1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

F1 2010 tnie się

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez T0Mmy, Październik 17, 2010.

  1. T0Mmy

    T0Mmy Banned

    Dołączył:
    Październik 15, 2010
    Posty:
    605
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Mam taki problem z tą grą otóż wypaliłem ją na verbatimce i zainstalowałem na dysku . Pierwszy dzień grania nic się nie cieło .
    Drugiego dnia grałem z godzinę i strasznie mi się w czasie wyścigu zaczęło ciąć . Myślałem że jakiś błąd ale grałem także później i dziś i znowu mi się czasami starasznie tnie.
    Jaka może przyczyna tego czy konsoli , dysku czy gry .
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. livingfear

    livingfear Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 17, 2010
    Posty:
    62
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    mozliwosci jest wiele,moze zle wypalona kopia,moze x siada?,
    dzialo Ci sie juz tak kiedys?
     
  4. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4555
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Po pierwsze sprawdź czy tnie na innej grze (przeczyść pamięć podręczną HDD), jak na innej grze jest ok. to wina F1 2010 i tu masz dwie opcje albo źle wypalona gra albo wadliwy obraz gry :)
     
  5. Shakedown

    Shakedown Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2008
    Posty:
    156
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Oryginal tez sie tnie, wina gry. Patch jest w opracowaniu.
     
  6. 87gelu87

    87gelu87 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2010
    Posty:
    166
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    niektórym się chyba mózg tnie :] ja mam kopie i jakoś nic nie tnie więc albo płyta słaba albo x siada i tyle, a mowienie ze gra taka że tnie to bzdura bo dużo osób mówi że im tnie a jeszcze więcej ze nie ma żadnych przycieć :] więc o czyms to świadczy
     
  7. adidas2009

    adidas2009 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 23, 2009
    Posty:
    928
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Polnocna czesc kraju ;).
    "x siada" wtf?

    1. Odlacz dysk od konsoli zobacz czy dalej jest problem.
    2. Jesli bedzie dalej wystepowal problem to wypal na nowo gre. (Nie kupuj Verbatiomow bo szkoda pieniedzy. Kupuj plytki firmy Mint (RicohJPN))

    Jednak wydaje mi sie ze to taki urok tej gry, NFS Undercover tez sie cial, a nie bylo wiadomo czemu.
     
  8. GordonF

    GordonF Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 16, 2010
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Co rozumiesz pod pojęciem "tnie"? Jeśli masz na myśli takie przycinki że się grać się nie da to coś jest nie tak. A jak zauważasz drobne spadki FPS to pewnie coś nie tak z płytą, spróbuj jeszcze raz zainstalować grę na dysku.
     
  9. rusieknh

    rusieknh Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 21, 2009
    Posty:
    214
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    tnie sie bo jest blad w grze.odinstaluj z dysku i zagraj z plytki.zobaczysz ze nic nie bedzie przycinalo.wina gry
     
  10. T0Mmy

    T0Mmy Banned

    Dołączył:
    Październik 15, 2010
    Posty:
    605
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Warszawa

    Grałem z 2 godziny właśnie skoczyłem bez dysku i było ok . Czyli wina płyty widocznie , zaraz jeszcze raz zainstaluje . A jak się będzie znów cieło to także wina płyty ?
     
  11. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4555
    Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    Zastanów się co piszesz. Jak może to być wina płyty jak grając z niej piszesz że wszystko jest ok :) Z tego wynika że to wina HDD bez niego gra chodzi normalnie. Przeczyść pamięć cache na HDD, jak nie pomoże to graj z płyty
     
  12. AdamAdamski

    AdamAdamski Banned

    Dołączył:
    Sierpień 9, 2010
    Posty:
    179
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Poznań miasto doznań

    Nie kozacz tu takimi tekstami , to po pierwsze . A po drugie gdybyś poczytał troche innych for dot tej gry , wiedziałbyś , że gra ma prawo sie przyciąć bez względu czy to jest oryginał czy kopia . To jest bug niestety i pach powinien go naprawić .
     
  13. micu11

    micu11 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 3, 2010
    Posty:
    27
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    napewno coś z płytą główna albo z płytką
     
  14. AdamAdamski

    AdamAdamski Banned

    Dołączył:
    Sierpień 9, 2010
    Posty:
    179
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Poznań miasto doznań
    micu11 Ty chyba nie potrafisz czytać ze zrozumieniem . Ani to nie jest wina płyty głównej w klocku ani tez nie jest to wina płyty . To jest bug który ma zostać zlikwidowany poprzez pacha .
     
Wczytywanie...

Poleć forum