1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Electronic Arts liczy na wielkie zainteresowanie Star Wars: Battlefront - apetyt rośnie po beta test

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 30, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Wielkie zainteresowanie testami Star Wars: Battlefront (2015) przełożyło się na zwiększenie oczekiwań względem produkcji DICE. Elektronicy wierzą, że gracze wprost rzucą się na tytuł w pierwszych miesiącach od premiery.

    Dyrektor finansowy Electronic Arts – Blake Jorgensen – poinformował, że Electronic Arts zwiększa oczekiwania względem Star Wars: Battlefront (2015). Początkowo studio prognozowało, że w najbliższych miesiącach od premiery gracze kupią 9-10 milionów pudełek, ale po pozytywnym odbiorze gry, firma zdecydowała się zwiększyć prognozę.

    Według najnowszych informacji EA oczekuje, że do 31 marca 2016 roku fani Gwiezdnych Wojen kupią 13 milionów pudełek! Korporacja wierzy, że dzieło DICE w pierwszych 12 miesiącach od premiery pozwoli zarobić wydawcy 50 milionów dolarów.

    Jak widać EA naprawdę liczy na siłę uniwersum, ponieważ przyjęte prognozy wyglądają naprawdę dobrze... Oby ta gra osiągnęła sukces i firma w przyszłości zajęła się kolejnymi projektami w tym świecie.

    Waszym zdaniem 13 milionów to realny wynik?

     
Wczytywanie...

Poleć forum