1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Enigmah video selector & NTSC

Temat na forum 'Oprogramowanie' rozpoczęty przez szlose, Maj 4, 2008.

  1. szlose

    szlose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2008
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Naprawde jestem skonfuzjowany bo przeszykalem dziesiątki for i nie znalazłem jakies konkretnej odpowiedzi.

    Poniewarz mam sporo gierek w NTSC i mi na xboxie360 nie działaja to nie wiem co robic. Widzialem ze jest taki programik Enigmah video selector ale ani nigdzie nie moge go sciagnac ani nigdzie dokladnie nie opisane czy zawsze to dziala itd itd

    Po drugie widzialem ze mozna kupic jakis kabel ktory cos tam poprawia czy cos... no nie wiem dlatego pytam.

    Ogolnie prosilbym o rady co zrobic aby działaly gry w NTSC na xboxie...
    Z góry dzieki!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    u nas w poradnikach jest poradnik jak przerobić. Ale podobno gra po uruchomieniu i tak wywala błąd.
     
  4. przeo_91

    przeo_91 Guest

    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    Z takich gier użytku niestety nie zrobisz na konsoli PAL chyba że będziesz miał konsole NTSC to już inna sprawa :D
     
  5. realizer

    realizer V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    chyba w koszu .
     
  6. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    Heh no chyba nawet, no to jeśli w koszu to nawet nie zaglądaj. Bo i tak nie działa ;)
     
  7. szlose

    szlose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2008
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    Kurde czyli jak sciagnalem gry NTSC i nagrałem na płytke to na xboxie chodzic nie beda ? ::(( np. gta IV widzialem tylko w NTSC i co wtedy zrobic :S


    edit: no czyli wychodzi poprostu ze musze sciagac same gry w palu... szkoda tylko ze 7 gier NTSC nagrałem na verbatimki i h*j ;s jakby ktos mial jakis pomysl to niech napisze !
     
  8. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    To widocznie zle szukales, bo GTA IV mozesz znalesc z latwoscia w wersji PAL. A NTSC ci nie pojdzi i skoncz juz mialczec, musisz sciagac gry PAL albo Region Free-w tytulach maja zaznaczone.
     
  9. Erno

    Erno V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2007
    Posty:
    602
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kielce
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    Nie bym był taki pewny że nie da rady przerobić NTSC na PAL, w poradnikach jest poradnik napisany przez KuvA, ja sam z nim rozmawiałem i powiedział mi że przerobił ponad 8 gier z NTSC na PAL i do tej pory mu działają !
     
  10. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    Ten poradnik jest juz dawno w smietniku, bo mimo iz w XBOXDVDMuller pokazywalo, ze gra zostala przerobiona (wszystkie regiony zaptaszkowane) to i tak na xbox'ie PAL nie dzialala. Gdyby ten poradnik byl skuteczny nigdy nie wyladowalby w smieciach. A skoro mowil, ze przerobil i gry dzialaja to klamal i juz.
     
  11. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    Jest nowy poradnik . Tamten byl napisany przez Tomii a nowy przez Kuva wiec ...
     
  12. szlose

    szlose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2008
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Enigmah video selector & NTSC

    To ja tak zwięźle zsumuje temat dla tych co moga miec podobny problem co ja!

    Jezeli masz konsole w PALu to sciagaj gry w PALu lub Region Free. (chyba ze znalazles takich linkow)
    Np. bardzo chcesz jakąs gierke ale jedyne linki jakie mozesz znaleźć sa w NTSC.
    Jak juz masz gierke w NTSC to zajrzyj tutaj i jak pisze autor oraz sporo innych ludzi (ja nie testowalem jeszcze) powinno działac!
    Kod:
    http://x360iso.org/index.php?topic=2589.0
    Wydaje mi sie ze wszystko wyjasnione i mozna zamknąc temat. Napewno pomoze on niejednej osobie.
    Dzieki za pomoc =]
     
Wczytywanie...

Poleć forum