1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez Nafta-Katowice, Październik 12, 2008.

  1. Nafta-Katowice

    Nafta-Katowice Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2008
    Posty:
    669
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Katowice, Poland
    Witam zatrzymałem sie w pewnym miejscu......
    [​IMG]
    musze ponoć zabić wszystkich z okolicy i potem przyjsc do tej dziewczynki... gdy to zrobilem ona znowu mowi ze mam wszystkich zabic...

    WIE KTOS MOZE O CO CHODZI ? :mad:

    z gory THX
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Galba

    Galba Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2008
    Posty:
    218
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    fallout 3

    Qrde zalozyl ktos power armor? mam go, ale nie moge zalozyc bo musze przejsc szkolenie czy cos... no ok pisze ze musze miec zgode od tej takiej laski:D ale nie mam pojecia gdzie ona jest;/ w tym budynku smiesznym jej nie ma;/ z gory thx

    moje pytanie jest juz nieaktualne.. umm nie ma to jak zbroja Enclavy;]
     
  4. Ragada

    Ragada Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 13, 2008
    Posty:
    30
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

    Dobra , niech mi ktoś powie jak wykonać q News Galaxy czy jak mu tam, nie moge znaleźć dojścia do budynku, krąże po mieście i wszystkie bezpośrednie przejścia zawalone , niedawno doszedłem do Dukov's Place.
     
  5. He1neken

    He1neken Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 19, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

    Witam ja tez mam ten problem ze nie wiem gdzie znalezc ta laske od zbroi :/ moze mi ktos pomoc ?? z góry wielkie dzieki POZDRO !!
     
  6. kuba426

    kuba426 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

    Ponawiam, wie ktoś gdzie jest ta laska od zbroi?
    Nikt nie gra w tak wspaniałą grę? czy nikt nie ma ochoty pomagać? :-\
     
  7. misiek8

    misiek8 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2007
    Posty:
    734
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    In an ODST armor waiting to drop
    Odp: Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

    Laska jestzazwyczaj w budynku "Ring A",albo Laboratory-ale pozwolenie an szkolenie musi dac jej ojciec-szef Bos-stary gosc na niebiesko ubrany,a szkolenie prowadzi jeden z paladynow BoS.
    Wybieramy w rozmowie "trening" i odrazu mozna ubrac zbroje.
     
  8. kuba426

    kuba426 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

    Dzięki misiek za odpowiedz, ale teraz następny problem nie wiem gdzie są wymienione przez ciebie lokacje,
    prosiłbym o jakąś podpowiedź. ;)
     
  9. misiek8

    misiek8 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 10, 2007
    Posty:
    734
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    In an ODST armor waiting to drop
    Odp: Fallout 3 (Problem Z Przejściem)

    W Cytadeli-bazie głównej Braterstwa Stali(BoS)-była siedziba Pentagonu.
    Mozna tam wejsc dopiero po misji z watku glownego,w ktorej "spotykamy sie" z silami Enclave-pisze enigmatycznie ale nie chce zdradzać nikomu fabuly:)
     
  10. mylife88

    mylife88 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Nafta-Katowice upewnij sie czy w zadnym z domow nie zostali ludzie, ogrody poza domami itd... ja pochlastalem wszystkich i mnie puscila dziewczynka dalej...

    Co do zbroji tak jak mowi misiek... byc moze jest tez mozliwosc nauczenia sie tej umiejestnosci w bazie enklawy ale trzeba byloby to sprawdzic i pewnie zmieniloby to tez fabule gry i bylbys zlym gostkiem ^^

    RAgada - qest ten wykonuje sie wowczas gdny natkniesz sie na zolnierzy Bractwa Stali ktorzy podazaja do tej lokacji...
     
  11. Arh4niol

    Arh4niol Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Amerykański sen

    Mam F3 PL od csdesign
    Fallout 3 PL PAL XBOX360-TEAM.TripHaZaRd.&.SKAZA
    I mam taki problem, pod koniec zadania głównego Amerykański sen
    po zniszczeniu Raven rock kiedy ide do cytadeli i podchodze do Lyonsa
    znika celownik tak jakby miałabyć jakaś rozmowa i nic się niedzieje.
    Moge sięr ozglądać, wchodzić do menu, zmieniać kamere ale niemoge się z miejsca ruszyć czy ktoś z was mial taki problem ? i czy jakoś mu się udało go rozwiązać!!!!
     
