Xbox home", czy "Xbox music" będzie zabierać nas do interesujących nas przegródek w Xbox Live. Wszystko, przynajmniej w trakcie prezentacji, działa błyskawicznie i bez zarzutu. Do tego 'ficzeru' dochodzą też podpisane już umowy z firmami zewnętrznymi, które sprawią, że do Xbox Live trafi na przykład... YouTube! Poza nim - bing, czyli wyszukiwarka, która przeszukiwać zawartość Xbox LIVE będzie... także głosowo. "Xbox bing X-men" zabierze użytkownika do strony z wszystkimi materiałami związanymi z serią X-men. Zarówno grami, jak i filmami. Komenda "Xbox LIVE TV" prowadzi do telewizji wewnątrz LIVE. sKY TV w UK, Canal Plus we Francji... Już na jesień tego roku!
    Po tej krótkiej przerwie - reklama UFC, Ultimate Fight Championship, z którym umowę na transmisję telewizyjną Microsoft podpisał. Spodziewajcie się więc prawdziwych 'mordobić' w telewizji, które oglądać będzie można na Xboxie. Premiera: okolice gwiazdki tego roku.
    Cliff Bleszinski na scenie - co to może być? Gears of War 3, oczywiście. Cliff rozpoczął dziękując graczom za udział w becie, a także stwierdził, że skoro Gears of War jest lepsze w rozgrywce multiplayer - zaprosił do zabawy rapera ICE T (który podkłada głos jednego z bohaterów). Czas na gameplay - czyli standardowe Gears: wielcy, napakowani żołnierze, wielkie paskudne potwory w lokacjach koloru wszystkich odcieni sepii, że tak to nazwę. Ach, no i oczywiście: pełno skryptów, wybuchów i cliffhanger na zakończenie.
    Kolejna prezentacja, a raczej trailer. Narracja zza kadru i starożytny Rzym. Wiele trupów, pies wąchający rzuconego gdzieś pod kołami wozu misia, wybuchy, wielu wojowników tłoczących się na moście i zapowiedź, że pojawi się w końcu jakiś Bohater! Oczywiście będziesz nim TY kopiąc i siepiąc rękami przed telewizorem w... RYSE.
    Czas na to, na co wszyscy Xboksowcy czekają: HALO! Na początek: trailer Halo: Combat Evolved - Anniversary, czyli remake pierwszej części. W pełni 'zremasterowana' kampania, coop w Xbox LIVE i siedem klasycznych map multiplayerowych. Premiera 15 listopada w USA i 20 listopada w Europie;
    Prezntacja Forza Motosport 4: samochodówka, którą także rozpoznawać będzie głos gracza, a także śledzić ruchy jego głowy. Niewiele nowego.
    Peter Molyneux na scenie, czyli czas na Fable: The Journey. Czym to będzie? Czas na trailer - znowu baśniowy klimat, akcja którego rozgrywa się w krainie Albion, w czasach gdy bohaterowie już się 'nie rodzą', ale muszą być 'tworzeni' - za pomocą siły i przypadku, by bronić granic nękanego mocami ciemności królestwa. Fragment gameplayu po trailerze (intrze gry?) - jazda konna z perspektywy pierwszej osoby i kontrola ruchem: rzucanie czarów... rękami gracza. Zacieranie rąk - fireball, podniesienie i pchnięcie - kula mocy, a do tego też 'plaskacze' gdy ktoś podejdzie zbyt blisko. Wszystko to widziane oczami bohatera, którymi oczywiście będziemy.
    MINECRAFT NA KINECTA?! Tak! Debiut konsolowy Minecrafta - konsola Microsoftu!
    Następna prezentacja to... Disneyland Adventures, które jakoś tak zapowiedziane PO Minecrafcie wygląda niezbyt interesująco. Niemniej jednak - gra przeznaczona jest oczywiście dla młodszego gracza i ma przenieść w świat wirtualny rozrywki znane z Disneylandów całego świata - wystarczy stanąć przed Kinectem i trzymając rozpostarte ręce poruszać się w lewo i prawo, by latać jako Piotruś Pan. Podobne rzeczy należy robić też w Alicji - Disneyland Adventures wygląda na zwyczajny zbiór minigierek, które łączą w sobie latanie, 'bieganie w kulce' (pamiętacie Super Monkey Ball?) i tym podobne rzeczy.
