1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Eksplozje nowej generacji w Unreal Engine 4

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 18, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Przed nami kolejne chwile z Unreal Engine 4. Zespół Epic Games demonstruje w dalszym ciągu unikalne możliwości swojego autorskiego silnika graficznego, który jest dystrybuowany na zasadzie licencji dla twórców gier.

    Tym razem głównym tematem prezentacji są eksplozje, czyli elementy, z którym graficy mieli problemy od wielu, wielu lat. Zaczynaliśmy od zwykłych nakładanych na siebie bitmap, a doszliśmy do poziomu, gdzie wybuch jest złożonym obiektem 3D. Twórcy Unreal Engine 4 chwalą się, że ich narzędzia pozwalają na niezwykle proste tworzenie bardzo realistycznych eksplozji.

    Wg ostatnich pogłosek najnowszą grą działającą na Unreal Engine 4 jest tajemniczy projekt, nad którym dłubie Lionhead Studios. Możliwe, że chodzi o Fable 4.



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    I zaraz będzie ,że One sobie z tym nie poradzi przy więcej niż 30latek na sekundę.
     
  4. Shadow1980

    Shadow1980 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 13, 2010
    Posty:
    294
    Polubienia:
    35
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Oświęcim
    hehe, Trzeba jeszcze dodać że na miiiiiiiilion procent nie obsłuży 1080p :)
     
  5. Border

    Border Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2011
    Posty:
    329
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Unreal engine to jest to. Smieszny frostbite od ea i cryengine moze sie schowac :]
     
  6. Aizen30

    Aizen30 Banned

    Dołączył:
    Styczeń 18, 2014
    Posty:
    470
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Stosowany w dużej większości gier :) więc coś w tym jest.
     
  7. crosk

    crosk Xbox One Xbox One

    Dołączył:
    Grudzień 13, 2009
    Posty:
    115
    Polubienia:
    19
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Chicago
    Juz się nie mogę doczekać nowych Gearsow na tym silniku
     
  8. CanciaR

    CanciaR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 16, 2014
    Posty:
    57
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Ciekawe czy pobije rekord trzeciej edycji silnika co do ilości wypuszczonych gier

    Wysyłane z mojego LG-P350 za pomocą Tapatalk 2
     
Wczytywanie...

Poleć forum