  12. meloncom

    meloncom Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 28, 2009
    Posty:
    84
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    opoczno
    power armor - musisz znalezc Elder Lyonsa (czy jakos tak) w siedzibie bractwa stali (jest albo na glownym dziedzincu lub w labach) i poprosic go o udzielenie pozwolenia na szkolenie w zakresie uzywania zbroi. po tym bedziesz mogl nosic power armory i zbroje enclavy

    w misji z ta dziewczynka nie trzeba nikogo zabijac - obniza bardzo karme. wystarczy znalezc dom, ktory jest opuszczony. pozniej w odpowiedniej kolejnosci dotykac przedmiotow (butelka, ogrodowy krasnal itp) ktore wydaja dzwieki. odowiedni przedmiot wyda dzwiek, gdy jest zas w zlej kolejnosci - wydaje gluchawy odglos. nie pamietam kolejnosci. jak wszystko dobrze pojdzie pojawi sie komputer a na nim nalezy dokopac sie do opcji "inwazji komunistow" (lub cos podobnego)... wychodzisz na zewnatrz, gadasz z nawiedzona dziewczynka i przechodzisz przez wirtualne drzwi konczac misje

    zeby dojsc do stacji radiowej nalezy przemieszczac sie glownie stacjami metra. gdy zaznaczamy ta misje jako aktywna na mapie pojawia sie sciezka jaka trzeba obrac. w miejscach na mapie gdzie sa strzalki tam nalezy znalezc stacje metra i dalej schemat sie powtarza tylko ze nie na mapie swiata a na mapce lokalnej

    Archaniol - musisz wczytac poprzedni zapis gry. to jest prawdopodobnie blad gry
     
  13. Arh4niol

    Arh4niol Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Amerykański sen

    Niestety niedziała ten sposob wczytywałem stan gry z Raven Rock doprowadzałem do wybuchu, zostawiałem nienakłaniając edena do zniszczenia miejscowości i dalej to samo zawias w tym punjcie gry podchodze do Lyonsa i nic się niedzieje.
    Próbowalem tez zagadać do Lyonsa zanim strace mozliwość kontroli nad postacią, niestety mimo pokazania się napisu
    A)Rozmowa Starszy Lyons
    niema mozliwości zainicjowania jej poprostu nic się niedzieje.
     
  14. Jakub89

    Jakub89 Banned

    Dołączył:
    Marzec 15, 2009
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Gdzie w krypcie 87 jest klucz do drzwi gdzie zamknięty jest przyjazny mutant ??

    Przez terminal nie da się ich odblokować :(
     
  15. blackhat156

    blackhat156 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 27, 2009
    Posty:
    59
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    Co do rozmowy to pewnie plytka sie zle wypalila ja osobiscie mam bug glosowy w mojej bo niektore dialogi nie sa spolszczone.

    Co do mutka to w ostatnim pokoju w tym korytarzu powien byc terminal lub dzwignia(nie pamietam) i on otwiera wszystkie cele i super mutek wtedy moze wyjsc tak samo inni (lacznie z tym swirem co z niewiadomych powodow rzuca sie na ciebie gdy go uwolnisz)
     
  16. Jakub89

    Jakub89 Banned

    Dołączył:
    Marzec 15, 2009
    Posty:
    20
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mam problem wyszedłem z Raven Rock udałem się do cytadeli ale jak che wysłuchać rozmowy sary lyons to nic się nie dzieje dźwięk się urywa a ja nie mogę się ruszyć tylko się rozglądam.

    O co chodzi miał ktoś podobny problem ??
     
  17. cjb

    cjb Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    114
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    SILESIA
    Gdzie sam mogę naprawiać swoją broń. ?
     
  18. Kris89

    Kris89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 12, 2008
    Posty:
    210
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Szczecin
    np u moiry w megatonie, w Arefu, jest wiele miejsc
     
  19. joka013

    joka013 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 5, 2008
    Posty:
    273
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Piła
    praktycznie u każdego handlarza który ma broń lub podobne sprzęty, a żeby samemu naprawiać bronie musisz mieć umiejętność NAPRAWY (im więcej tym lepiej) i jeszcze jedną sztukę takiej samej broni, wtedy wejdź do PipBoya w zakładkę ekwipunku, najedź na model broni i naciśnij Y, wtedy przejdziesz do menu naprawy...
     
  20. gumis

    gumis Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2007
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Witam mam problem bo dostałem pozwolenie od starszego na szkolenie by muc ubrać zbroje Bratstwa Stali ale nie moge nikogo znalesc z Bratstwa Stali, który by mógł mnie przeszkolić wie ktoś może gdzie moge kogoś znaleść by mnie przeszkolił ???
    Dziękuje z Góry...
     
  21. gumis

    gumis Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2007
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Witam mam kolejny problem nie moge znaleść kolesia od wodociągu w Megatonie by dostać misje, w kórej trzeba naprawić rury w całym mieście Megaton... Wie ktoś może gdzie mog znaleść tego koleśia od wodociągu bo na samym początku gry rozmawiełem z nim a teraz go nie ma w tym mieście całe przeszukałem i nie ma ???
    Z Góry Dziękuje...
     
Wczytywanie...

Poleć forum