    Czas na Kinect Star Wars i trailery, który nie prezentują nic konkretnego - typowe gwiezdnowojnowe sceny z latającymi statkami i ściganiem się po pustyni. Po nich - gameplay, przy okazji którego uwagę zwraca komenda: "Lightsaber ON", która oczywiście odpala miecz świetlny, a którym przy dźwiękach marsza imperialnego ten sam chłopak, który w prezentowanym już na naszej stronie trailerze morduje droidy i odbija pociski blasterów machając ręką. Można skakać, przyspieszać bieg - wszystko to za pomocą ruchu ciała.
    Tim Schafer na scenie, czyli Double Fine prezentuje Ulicę Sezamkową, a raczej Once Upon a Monster. Jak to w przypadku ich gier bywa: nie bardzo da się zrozumieć na pierwszy rzut oka o co w tym w ogóle chodzi... chociaż nie: wiadomo. O zabawę rodzic-dziecko, w której dorosły razem z młodziakiem macha rękami, skacze, robi pajacyki, przysiady i wydaje z siebie dziwne odgłosy np. żeby wystraszyć jakiegoś potwora, który stoi akurat na drodze. Poza tym: łapanie baśniowych świecidełek i inne minigierki, które gracza bez potomstwa na głowie prawdopodobnie interesować nawet nie powinny.
    Kudo Tsunoda, dyrektor kreatywny Kinecta, zajął miejsce na scenie, więc czas na kolejne przyszłościowe opowieści... Nie - oto prezentacja Kinect FunLabs, czyli zakładkę-platformę w LIVE pełną przeróżnych aplikacji - tworzonych zarówno przez profesjonalistów, jak i użytkowników-fascynatów. Abigail Lee podczas swojego segmentu prezentacji zaczęła opowiadać o awatarach w Kinekcie - pierwszą z możliwości oferowanych przez FunLabs jest skanowanie włosów i ubrań użytkownika, by dopełnić wygląd jego awatara prawdziwymi rzeczami, które ma na sobie. Dalej: Finger Tracking... czyli rysowanie po zrobionych za pomocą Kinecta zdjęciach w trójwymiarze: zdjęcia można obracać i dzielić się nimi ze znajomymi. Poza tym: prezentacja możliwości skanowania przedmiotów z 'prawdziwego świata' i przenoszenia ich do wirtualnego... Hm.
    Prezentacja Kinect Sports Season 2 i tego, co oferuje w związku z Kinectem. Jedne z pierwszych dodatków: gra w golfa i rozpoznawanie ruchów, które wszyscy dobrze znamy: "Wypnij pupkę, nóżki rozstaw, machnij kijkiem". Co jeszcze? Czas na prezentację czegoś dla kilku graczy - futbol amerykański, czyli dwóch dorosłych ludzi wydających z siebie dziwne odgłosy i próbujących przebić się przez obrońców naśladując charakterystyczne dla tej typowo amerykańskiej rozrywki ruchy. Jeżeli byliście dobrzy ze "skipów" na WF-ie - będziecie mistrzami.
    Następni w kolejce - Harmonix z Dance Central 2. Będzie kampania, oraz kontrola głosowa, a także wszystkie piosenki z pierwszej części przenieść będzie można do dwójki. Ponad sto piosenek dostępnych będzie na premiere tytułu... i prawde mówiąc ciężko powiedzieć coś więcej na ten temat. Tańczenie, po prostu.
    Powrót do opowieści na temat Xboxa i Kinecta - powtórka z rozrywki: Bing, wyszukiwanie głosowe i migające w tle zaprezentowane do tej pory gry. Poza tym: wspomnienie o tym, że DLC do Call of Duty będzie dostępne na Xboxie w pierwszej kolejności.
    Na zakończenie: zapowiedź "nowej trylogii" na Xboxa 360: światła w kosmosie, gwiazdy, wytłumione krzyki... HALO 4! Dynamiczny trailer rozgrywający się na mini-stacji kosmicznej w tle wybuchającego wszechświata. Nie, no nie do końca, ale mniej więcej właśnie tak.
    Wielkie brawa, koniec prezentacji.
    Dzięki, że byliście ze mną, pozdrawiam!

    E3 2011: Konferencja Microsoftu / CD-Action - E3 2011

    wg mnie słabo :/
     
Wczytywanie...

Poleć forum