1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

E3 2012: Demo Luminous Engine od Square Enix powala na kolana

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Rafau666, Czerwiec 6, 2012.

  1. Rafau666

    Rafau666 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 9, 2010
    Posty:
    3497
    Polubienia:
    465
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Stary Sacz
    Square Enix, podczas spotkania na E3 2012, zademonstrowało możliwości silnika Luminous. Publiczność była zachwycona, kiedy zobaczyła demo techniczne Agni's Philosophy.

    By udowodnić, że demo nie jest pre-renderowanym filmem, CTO Yoshihisa Hashimoto podczas pokazu zmienił postaci kolor włosów i kilka innych elementów, po czym włączył je jeszcze raz.

    Zanim obejrzycie, wybierzcie jakość 1080p, by zapewnić swoim oczom prawdziwą ucztę.



    Chociaż powyższy film wykonano, wykorzystując tematykę Final Fantasy, według serwisu Siliconera nie jest to ani fragment z gry, ani nie można traktować go jako wskazówki, że powstaje kolejna część.

    Silnik Luminous ma wypełnić puste miejsce między rozgrywką w czasie rzeczywistym a pre-renderowanymi filmami, co samo w sobie robi wrażenie. Jednak Square Enix chce, by był on skalowalny i możliwy do odpalenia zarówno na urządzeniach mobilnych, posiadających mniejsze możliwości, jak i na współczesnej generacji konsol i PC.

    Luminous ma zapewniać wiele niesamowitych możliwości, na przykład automatyczne dostosowywanie animacji postaci, w zależności od tego, jak jest obciążona, albo od podłoża, po którym się porusza.

    Na poniższych screenach możecie zobaczyć, jak wspaniale prezentuje się grafika na nowym silniku:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Graficznie bardzo ładnie wygląda. Lecz wolałbym widzieć jakiś gameplay, a nie taki filmik..
     
  4. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    To tech demo w czasie rzeczywistym, więc można się spodziewać kolejnego Final Fantasy na takim poziomie. Gniecie genitalia :D
     
  5. nemesis48

    nemesis48 Banned

    Dołączył:
    Sierpień 27, 2011
    Posty:
    106
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Radom
    Ciekawe na jakim sprzęcie poszła by taka grafika i na czym oni to odpalili ? 20 rdzeni 20 gb ramu :)
     
  6. smrodek11

    smrodek11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2011
    Posty:
    275
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Na normalnym nowoczesnym komputerze ..
     
  7. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    I tak nie pójdzie w 60 FPSach...
     
  8. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Kolejny silnik który nie ma szans z IW5.0. :)
     
  9. spioszeq

    spioszeq Banned

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Ciekawe ile by zajęło tworzenie gry z taką grafą. 10 lat?
     
Wczytywanie...

Poleć forum