1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Easter Egg - Co to jest?

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez sloniu, Styczeń 4, 2009.

  1. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Siemka,
    Wyczytałem gdzieś o czymś takim jak Easter Egg. Np. Koleś spotkał postać 50Centa pod pociągiem, "ghost ridera" cały motor sanchez się palił i na nim czarny kolo z batem w ogniu był... Co to jest? Gdzie to można spotkać? :D

    Pozdor
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Misiuk

    Misiuk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 9, 2008
    Posty:
    85
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Stargard Szczeciński
    Nie wiem, nie chcę Cię wprowadzać w błąd, albo chyba musisz zdobyć jakieś bonusy xF?
     
  4. Zlocisz1234

    Zlocisz1234 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 13, 2008
    Posty:
    57
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie słyszałem nic o postaci 50 centa albo z czarnym gosciu z batem w ogniu ale np easter egga z bijacym sercem w statue of hapiness znam poszukaj w google wszystko tam pisze
     
  5. cage900

    cage900 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    youtube polecam, widziałem tam filmiki z wymienionymi przez ciebie postaciami
     
  6. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Cage, o to mi chodzi :p


    [YOUTUBE]http://pl.youtube.com/watch?v=g-qpu9-hlV0&feature=related&fmt=18[/YOUTUBE]
     
  7. Luuunatyk

    Luuunatyk Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2008
    Posty:
    111
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Wrocław. : )
    hahahaha :D 50 cenciak w powietrze wylecial ;D
    w gta IV duzo jest rzeczy ktorych jeszcze ktos nie odkryl :)
    a nie na temat sloniu ty masz 340 tych punktow G do czego one sa ?
     
  8. rockJpeg

    rockJpeg Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2009
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Fajne:D Musze się wreszcie dorobić GTA 4 na Xbox'a...;/

    Luuunatyk:
    Każda gra ma achivmenty, za które dostajesz punkty G. Im więcej ich wypełnisz tym więcej ich masz, ale też nie wiem do końca po co one są:(...można coś za nie kupić?? Przecież tylko za MSpoints można kupować na Marketplace...:confused:
     
  9. sloniu

    sloniu trolololololo V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2008
    Posty:
    906
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    BArdzo możliwe że mozesz coś wygrac np triala na tydzien liva gold :) Ale nie wiem po co to :)
     
  10. jesus

    jesus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2008
    Posty:
    18
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Toronto / Niebo
    Tu macie ranking GS: KLIK . Za te punkty nic nie dostaniecie, są po to żeby awansować w rankingu i chwalić się nimi :D
     
  11. Luuunatyk

    Luuunatyk Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2008
    Posty:
    111
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Wrocław. : )
    no to troche lipa gracze powinni miec jakas nagrode za to ze graja i na przyklad pelna wersja gry a nie !! :D
     
  12. jacek9223

    jacek9223 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 2, 2008
    Posty:
    32
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Głogów
    nie ma tak łatwo w M$ za wszystko trzeba płacić nawet za grę on-line :/
     
  13. szerdzio

    szerdzio Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2009
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Suwałki
    oo właśnie znalazłem Easter Egg no więc tak: załatwiamy sobie helikopter wlatujemy na statółe najwyzej jak sie da(nie na sam czubek tylko tam gdzie są ostatnie drzwi) wchodzimy przez drzwi a własciewie przenikamy pozniej widzimy drabie wspinamy sie po niej na samą góre i przed nami stoji wielkie bijące serducho ;]
     
  14. PawlaQ

    PawlaQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 24, 2008
    Posty:
    212
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zamość
    Hehe fajne to serducho:DD
     
  15. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Ludzie... O tym juz w kwietniu było głośno...
     
Wczytywanie...

Poleć forum