1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fallout 3 ( Opinie )

Temat na forum 'Gry' rozpoczęty przez Nafta-Katowice, Październik 9, 2008.

  1. Nafta-Katowice

    Nafta-Katowice Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2008
    Posty:
    669
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Katowice, Poland
    Witam Forumowiczów 8)

    Prosze O Opinie z Fallouta 3

    Ja Dopiero Napisze Pozniej Bo Mi Sie Sciaga i za 3 h Juz Powinienem Załączyć :)


    PZDR
     
  2. Lotnik421 Xbox One

    Ja z swojej strony polecam
  3. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1319
    Polubienia:
    459
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Jak dla mnie bardzo ladna oprawa graficzna juz mi sie poczatek podoba, ksztaltowanie swojej osobowosci. Ale poczekam na wersje PL bo jak RPG masa tekstu i jakos po angielsku ciezko mi sie gra.
     
  4. Nafta-Katowice

    Nafta-Katowice Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2008
    Posty:
    669
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Katowice, Poland
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    zgadzam sie z toba :) tez sobie poczekam na PL wersje ;))

    pozdro
     
  5. hardin

    hardin Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2008
    Posty:
    132
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    a wie ktoś może jak robroić tą bombe w megatronie albo czy jest już jakiś poradnik nawet po ang?
     
  6. aaaqqq111

    aaaqqq111 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 12, 2007
    Posty:
    126
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    gra super sam początek w bunkrze bardzo fajny niezła rozkmina i klimat....widok jak wyjdziemy z bunkra zapiera dech w piersi

    ale chyba naprawdę będzie trzeba poczekać an PL bo jest w tej grze tyle gadania że czasami można się pogubić...a co do tego że to nie jest finalna wersja to chyba racja bo jak byłem w pierwszym mieście to z bombą to dialogi się popieprzyły co innego wyświetlało a co innego mówił zresztą teksty wyświetlane moje odpowiedzi nie pasowały do rozmowy :-((

    kamera za pleców jest trochę dziwna tak patrzymy tak jak by kamera była przesunięta do tyłu i w lewo trochę dziwnie i tak korzystam tylko z pierwszej perspektywy :)

    a tak to genialna gierka na długie wieczory.....bardzo długie....
     
  7. Capibarez

    Capibarez Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2008
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Generalnie ta gra mało wspólnego z Falloutem :(

    No ale jak gra się z podejściem, że jest to całkiem inna gra, to gra się nawet przyjemnie.
     
  8. hardin

    hardin Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2008
    Posty:
    132
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Właśnie ja mam to szczęście?(nieszczęście),że nie grałem w żadna część Fallouta!.Chodź mam komputer 1997.Ale właśnie te widok mnie przyciągnoł do tej gry, rozwalone miasta. super fabuła.Fajny był moment jak jakiś gościu przed miastem rano chciał wody wróciłem wieczorem i już nie żyl!
     
  9. Termos

    Termos Guest

    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Możesz ustawić przecież sobie kamerę jak chcesz. Przytrzymujesz LB i prawym analogiem regulujesz odległość.
     
  10. realizer

    realizer V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2008
    Posty:
    345
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  11. Acer4ever

    Acer4ever Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 2, 2008
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Tychy
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Lubią grać i tyle :) no to czekam na wersje pl, tylko kiedy czas znaleźć na granie :d a jeszcze szykuje sie far cry 2 i gearsy.
     
  12. hardin

    hardin Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2008
    Posty:
    132
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Spójż na mój profil też mam ja się bana nie boje dostane to dostane.Nie mam zamiaru popadać w paranoje
     
  13. password

    password Banned

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2008
    Posty:
    211
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zdolny śląsk
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    mam pytanko, czy jak gracie już jakiś czas w F3 to na wasze oko są jakieś bugi wielkie mniejsze, chce się dowiedzieć czy warto ściągać te wersje nie szkodzi ze ANG bo znam go znakomicie. ale chodzi o bugi czy wersja "official premier date" będzie lepsza ...
     
  14. hardin

    hardin Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2008
    Posty:
    132
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Ja gram już 11godz zero bugów większych nie zauważyłem
     
  15. Nafta-Katowice

    Nafta-Katowice Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2008
    Posty:
    669
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Katowice, Poland
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Sory ze tu ale ten ZAJEBISTY dział POMOC to mi kolo dupy lata bo i tak ***** nikt nie pomaga . (sory za wulgaryzm musialem sie wyzyc .)

    zatrzymałem sie w pewnym miejscu......
    [​IMG]
    musze ponoć zabić wszystkich z okolicy i potem przyjsc do tej dziewczynki... gdy to zrobilem ona znowu mowi ze mam wszystkich zabic...

    WIE KTOS MOZE O CO CHODZI ? :mad:

    z gory THX
     
  16. Capibarez

    Capibarez Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2008
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

     
  17. Nafta-Katowice

    Nafta-Katowice Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2008
    Posty:
    669
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Katowice, Poland
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    pierwsze daje

    radio.kufel.gnoma. a potem wyskakuje takie (tydy .) to chyba oznacza ze zle :p

    wiec moze wiesz w jakiej kolejnosci ?
     
  18. Capibarez

    Capibarez Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2008
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Wrocław
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    później znowu kufel, i dalej musisz próbowac bo już nie pamietam:p
     
  19. mako100

    mako100 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 3, 2008
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Pomóżcie, proszę! Ojciec już wyszedl na zewnątrz a ja próbuję się wydostać i strzelają do mnie. Znalazłem klucz (wrench) ale nie wiem jak jego używać (bo rozumiem, że da się nim atakować przeciwników). Próbowałem wszystkich przycisków, ale nic....
     
  20. rowerser

    rowerser Guest

    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Można prosić o więcej opinii ? Jak rozwój postaci itd ?
     
  21. misiek8

    misiek8 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2007
    Posty:
    734
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    In an ODST armor waiting to drop
    Odp: Fallout 3 ( Opinie )

    Radio,kufel,Gnom,kufel,"metalowe cos",gnom i chyba ostatnia jest butelka.

    Rozwoj postaci-kwestai gustu.
    Ja mam taka koncepcje na postac.

    Gram w F3 taj jak w poprzednie czesci.
    Small Guns. ,Speech i Lock Picking mam jako glowne skille.
    Big Guns latwo mozna Perkiem podniesc o 45 pkt.wiec mozna sobie na poczatku odpuścić.
    Energy Weapons-trafiaja sie w pozniejszym etapie gry,wiec powinnismy zdarzyc podniesc poziom jesli nie zrobilismy tego na samym poczatku.
    Science przydaje sie tez czesto,prawie na rowni z Lock Picking-.
    Z Perkow nalezy wziac na samym poczatku ten odpowidzialny za zwiekszona liczbe zdobywanego doswiadczenia.
    Skill "Naprawa" mozna podsniesc perkiem(+5 do naprawy i broni<small g.>).Naprawa na 30 poziomie bedzie nam potrzebna SPOJLER przy misji z bomba w Megatown. SPOJLER
    Po 18 h. gry mam 14 poziom postaci.Gram na medium.
     

Wczytywanie...

Poleć forum