1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Emulacja XBOX1 na RGH

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Howiar, Czerwiec 8, 2013.

1. Howiar

Howiar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, szukałem tematów o emulacji, ale jestem kompletnie w tym zielony. Nie mam dysku wewnętrznego, ale mogę na 4GB pamięci xboxowej? Moga być gry w formacie xex? No i kiedy włączam program (pkt. 2 w tym temacie: http://xboxforum.pl/artykuly-196/tutorial-instalacja-emulatora-xbox1-na-jtag-xbox-105665/ ) wyskakuje Fatal Crash Intecepted i out. Co zrobić? Prosze o pomoc.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1110
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Tylko dysk wewnetrzny
    Gry chodza w xex i w god
    Co do fatal crash,y ,to pewnie przez to, ze nie masz internal hdd.

Wytaptane w tapatalk'u 2 na SGS+

4. Howiar

Howiar Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli bez dysku nie ma mowy nawet na pamięci konsoli?

5. nollo

nollo Użytkownik Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    222
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Zawiercie
    Jabar w nrg też chodzą tylko trzeba odpalić Daemonem i skopiować wszystkie pliki na konsole :) . b