1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Epic Games wylicza moc potrzebną do odpalenia 'Samarytanina'

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez venom85, Luty 12, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. venom85

    venom85 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2010
    Posty:
    466
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    mniej wiesz,lepiej spisz
    Cześć, pamiętacie może Samaritan Demo na Unreal Engine 3?



    Epic wyliczyło, że potrzeba mocy 10 xboxów 360 do odpalenia tego dema na 1080p i 4,4 do odpalenia go na 720p...

    //poprawiony tytuł i link YouTube, podaj źródło - QwerTaj
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Taa, ciekawe ile studiów zrobiłoby grę na tym silniku i z taką grafiką, sądzę, że nie wielu. Po co robić grę przez 5 lat i zebrać najwyższe noty, gra zostałaby nazwana kamieniem milowym gier wideo itd. Lepiej zrobić grę na szybko w rok, parę bugów, marketing, noty 8/10 i 9/10 i sprzedać w kilku milionach egzemplarzy.
     
  4. venom85

    venom85 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2010
    Posty:
    466
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    mniej wiesz,lepiej spisz
    nie moga zrobic takiej gry w tej chwili,bo sprzet potrzebny do jej odpalenia musialby kosztowac mala fortune...unreal engine 3 to silnik przyszlosci i dopiero nastepna generacja sprzetu bedzie sobie z nim radzila
     
  5. Don Joinciano

    Don Joinciano Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 13, 2010
    Posty:
    285
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Biała Podlaska / Warszawa
  6. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Że co proszę?
     
  7. venom85

    venom85 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2010
    Posty:
    466
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    mniej wiesz,lepiej spisz
  8. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Xbox 360 zrobił duże boom z Unreal Engine 3 (Gears of War), to na następnym Xboxie zrobi duże boom z Unreal Engine 4 (Ciekawe przy jakiej grze :D). Dla mnie silnik Unreal Engine wymiata te wszystkie Frostbite'y, CryEngine'y, ze względu na swoją "elastyczność" i optymalizację. Nawet w grach na telefonach/tabletach daje sobie świetnie radę :D
     
  9. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Średnia prezentacja, poza tym jak UE 3 może być silnikiem przyszłości i "dopiero następna generacja konsol" będzie mogła sobie z nim poradzić, skoro Gears Of War 2 działa już na nieco ulepszonej wersji UE3? Jak widać UE3 spokojnie daje rade na konsolach obecnej generacji, nastepną generacją silnika jest UE4 który to ma właśnie chodzić na next genach, przynajmniej tak mówi Mark Rein i własnie Sweeney.
     
  10. Hawok

    Hawok Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 15, 2010
    Posty:
    357
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    nagralem ten filmik z youtuba w 720p i na mojej konsoli bez problemu to odpala bez zacinek... Walić Epic i jego teorie
     
  11. norbert910

    norbert910 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2010
    Posty:
    486
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    OMG! No comments...
    To żart, prowokacja, czy może głupota?
     
  12. pajak

    pajak Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 8, 2009
    Posty:
    183
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Popatrzcie sobie chociaż na nowości zaprezentowane na trailerze:
    - Teselacja
    - Subsrface Scattering
    - Anti- Aliased Masked Materials
    - Apex Clotching
    - Image Based Reflections
    - Bokeh
    - Deferred Rendering/Shading

    Jeżeli taka grafika będzie na konsolach najnowszej generacji, to mi to już wystarcza. Osiągnięcie doskonałości jest prawie niemożliwe, a może nawet niewskazane. Pewnie na grafice się nie zawiodę, ale mam nadzieję, że twórcy będą starali się zwiększyć SI botów, oraz fizykę w grach. Coś czuję, że ta następna generacja przyniesie duży przełom :D (jak każda) .
     
  13. megatomik

    megatomik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 17, 2012
    Posty:
    54
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ja mam nadzieje że żart... Bo człowiek błyszczy nam inteligencją na najwyższym poziomie.
     
  14. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    Błagam napisz że jaja sobie robisz, co do tematu to niestety ale taka jest prawda, ale gdyby konsole wy..... i zrobić grę tylko na PC to spokojnie komputery obecnej generacji to uciągną, i nie muszą kosztować wcale 200k tylko 5k
     
  15. KwieciuJr

    KwieciuJr Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 18, 2009
    Posty:
    210
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kielce
    przeciez to sarkazm jak nic ludzie. Uśmiałem się niesamowicie, dzięki :)

    Mi wystarczy obecna generacja z jedną, dwoma poprawkami. Lepsza sztuczna inteligencja i fizyka. rozwalanie calych budynków, dziury w ziemi, od zawsze mnie coś takiego kręciło.
     
  16. nadrat24

    nadrat24 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 9, 2011
    Posty:
    136
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Mława
    ehh fajnie tyle że ciezko bedzie to w 1080p odpalić, ponieważ film jest w 720p zrobiony na yt :D
     
  17. megatomik

    megatomik Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 17, 2012
    Posty:
    54
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Jak lubisz rozwalanie całych budynków, dziury itp. to pograj w serie red faction (na xboxie tez jest, pierwsza bodajże tylko na ps2). W temacie to powiem tyle że taka grafika jak na tym filmiku jest wystarczająca, tylko tak jak to już zostało wspomniane, fizyka, i AI musi być lepsze. I oczywiście liczy się pomysł na grę, bo powielanie znanych schematów to standard.
     
  18. venom85

    venom85 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2010
    Posty:
    466
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    mniej wiesz,lepiej spisz
    jak widac na demku widac co potrafi unreal engine3,to co widziales w GOW3 to jakies minimum jego mozliwosci...na tym silniku mozna robic jak widac kosmiczne rzeczy,ale nasz sprzet sobie z nim nie poradzi...chociaz jakies minimalne ustawienia pociagnie
     
  19. smrodek11

    smrodek11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 11, 2011
    Posty:
    275
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Racja UE3 jest świetnie zoptymilizowany przy świetnej grafice.
     
  20. neoandrew

    neoandrew XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 18, 2009
    Posty:
    375
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Nie ma takiego czegoś jak silnik przyszłości, jest tylko algorytm i moc potrzebna do jego płynnego działania, każdy silnik będzie mógł zrobić to co w tym filmiku, gdy tylko sprzęt będzie dysponował odpowiednią mocą i będzie odpowiednio rozpowszechniony.

    To takie proste, np. oświetlenie, takie wiecie realistyczne, w którym skóra wygląda jak skóra i w dodatku ultra szczegółowe tekstury, odbicia, refleksy, to już dziś można stworzyć i to już istnieje, tylko algorytmy które to generują są rozbudowane i bardzo zasobożerne, że po prostu pc który dałby radę choćby w 30fps to wyświetlić kosztowałby minimum 2000 USD, ale z czasem taki sprzęt stanie się faktem, a te algorytmy zaczną być wykorzystywane.

    Prędzej czy później grafika z filmów pixara w grach będzie osiągalna.
     
  21. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Jeżeli chcesz lepsze SI i fizykę lepszą to musisz też chcieć nowej generacji. Xbox360 nie ma takiej mocy by jednocześnie obliczyć dobrą grafikę, wiele ścieżek SI i do tego zaawansowaną fizykę. Do tego potrzeba mocnego sprzętu.

    Wysłano z Xperii X8
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum